چه روش هایی در دوره آموزش تاتو صورت تدریس می شود؟

اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارید، یا دوست دارید نقایص ابروها یا عدم قرینگی اجزای صورت خود را اصلاح کنید، تاتو صورت یا به اصلاح آرایش دائم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. تاتو در زمان های قدیم برای حک کردن نقش ها و طرح های خاص بر روی بدن استفاده می شد. اما به مرور زمان و با پیشرفت تجهیزات و ابزار تاتو، این روش امروزه بر روی صورت و اجزای بسیار ظریفی مانند چشم و لب ها نیز انجام می شود.

تاتو صورت حرفه بسیار ظریف و حساسی است. به همین دلیل دوره های مجزا و تخصصی برای آن در آموزشگاه ها در نظر گرفته شده است. هنرجویان در این دوره ها انواع روش های تاتو صورت را می آموزند و با تکنیک ها و ریزه کاری های آن آشنا می شوند. اگر شما هم از علاقمندان به این رشته پرطرفدار و پردرآمد هستید، این مقاله را از دست ندهید. ما در این مطلب شما را با تمام روش های تاتو صورت که در این دوره های آموزشی تدریس می شوند آشنا می کنیم.

معرفی انواع روش های تاتو صورت

همانطور که سایر مهارت های آرایشگری مانند دوره پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ و … در دوره های مختلف و تخصصی تدریس می شوند، تاتو صورت نیز روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که هرکدام نیاز به برگزاری دوره های ویژه خود را دارند. در ادامه به انواع روش تاتو صورت اشاره می کنیم که در دوره های آموزشی مختلف ارائه می شوند:

۱. هاشور ابرو

هاشور زدن یکی از روش های تاتوی ابرو است که ظاهری بسیار طبیعی به ابروهای شما می بخشد. در این روش از تکنیک میکروبلیدینگ استفاده می شود. به این صورت که تیغه های ظریف و کوچکی روی دستگاه سوار می شوند و با ایجاد خراش هایی شبیه به تار مو، رنگدانه ها را به زیر پوست تزریق می کنند.

۲. سایه ابرو

این روش با تغییر رنگ پس زمینه ابروهای شما، حالتی شبیه به آرایش ابرو با استفاده از سایه های پودری ایجاد می کند. برای ایجاد سایه ابرو از دستگاه میکروپیگمنتیشن استفاده می شود. برعکس میکروبلیدینگ، رنگدانه ها بوسیله سوزن های کوچکی به صورت نقطه ای وارد پوست می شوند و دیگر از خراش های خطی و شبیه به تار ابرو  خبری نیست.

۳. تاتو خط لب

خط لب یکی دیگر از روش های تاتوی صورت است که در دوره های آموزش تتو صورت به هنرجویان آموزش داده می شود. تاتو کردن خط لب بیشتر بوسیله تکنیک میکروپیگمنتیشن انجام می شود. با این کار، علاوه بر اینکه همیشه خط لب دارید، عدم قرینگی لب ها نیز اصلاح می شود و شما می توانید از لب های خوش فرم و زیبای خود لذت ببرید.

روش های تاتو صورت

۴. تاتو رژ لب

تتو رژ لب به تزریق رنگدانه های رنگی به سرتاسر پوست لب گفته می شود. برای این کار از دستگاه میکروپیگمنتیشن و سوزن های مخصوص استفاده می شود. سوزن ها رنگدانه ها را در لایه دوم پوست تزریق می کنند و به همین دلیل ماندگاری آن بالا خواهد بود.

شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را برای همیشه روی لبتان داشته باشید. انتخاب رنگ مناسب در این روش اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا این رنگ ۶ ماه تا ۱ سال همراه شما خواهد بود و به راحتی پاک نخواهد شد.

۵. شیدینگ لب

یکی از روش های بسیار محبوب که در دوره های آموزش آرایشگری تدریس می شود، شیدینگ لب است. این روش شبیه به تاتو رژ لب است، با این تفاوت که رنگ های استفاده شده در این روش بسیار ملایم و نزدیک به رنگ طبیعی لب شماست. در واقع شیدینگ لب بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند رنگ طبیعی لب های خود را تقویت کنند و جلوه بیشتری به آن بدهند.

۶. تاتو خط چشم

کشیدن خط چشم برای بسیاری از خانم ها کار دشوار و وقت گیری است. کسانی که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند، تاتو کردن خط چشم می تواند کمک زیادی به آن ها بکند. با این کار، شما هر روز با چشم های آرایش کرده و زیبا از خواب بیدار می شوید و دیگر نیازی به آرایش کردن نخواهید داشت. علاوه بر این، با تاتو خط چشم می توانید مشکل عدم قرینگی یا افتادگی پلک شما را بپوشانید تا چشم های زیباتر و شاداب تری داشته باشید.

۷. تاتو بن مژه

تتو بن مژه یک روش آرایش دائم بسیار ملایم است و به گونه ای است که انگار هیچ آرایشی روی چشمتان ندارید. در این روش، سوزن دستگاه رنگدانه ها را دقیقا روی بن مژه تزریق می کند و جلوه بیشتر و زیباتری به چشم شما می دهد. این روش به دلیل ناحیه تزریق رنگدانه حساسیت بسیار بالایی دارد و به دقت و ظرافت بسیار زیادی نیازمند است.

انواع تاتو صورت

آموزش تاتو صورت در آموزشگاه آرایشگری دترلند

آموزشگاه دترلند تمام دوره های مربوط به تاتو صورت و بدن از جمله تاتو بدن، میکروبلیدینگ و … همچنین سایر دوره های آموزشی مانند آموزش پدیکور، کاشت مژه، کوتاهی مو و … را به علاقه مندان ارائه می دهد. این آموزشگاه با تجربه چندین ساله خود توانسته است تا کنون آرایشگران زیادی را به بازار کار حرفه ای معرفی کند.

ارائه سرفصل های استاندارد و جدید، برگزاری کلاس های عملی و همکاری با مربیان برجسته و باتجربه باعث شده است هنرجویان زیادی تمایل داشته باشند دوره های آموزشی خود را در این آموزشگاه بگذرانند.

همچنین، هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی و با دریافت مدارک معتبر و بین الملی فنی و حرفه ای می توانند کار حرفه ای خود را شروع کنند و همچنین از مدرک خود برای مهاجرت و کار در خارج از کشور استفاده کنند.

پشتیبانی ۶ ماهه آموزشگاه و مربیان از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این آموزشگاه است که به شما کمک می کند تا زمان شروع کسب و کار خود از راهنمایی های اساتید بهره مند شوید.

استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت بالا و به روز باعث شده است که هنرجویان آموزشگاه دترلند نتیجه کار و تمرین خود را آن طور که باید در کلاس های آموزشی ببینند و همچنین کار با ابزارها و لوازم آرایشی جدید را به خوبی یاد بگیرند تا در محیط کار واقعی با مشکلی مواجه نشوند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.