آیا خرید ردیاب خودرو ضروری است ؟

آیا خرید ردیاب خودرو ضروری است؟ 

تصور کنید که صبح از خواب بیدار شدید و قصد سوار شدن به خودرویتان را به سمت محل کار را دارید، ولی ناگهان متوجه می شوید که خودرویتان در سر جای خود نیست، در این مورد چه کاری خواهید کرد؟ آیا می توانید به راحتی خودروی خودرو را دنبال کرده و آن را پیدا کنید؟ 

در حال حاضر اکثر دارندگان خودرو با توجه به بالا رفتن قیمت خودروها در تلاشند تا خودروی خود را به روش های مختلف حفظ کرده و از به سرقت رفتن آن جلوگیری نمایند. با توجه به آمار بالای سرقت خودرو بیشتر افراد این استرس را هر روز با خود حمل می کنند که آیا خودروی خود را در جای مناسبی گذاشته اند و یا وسائل پیشگیرانه ای که برای جلوگیری از سرقت خودروی خود استفاده کرده اند، ضامن دزدیده نشدن آن می باشد یا خیر؟ 

خیلی از افراد هم نمی دانند چه روشی می توانند استفاده کنند و سوالی که مدام در ذهن آن ها می باشد این است که از تمام این روش ها در این زمینه کدام مورد بهتر بوده و کارایی بیشتری دارد؟  بسیاری از روش های پیشگیری از سرقت خودرو قدیمی شده و سارقان به راحتی می توانند با ابزاری کم و در زمان بسیار کوتاه، وسائل پیشگیری از سرقت خودرو را از کار انداخته و خودرو یا وسائل داخلی آن را به سرقت ببرند. 

خرید ردیاب خودرو

با چه ابزاری می توان از سرقت خودرو پیشگیری نمود؟ 

  • دزدگیرها: با کمک و نصب دزدگیرها می توان در هنگام سرقت خودرو‌ متوجه سرقت شد و تا حدودی جلوی آن را گرفت، ولی سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که این ابزار جلوی سرقت را به صورت ۱۰۰ درصد می گیرد و قابل اعتماد است؟ مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که سارقین در این مورد هم حرفه ای شده و می توانند به راحتی و بدون این که شما متوجه شوید خودروی شما را به سرقت ببرند. همچنین وجود سرو صدای زیاد این آژیرها باعث می شود آسایش افراد و همسایگان سلب شود. 
  • قفل فرمان: یکی دیگر از ابزارهایی که زیاد استفاده می شود و معمول است، قفل فرمان می باشد. این ابزار یک میله کشویی است که به فرمان وصل شده و اجازه حرکت فرمان را نمی دهد و همچنین بریدن آن به دلیل فلز بودن آن سخت می باشد. این روش هم مانند روش دزدگیر وسیله امنی حساب نمی شود و سارقین می توانند به راحتی آن را از جای خود خارج کرده و باز نمایند. پس دیگر چه روش یا ابزاری در این مورد می تواند به سرقت نرفتن خودرو کمک نماید؟ 
  • قفل پدال: یکی دیگر از ابزارهای فیزیکی جهت جلوگیری از سرقت خودرو، قفل پدال می باشد که مانند قفل فرمان بوده ولی به بخش پدال قفل می شود. این قفل هم از فلزات مقاوم تهیه شده و سارقین وقت بریدن آن را ندارند. این قفل مانع فشار دادن پدال ترمز خواهد شد. البته شاید این مورد هم یک روشی برای پیشگیری باشد ولی با حرفه ای شدن سارقین این روش هم پاسخگوی نیاز افراد نیست. باز این روش هم نمی تواند به صورت روش ایمن معرفی شود و خیال خریدار را از بابت خرید آن راحت نماید، پس دیگر چه روشی باقی می ماند؟  

دزدگیرهای خودرو

  • جی پی اس خودرو: جدیدترین موردی که امروزه در اجتماع استفاده آن معمول شده است، ردیاب می باشد. ردیاب های خودرو دستگاهی جدیدتر از موارد قبلی در جلوگیری از سرقت خودرو می باشند و هدف اصلی از طراحی آن ها محافظت از خودروها است. این دستگاه با اتصال به ماهواره می تواند موقعیت دقیق مکان خودرو را تشخیص داده و مکان دقیق خودروی شما را بر روی نقشه تعیین نمایند. سارقین حتی در صورت سرقت خودرو هم نمی توانند کاری از پیش ببرند زیرا با نمایش دقیق موقعیت فعلی خودروی خود می توانید با در جریان قرار دادن پلیس به سراغ خودروی خود رفته و آن را بازپس بگیرید. 

تفاوت بین ردیاب خودرو و دزدگیرهای خودرو چیست؟ 

شاید این سوال برای افراد زیادی پیش بیاید که بین خرید ردیاب خودرو و دزدگیر کدام بهتر است و نتیجه بیشتری را می دهد؟ همانطور که اکثر افراد و صاحبان خودروها با دزدگیرها آشنایی دارند، دزدگیر خودرو در زمان هایی مانند باز و بستن درب های خودرو آژیر خود را به صدا درمی آورد و در صورتی که خودرو ضربه خورده باشد یا سارقی درب خودرو را باز کرده باشد به صاحب خودرو از طریق همان آژیر، اطلاع داده می شود که در صورت فاصله فرد با خودروی خود صدایی نخواهد شنید و حتی سارقین می توانند به راحتی آژیر آن را قطع کنند. 

اما ردیاب خودرو خصوصیت جالب دیگری دارد که توانسته است افراد بیشتری را جذب نماید. خصوصیاتی که انواع دزدگیرهای پیشرفته هم نمی توانند داشته باشند. این خصوصیت امکان پیدا کردن خودروی به سرقت رفته و یافتن مکان فعلی آن است. سارقین با سرقت خودروی شما از وجود ردیاب در خودرو اطلاعی نداشته و خودرو شما را به کیلومترها دورتر می برند. شما با داشتن اپلیکیشن به راحتی می توانید مکان و موقعیت خودروی خود را در هر شهری که باشد مشخص نموده و در اختیار پلیس قرار دهید. 

آیا خرید ردیاب خودرو و استفاده از آن ضروری است؟ 

برای افرادی که هیچ اطلاعی از ردیاب خودرو و ضرورت خرید ندارند باید بگوییم که ردیاب، یک دستگاه بسیار کوچکی می باشد که می تواند در هر بخشی از خودرو نصب گردد. این ردیاب در هر جایی از خودرو قابل نصب است و حتی می تواند به صورت پنهان و به دور از چشم سارقان استفاده شود. در ردیاب ها یک سیم کارت وجود دارد که با اتصال به اینترنت می توان مسیریابی را توسط جی پی اس انجام داد. کاربران ردیاب ها می توانند با کمک اپلیکیشنی که شرکت فروشنده در اختیار آن ها می گذارند، تنظیمات لازم و همچنین ردیابی خودرو را هم در زمان سرقت و هم در مواقع دیگر که خودرو در دست فردی دیگر است را، انجام دهند. با توجه به قیمت های بالای خودروهای ایرانی و خارجی استفاده از یک ردیاب خودرو برای حفاظت و بازپس گیری آن در صورت سرقت امری حیاتی و ضروری می باشد. 

خصوصیات یک ردیاب خودرو چیست؟ 

  • نمایش دادن دقیق مکان خودرو 

اولین چیزی که برای ما پس از خرید یک ردیاب مهم است این موضوع مکان یابی دقیق خودرو می باشد. این مکان یابی هم با کمک ماهواره ها و ارسال به سرورها می باشد. این ماهواره ها می توانند دقیق ترین مکان یابی را به دارنده ردیاب نشان دهد و خطای کمی هم داشته باشد. پس این مورد می تواند دلیل اصلی و ضروری برای داشتن یک ردیاب باشد. 

  • ذخیره کردن دقیق اطلاعات 

برای افرادی که ردیاب خودرو خریداری می کنند چیزی با ارزش تر از این نیست که از محل فعلی خودرو و یا خودروهایی که کاری هستند از محل دقیق کارکنان و یا بار خود، گزارشات دقیق داشته باشند. ردیاب در این زمینه هم می تواند یکی از مواردی باشد که می تواند خیال افراد را از خرید خود راحت نماید. این مورد برای تمام خریداران که به هر دلیلی ردیاب خودرو را می خرند کارایی خواهد داشت.  

  •  تعیین نمودن محدوده موردنیاز خود برای خودرو 

ردیاب خودرو فقط برای مصارف شخصی نیست و برای سازمان های بزرگ و یا ناوگان های توزیع و پخش هم دستگاهی ضروری محسوب می شود. با این وسیله صاحبان کسب وکار که خودروهای خود را در اختیار سایر افراد قرار می دهند می توانند محدوده ای تعیین نمایند که به محض خارج شدن راننده از آن، به کارفرما از طریق پیامک و یا اپلیکیشن خطا داده شود. با گزارش گیری از اپلیکیشن مدیر راحت می تواند از راننده های خود و یا کارکنان خود توضیح و نحوه عملکردشان را بخواهد. در این سازمان ها داشتن یک ردیاب خودرو جزو ملزومات کار محسوب شده و علاوه بر محفوظ شدن خودرو، سود مالی هم نصیب مدیران خواهد شد. 

جی پی اس خودرو:

حالا چطور یک ردیاب خودرو را تهیه کنیم؟ 

در صورتی که به مزایای استفاده از یک ردیاب خودرو آگاهی پیدا کردید وقت آن است که نیاز کاری خود را با ردیاب تعیین کنید. راهکار مناسب و بهینه جهت خریدی با اطمینان و دارای گارانتی باشد، چیست؟ 

این کار شما می باشد که می تواند سطح توقع شما را از خرید دستگاه ردیاب خودرو جی پی اس مشخص نماید. ممکن است مصرف شما شخصی بوده باشد و ردیاب ساده کار شما را راه بیندازد و همچنین ممکن است شما دارای ناوگان حمل و نقل بزرگی باشید که نیاز باشد از دستگاه هایی با کیفیت تر استفاده نمایید. به هرحال باید این مورد را در نظر داشته باشید تا خریدتان را از جایی معتبر و با سابقه طولانی انجام دهید تا علاوه بر این که از خدمات خوبی بهره می برید بتوانید جنسی با کیفیت برای سالیان طولانی داشته باشید. 

در نهایت شما عزیزان در صورتی که باز هم اطلاعات بیشتری را راجع به محصولات ردیاب و ردیاب خودرو نیاز دارید، می توانید جهت هرگونه مشاوره کارایی ردیاب و یا خرید انواع ردیاب خودرو با کارشناسان شرکت پیام جی پی اس با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا کارشناسان فروش شما را در پاسخگویی سوالاتتان در زمینه خرید انواع مدل های ردیاب ها، راهنمایی و مشاوره نمایند. 

 مدیریت فروش: ۸۸۵۶۳۲۵۹ -۰۹۱۲۴۳۳۱۷۷۰

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.