طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) در شیراز

در طی سال های اخیر فروشگاه های اینترنتی زیادی در ایران به موفقیت های بزرگی رسیدند. از جمله فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که روزانه میلیاردها تومان تراکنش مالی دارد. نه فقط کسب و کار های بزرگ بلکه بسیاری از کسب و کار های خانگی و کوچک هم فروش خود را در سایت اختصاصی خودشان به سرانجام میرسانند. برای طراحی سایت فروشگاهی در فضای اینترنت باید سنجیده عمل کنید. در این مطلب به شما راه و روش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را آموزش میدهیم.

سایت فروشگاه اینترنتی در شیراز

سایت فروشگاه اینترنتی

اگر در شهر شیراز هستید و به فکر طراحی سایت فروشگاهی هستید بهترین شرکت برای شما گروه لاگ است که تخصصی و حرفه ای به طراحی سایت فروشگاهی آنلاین (فروشگاه اینترنتی) در شیراز مشغول است. شرکت طراحی سایت لاگ بیش از ۷ سال سابقه کار دارد و با تیمی حرفه ای و با بهترین کیفیت به انجام پروژه های برنامه نویسی مشغول است.

فروشگاه آنلاین طراحی شده توسط گروه لاگ با بسیاری از امکانات مورد نیاز برای فروشگاه انلاین آماده تحویل میباشد.

امکانات سایت فروشگاهی:

  • امکان تعریف محصول به تعداد بی نهایت
  • تعریف عکس و فیلم محصولات
  • ثبت فاکتور خرید
  • فروش محصول توسط ادمین سایت
  • خرید محصول توسط کاربران سایت
  • سبد خرید و کیف پول
  • تعریف درگاه پرداخت های متنوع به صورت داینامیک
  • تعریف پنل پیامکی
  • انبارگردانی
  • محاسبه سود و زیان ماهانه فروشگاه
  • تعریف روش های ارسال کالا

این ها فقط تعداد محدودی از قابلیت های فروشگاه آنلاین طراحی شده توسط گروه لاگ میباشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

هزینه طراحی سایت فروشگاهی بسته به روش برنامه نویسی، کیفیت طراحی، قابلیت های سایت و … متفاوت است.

شرکت هایی که از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده میکنند عموما قیمت های پایینی پیشنهاد میکنند اما شرکت های حرفه ای مثل loggroup.ir طراحی سایت را با برنامه نویسی تخصصی انجام میدهند که کیفیت بسیار بالاتری را ارائه میکند. هزینه سایت های برنامه نویسی شده بالاتر است و همینطور کیفیت، امنیت و سرعت بهتری دارد.

برای شروع کسب و کار اینترنتی خود حتما با دقت بررسی کنید و طراح سایتی با سابقه مناسب پیدا کنید.

زمان مورد نیاز برای طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بسته به قابلیت های مورد نیاز متفاوت است. اگر سایت اختصاصی خود را بخواهید هم باید زمان بیشتری مثل یک تا ۲ ماه صبر کنید و همینطور قیمت بالاتری پرداخت میکنید.

اما یک روش ارزان تر و سریع تر هم وجود دارد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قبلا در گروه لاگ انجام شده و همه قابلیت های مورد نیاز پیشبینی شده اند. تحویل این نوع سایت ۲ تا ۳ روز کاری انجام میشود و هزینه آن حدودا نصف حالت قبل است. اگر برای اولین بار اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی میکنید پیشنهاد میکنم از روش دوم استفاده کنید.

جهت انجام امور طراحی سایت فروشگاهی و انواع دیگر سایت ها در شهر شیراز و کل ایران فقط به سایت گروه لاگ مراجعه و از روش های ارتباطی استفاده کنید تا تیم لاگ به شما مشاوره رایگان ارائه کند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.