ساخت ویدیو آموزشی با پرده سبز کروماکی لند

برای شما هم پیش آمده است که بپرسید بعضی از موزیک ویدئو ها چگونه به این زیبایی ویرایش شده اند؟ پس زمینه شان به سرعت تغییر می کند اما بسیار واقعی است. حروف و کلمات اطرافشان جا به جا می شود و افکت های دیگری که بسیار زیبا هستند بر روی آن ها اعمال شده است. همه این ها با استفاده از پرده سبز و تکنیک کروماکی امکان پذیر است. این موزیک ویدئو ها با پرده سبز ساخته می شوند. اگر روش استفاده از پرده سبز را آموزش ببینید می توانید بهتر از این ها را برای موزیک ویدئو خود یا دیگران تهیه کنید. ساخت موزیک ویدئو و کلیپ هایی با جلوه های ویژه، از محتواهای محبوب اینستاگرام است. با خرید تجهیزات کروماکی و رینگ لایت صرف کمی وقت و خلاقیت می توانید بهتر از موزیک ویدئوهایی که دیده اید را بسازید. ساخت موزیک ویدئو با تکنیک کروماکی نیازی به تجیهزات پیشرفته یا استودیو کروماکی پیشرفته ندارد و شما می توانید با خرید تجهیزات کروماکی در خانه نیز به ساخت کلیپ کروماکی اقدام کرده و کسب درآمد کنید. ویدئو هایی که با استفاده از تکنیک کروماکی ساخته می شوند،‌ با لپ تاپ و کامپیوتر شخصی و چند نرم افزار ویرایش تصویر قابل ادیت هستند. می توانید از پس زمینه ها و ویدئو های دیگری که در یوتیوب و آپارات موجود هستند استفاده کرده و آن ها را در پس زمینه قرار دهید. برای تولید موزیک ویدئو کروماکی باید در مقابل پرده ای سبز بایستید. پرده سبز پرده ای معمولی نیست و برای استفاده از تکنیک کروماکی سبز ساخته شده است. پرده سبز، به رنگ سبز نئونی است. جنس پرده سبز پنبه ای است و در مقابل جاذبه زمین و کشیدگی مقاوم است. علاوه بر پرده سبز نیازمند پایه کروماکی یا بریل کروماکی نیز هستید. پایه کروماکی به دو صورت پرتابل یا ثابت وجود دارد.

پرده سبز کروماکی لند

بریل کروماکی

بریل کروماکی دارای نگه دارنده ای است که با میخ به دیوار یا سقف وصل می شود. شما می توانید جای ثابتی از استودیو یا خانه را به استفاده از پرده سبز برای ضبط موزیک ویدئو خود اختصاص دهید. بریل کروماکی پرده سبز به شما امکان می دهد تا هر زمان کارتان با گرین اسکرین تمام شد پرده را جمع کنید. بریل کروماکی برای استفاده بیشتر از یک فون کروماکی نیز استفاده می شود. شما می توانید از پرده سبز و پرده آبی یا حتی فون عکاسی به رنگ های مختلف بر روی یک بریل استفاده کنید.

بریل کروماکی زنجیری و بریل کروماکی برقی

بریل کروماکی زنجیری توسط نیروی دست پرده را جمع و باز می کند. بریل کروماکی زنجیری وزن سبکی دارد و نصب آن آسان است. از بریل کروماکی زنجیری می توانید در هر جایی از خانه استفاده کنید. بنا به نیاز شما و شکل فضای کروماکی شما می توانید نگه دارنده بریل زنجیری کروماکی را به سقف یا به دیوار وصل کنید. فون زنجیری کروماکی دارای قیمت ارزان تری نسبت به بریل برقی است. فون زنجیری در انواع مختلفی در بازار یافت می شود. فون زنجیری تک محوره برای یک فون کروماکی؛ فون زنجیری دو محوره برای دو فون زنجیری و … .

بریل برقی کروماکی

از بریل برقی کروماکی در استودیو کروماکی پیشرفته استفاده می شود. بریل کروماکی برقی دارای یک ریموت کنترل است. با استفاده از ریموت می توان پرده را از راه دور جمع و باز کرد. بریل کروماکی برقی دارای وزن سنگین تری است و همچنین قیمت آن نیز بالاتر است.

بریل کروماکی

پایه کروماکی پرتابل

این نوع از پایه کروماکی برای نگه داشتن یک فون کروماکی یا پرده کروماکی استفاده می شود. این نوع پایه بر روی زمین می ایستد. باید توجه داشته باشید تا از پایه کروماکی پرتابل با کیفیت استفاده کنید تا هنگام آویزان کردن فون کروماکی،‌ پرده صاف و مستقیم قرار بگیرد و سایه ای نداشته باشد. از پایه کروماکی می توانید در هر مکانی استفاده کنید. چه بیرون از فضای کروماکی چه در فضای بسته و چه در فضای باز؛ پایه کروماکی را می توان در هر مکانی برپا کرد. خرید انواع پایه کروماکی به نیاز شما بستگی دارد. اگر موزیک ویدئوهای زیادی ضبط می کنید احتمالا به یک بریل کروماکی نیاز خواهید داشت در غیر اینصورت از بریل کروماکی پرتابل استفاده کنید.

پایه کروماکی پرتابل

تجهیزات نورپردازی کروماکی

برای پروژه های کوچک؛ رینگ لایت برای نورپردازی کروماکی توصیه می شود. رینگ لایت ابزاری است که توسط اکثر بلاگر های اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود. رینگ لایت به دلیل شکل دایره ای خود روشنایی را به طور یکنواخت پخش می کند. در هنگام خرید رینگ لایت توجه به داشتن پایه رینگ لایت ضروری است. در صورتی که می خواهید موزیک ویدئو کروماکی تهیه کنید،‌ استفاده از پایه رینگ لایت توصیه می شود تا رینگ لایت ثابت باقی مانده و بتوان ارتفاع آن را تنظیم کرد. پس از تهیه لوازم ضروری کروماکی و تهیه دوربین، باید سناریو خود را مشخص کنید. ابتدا باید تصمیم بگیرید که نتیجه نهایی موزیک ویدئو شما به چه شکل خواهد بود. برای الهام و دریافت ایده های جدید می توانید موزیک ویدئوهای کروماکی را در اینترنت بررسی کنید. پس از اینکه فیلم خود را ضبط کردید،‌ می توانید این فیلم را به متخصص ویرایش فیلم تحویل دهید تا پس زمینه دلخواه شما را جایگزین پرده سبز کند. در غیر اینصورت یاد گرفتن کار با نرم افزارهای ویرایش فیلم و ویدئو ضروری است.

فوتیج پرده سبز

فوتیج پرده سبز

فوتیچ ها کلیپ های ویدئویی آماده ای هستند که بر روی آن ها افکت و صداگذاری انجام نگرفته است. استفاده از فوتیج های زمان تهیه کلیپ و موزیک ویدئو ی شما را کم تر کرده و به آن جذابیت می بخشد. می توانید فوتیج های مورد نظر خود را از اینترنت دانلود کنید. به عنوان مثال می توانید فوتیج برج ایفل را دانلود کرده و از آن در موزیک ویدئو خود استفاده کنید. و به همین شکل با تغییر لوکیشن ها انگار که شما در موزیک ویدئو در زمان سفر کرده و ترانه خود را خوانده اید.

خرید تجهیزات کروماکی از کروماکی لند

برای خرید تجهیزات کروماکی سایت کروماکی لند مرجع کاملی از همه لوازمی است که شما برای تهیه موزیک ویدئو خود نیاز دارید. وسایل نورپردازی کروماکی مانند رینگ لایت و سافت باکس، میکروفون برای ضبط صدای با کیفیت، فون کروماکی و فون عکاسی را می توانید از فروشگاه کروماکی لند تهیه کنید.

منبع: chromakeyland.com

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. علی می‌گوید

    عالیییییی

  2. احمد می‌گوید

    خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.