پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

مسئله‌ی حائز اهمیت برای هر سرمایه گذار، این است که بداند چه موقعی خرید انجام دهد و چه موقعی ارزهای خود را بفروشد. چه ارزی در کوتاه مدت مناسب است و چه ارزی در مدت طولانی بازدهی خواهد داشت؟ به همین جهت آرمانی‌ترین وضعیت برای یک سرمایه گذار، این است که یک متخصص در کنار خود داشته باشد تا تمام این مسائل را به تفکیک و دقیق به او اطلاع دهد تا با توجه به توصیه‌های او اقدام به تجارت کند. اینجاست که اهمیت سیگنال ارز دیجیتال نمایان می‌شود؛ اما چه قدر می‌توان به این سیگنال‌ها اعتماد کرد؟!

فروش ارز دیجیتال

مزایای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال
ساز و کار دنیای اقتصاد امروز به گونه‌ای است که در کنار کسب درآمد، نیاز به روش‌هایی برای سرمایه گذاری داریم تا بتوانیم دارایی خود را افزایش دهیم. به همین دلیل بازارهای سرمایه گذاری با رویکرد سنتی و نوین شکل گرفته‌اند و در سراسر جهان مورد استقبال سرمایه گذاران هستند. یکی از بازارهای سرمایه گذاری پر رونق امروزی، بازار ارز دیجیتال است.

این بازار که به نسبت سایر بازارها بسیار جدید است، در سال‌های اخیر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. دلیل این جلب توجه، ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازار رمز ارز است. از آنجاکه در این بازار همه چیز بر بستر دیجیتال طراحی و ارائه شده، نیازی به مراجعه حضوری نیست؛ به همین دلیل افراد از سراسر جهان می‌توانند به طور مستقیم با یکدیگر داد و ستد کنند.

ورود به این بازار هیچ محدودیت سرمایه ندارد و با حداقل میزان سرمایه می‌توان به کسب سود پرداخت. به ویژه در این بازار عملا واسطه وجود ندارد و سرمایه گذاران به طور مستقیم با یکدیگر خرید و فروش انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده که بازار رمز ارزها به محل خوبی برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

مهمترین مسئله این است که بدانیم، سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نیز مانند هر بازار دیگری نیاز به دانش و مهارت دارد. افرادی که در این بازار مشغول به تجارت هستند باید دانش کافی از نحوه‌ی روند تغییرات، پیش‌بینی قیمت ارزها و زمان‌های مناسب برای خرید و فروش داشته باشند. در غیر این صورت نه تنها سودی کسب نمی‌کنند، دچار زیان‌های سنگین نیز خواهند شد.

به همین دلیل افرادی که قصد استفاده از مزایای بازار ارز دیجیتال را دارند، دو راه حل خواهند داشت؛ یا لازم است دانش مدیریت مالی و بازارهای سرمایه را کسب کنند و با تحلیل‌های خود تصمیم گیری کنند و یا به دنبال سیگنال ارز دیجیتال باشند.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟
برخی از افراد، متخصص امور مالی و بازارهای سرمایه هستند. تخصص و تحصیلات این افراد در حوزه‌ی بازارهای سرمایه است و قادرند با استفاده از تکنیک‌های گوناگون، آینده‌ی بازارها را با تقریب دقیقی پیش‌بینی کنند. برای این افراد، سرمایه گذاری در بازارهای گوناگون نوعی شغل به حساب می‌آید. اما سرمایه‌ی آن‌ها برای ورود به بازار و کسب سود مناسب کافی نیست.

بخش دیگری از افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در بازارهای گوناگون دارند، علی رغم داشتن سرمایه، دانش کافی برای تصمیم گیری برای خرید و فروش به موقع را ندارند و این افراد عموما دچار زیان می‌شوند. این افراد می‌توانند برای سرمایه گذاری صحیح، از دانش گروه اول استفاده کنند؛ به این معنا که متخصصین این حوزه، سیگنال ارز دیجیتال را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهند و در ازای آن هزینه‌ای دریافت می‌کنند. برای این کار، یا سرمایه‌ی گروه دوم را وارد بازار می‌کنند و سود حاصل را با هم تقسیم می‌کنند و یا روش ارزیابی و پیشبینی بازار برای به دست آوردن سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

از میان این روش‌ها، ساده‌ترین و پرسودترین روش این است که بدون نیاز به صرف وقت برای آموزش و تحلیل بازار و یا تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری، سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال را از این متخصصین دریافت نموده و بر اساس آن اقدام به خرید و فروش کنید. به نظر راه حل خوبی است؛ شما کارشناسی در کنار خود داشته باشید که با توجه به نظر او اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید. اما آیا این خبرگان، تحلیل‌های خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهد؟ پاسخ مثبت است.

سیگنال ارز دیجیتال 

آشنایی با خدمات پرشین الیت
پرشین الیت، یک تیم از متخصصین بازار سرمایه به‌خصوص بازار ارز دیجیتال را تشکیل داده است که پنج سال سابقه‌ی دریافت و ارائه‌ی سیگنال رمز ارز را دارند. این تیم قصد دارد، از این دانش خود از طریق فروش سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال کسب درآمد کند. به همین دلیل بستری ایجاد کرده‌اند تا سرمایه گذاران فاقد تخصص کافی برای پیشبینی بازار را برای خرید و فروش به موقع راهنمایی کنند.

خدماتی که این گروه به علاقمندان ارائه می‌کند، یک اشتراک مدت دار برای دسترسی به سیگنال رمز ارز است. با این توضیح که خدمات جانبی متعددی نیز برای اعضای ویژه تدارک دیده است. با مراجعه به وبسایت پرشین الیت، با سه پلن عضویت یک، سه و شش ماهه روبرو خواهید شد که با خرید این اشتراک‌ها می‌توانید بدون محدودیت از خدمات این متخصصین استفاده نمایید.

چطور به سیگنال رمز ارز اعتماد کنیم؟
پرشین الیت برای علاقمندان به دریافت سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال امکانی فراهم کرده تا به مدت سه روز (۷۲ ساعت) از امکانات اشتراک VIP به صورت رایگان استفاده کنند. سرمایه گذاران می‌توانند ابتدا به‌صورت رایگان در این وبسایت عضو شوند و به مدت سه روز سیگنال رایگان ارز دیجیتال دریافت کنند. در این مدت می‌توانند با استفاده از این سیگنال رایگان رمز ارز، اقدام به خرید و فروش نمایند و یا صرفا برای تصدیق صحت و کارایی سیگنال‌ها، بازار را رصد کنند.

در صورتی که سیگنال‌ها به تقریب خوبی صحیح و قابل اعتماد بود، می‌توانید اقدام به خرید پلن اشتراکی نمایید. علاوه‌بر آن لازم است این مطلب را یادآوری کنیم که هدف پرشین الیت، ارائه‌ی خدمات سیگنال ارز دیجیتال به سرمایه گذاران این بازار به صورت مستمر است. به همین دلیل اعتماد اعضا و کسب سود آن‌ها از اولویت‌های این تیم است تا اعضا برای مدت طولانی‌تری از این خدمات استفاده کنند.

خدمات جانبی پرشین الیت
با عضویت در پلن‌های پرشین الیت، وارد باشگاه حرفه‌ای‌ها می‌شوید! می‌دانید که از ویژگی‌های منحصر به فرد بازار رمز ارزها، عدم تعطیلی بازار است. این بازار به طور ۲۴ ساعته توسط سرمایه گذارانی از سراسر جهان در حال حرکت است و در هر ثانیه صدها معامله در حال وقوع است. به همین دلیل تیم پرشین الیت امکانی را برای اعضا فراهم کرده تا سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق یک پیامک و ایمیل به اعضا اطلاع رسانی شود. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز فرصت سرمایه گذاری را از دست نخواهید داد و ناگهانی با کاهش سرمایه خود روبرو نخواهید شد.

خدمات پرشین الیت صرفا ارائه‌ی سیگنال رمز ارز نیست؛ با عضویت در برنامه‌های این گروه، شما به یک گروه و کانال اطلاع رسانی در حوزه‌ی ارز دجیتال دسترسی خواهید داشت تا مطالب آموزشی در این حوزه را دریافت نمایید، با انواع اصطلاحات این بازار مانند سیگنال خرید و فروش اتریوم، شت کوین، ترید، و انواع رمز ارز آشنا می‌شوید. به علاوه با سرمایه گذاران بسیاری در این حوزه در تعامل خواهید بود و می‌توانید سیگنال‌های دریافتی را با آن‌ها نیز به اشتراک بگذارید و از تجربه‌های آن‌ها در ارتباط با دریافت سیگنال‌ها آشنا شوید.

چگونه از سیگنال‌ها استفاده کنیم؟
استفاده از سیگنال ارز دیجیتال به عوامل گوناگونی چون میزان سرمایه، استراتژی سرمایه گذاری، علاقمندی و اعتماد به روندهای ارزها از جانب سرمایه گذار دارد.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

ازجمله مزایای دریافت سیگنال ارز دیجیتال، امکان سرمایه گذاری بر روی شت کوین است. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به معرفی شت کوین بپردازیم، باید بگوییم ارزهایی هستند که برای مدتی درجا می‌زنند و جابجایی آن‌ها در حدی نیست که برای سرمایه گذاران سود چشم گیری به همراه داشته باشند. با این حال این ارزها ممکن است در بازه زمانی طولانی‌تری، رشد خوبی داشته باشند که اطلاع از سیگنال شت کوین به شما کمک می‌کند بدون ته نشن کردن سرمایه خود، به موقع از چنین فرصت‌هایی بهره ببرید.

برخی سرمایه گذاران نیز از سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. معاملات فیوچرز یا معاملات آتی صورتی از معامله است که در آن سرمایه گذاران بر سر قیمت ثابتی در آینده توافق می‌کنند. این نوع معامله در رابطه با هر محصول یا بازار مبادلاتی امکان پذیر است. در این صورت معامله گران پیش بینی مشخصی از قیمت در زمان مشخصی در آینده انجام می‌دهند و معامله را بر اساس آن انجام می‌دهند. در زمان فرا رسیدن موعد در نظر گرفته شده، این معامله بدون درنظر گرفتن قیمت واقعی انجام می‌شود. در این صورت ریسک معاملات کاهش می‌یابد.

دریافت سیگنال فیوچرز می‌تواند به معامله گران کمک کند تا پیش بینی درست‌تر و نزدیک به واقعیتی داشته باشند و معاملات آن‌ها بدون حاشیه خطر زیاد انجام شود. برای مثال کارشناسان، یک سیگنال فیوچرز کوکوین ۱۰ دلاری برای هفته آینده دریافت می‌کنید و بر اساس آن مبادله‌ی خود را بر اساس ۹.۸ دلار انجام می‌دهید.

سیگنال خرید و فروش بیت کوین
دانستن سیگنال بیت کوین برای سرمایه گذاران بازار رمز ارز بسیار اهمیت دارد. فعالان این بازار ارزها را به بیت کوین و آلت کوین‌ها (Altcoins) تقسیم می‌کنند. بیت کوین، قدیمی‌ترین، شناخته شده‌ترین و گران‌ترین ارز بازار محسوب می‌شود و به همین دلیل در بازار سلطه داشته و تاثیرگذار است. تغییرات نرخ بیت کوین می‌تواند بر قیمت سایر ارزها تاثیر بگذارد. به همین دلیل حتی برای افرادی که علاقه‌ای به سرمایه گذاری بر روی بیت کوین ندارند نیز دانستن سیگنال‌های مرتبط به این ارز بسیار مهم است تا بتوانند روند عمومی بازار را پیش بینی کنند.

خریدهای پله‌ای یکی از مواردی است که داشتن سیگنال‌های قابل اطمینان می‌تواند تسهیل کننده باشد. در روش خرید پله‌ای یا مارتینگل، به دلیل عدم ثبات در تغییرات و عدم امکان پیشبینی دقیق نقاط جهش و شکست، لازم است تا سرمایه را به احتیاط وارد بازار کرد. به همین منظور، سرمایه گذارن مبلغ سرمایه مورد نظر را به بخش‌های کوچک‌تری از توان ۲ تقسیم می‌کنند و در تغییرات گوناگون قیمتی وارد بازار می‌نمایند. برای این کار، شما سیگنال کریپتو ارز دیجیتال به روش پله ای دریافت می‌کنید و با توجه به آن، اقدام به خرید می‌نمایید. به این ترتیب در تغییرات کم و کوتاه مدت بازار نیز می‌توانید با پذیرش ریسک کمتری، اقدام به کسب سود کنید و این اطمینان را داشته باشید که در صورت عدم کسب سود مناسب، متحمل ضرر نیز نخواهید شد.

فروش بیت کوین

جمع بندی و نتیجه گیری
افراد جامعه ممکن است تخصص‌های گوناگونی داشته باشند و هر شخصی در حوزه‌ی دانش و تخصص خود، کاملا ماهر باشد. نمی‌توان انتظار داشت که اکثریت جامعه از تکنیک‌ها و علوم سرمایه گذاری و بازارهای مالی آگاهی کامل داشته باشند؛ اما بسیاری افراد تمایل به سرمایه گذاری برای استفاده مناسب از درآمد خود دارند. بازارهای سرمایه گذاری برای استفاده‌ی کلیه افراد جامعه فراهم شده‌اند؛ با این حال متخصصین این حوزه اشراف بهتری به بازار داشته و سود بهتری از بازار کسب می‌کنند.

هدف اصلی پرشین الیت این است که دانش تحلیل بازار ارز دیجیتال را به گونه‌ای امن، قابل اطمینان، ساده و آماده استفاده در اختیار علاقمندان به این بازار قرار دهد. با ایجاد حساب کاربری و استفاده از فرصت استفاده رایگان از سیگنال ارز دیجیتال، با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد به خوبی آشنا خواهید شد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.