آموزش سئو با وبین سئو برای میلیاردر شدن

پردرآمدترین شغل دیجیتال مارکتینگ یعنی سئو سایت باعث کسب اولین یک میلیارد زندگی من شد. همانطور که ۵۰ سایت برتر ایران یعنی بیتوته، وبین سئو، دیجیکالا و آپارات بیشترین ورودی را از گوگل دارند و درآمدهای خود را مدیون این علم می دانند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که درآمدزایی با سئو سایت فقط مختص سایت های بزرگ نیست و چرا که سایت هایی مثل وبین سئو، نمناک، چطور و… نیز با سئو سایت پیشرفت کرده اند.

دوست من ازت میخام که توام ادامه مطلب رو بخونی تا بتونی قله های موفقیت رو یکی پس از دیگری مثل من فتح کنی.

واقعیت مسئله اینه که من محمد نصیری کارشناس ارشد سئو و کارآفرینی در سال ۹۱ اولین فروشگاه اینترنتی خودم رو راه اندازی کردم و از همون روز شروع به فعالیت دیجیتال مارکتینگ و سئو کردم. حالا در ادامه بیشتر در مورد سئو و تولید محتوا توضیح خواهم داد.

سئو چیست؟

سوال مهمی که هر کسی بعد از طراحی سایت بهش میرسه! سئو چیه که اینقدر مهمه! میخام بهت بگم اگر سایت داری و هنوز نمیدونی سئو چیه حتما همراهم باش.

SEO مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است. اصول و تکنیک هایی دارد که در ادامه می خواهم از این تکنیک ها پرده بردارم.

نقل از محمد نصیری مشاور سئو سایت

من محمد نصیری مشاور سئو سایت بعد از فعالیت در کسب و کارهایی مثل فروشگاه زنجیره ای رفاه، بانک تجارت، نیوسئو، سیگنال و وبین سئو به این قدرت رسیدم که اولین یک میلیارد زندگیم رو بدست بیارم.

سئو سایت فقط بهینه سازی سایت برای گوگل نیست بلکه موتورهای جستجو دیگه مثل Yahoo و Bing هستند که در کشور ما خیلی کاربرد ندارند و در ایران بیش از ۹۵ درصد مردم از گوگل استفاده می کنند.

اگر سایت شما با مشاوره سئو محمد نصیری یا یادگیری سئو با وبین سئو به رتبه های برتر گوگل برسه درآمد سایت شما به بیش از ۳ برابر در حداقلی افزایش پیدا می کند. شاید سئو سایت خیلی زمان بر باشد اما نتیجه پایداری که برای شما به ارمغان میاره به قدری روی درآمد شما موثره که درآمدتان به بیش از ۱۰ برابر در طول یکسال خواهد رسید.

سوال اصلی و مهم صاحبان کسب و کار از محمد نصیری مشاور سئو

آموزش سئو

اگر طی این زمانی که شما گفتید هزینه و بودجه گذاشته بشه چه تضمینی برای افزایش درآمد و یا رسیدن به اهداف کسب و کار ما وجود داره؟

پاسخ محمد نصیری مشاور سئو سایت به این سوال مهم: من این سوال را بارها و بارها در جلسات مختلف مشاوره سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ می شنوم و همیشه هم پاسخ مشخصی برایش دارم. نگرانی شما کاملا طبیعی است چرا که سرمایه گذاری شما باید عاقلانه باشد. من برای شما مثالی کاملا واقعی میزنم.

حدودا چند سال قبل بود که در یک شرکت ارسال پیامک و تبلیغات حضور پیدا کردم و جلسه ای را با مدیران آن شرکت داشتم. من در جلسه مسئله مشاوره سئو و آموزش تولید محتوا و سئو سایت را به کارکنان شرکت پیشنهاد دادم و گفتم اگر هدفمند بر روی سئو سایتتان کار کنید درآمد شرکت شما حداقل ۳ برابر خواهد شد. این حرف من برای مدیران فروش مجموعه آنها بسیار گران بود و آنها چاره ای جز مسخره کردن و خندیدن نداشتند.

آن جلسه هر چه که بود تمام شد و ۱۰ روز گذشت و مدیر عامل آن شرکت با من تماس گرفت که میخواهم مسیر آموزش سئو و مشاوره سئو وبین سئو را شروع کنم و تمام مسئولیتش را هم برعهده خودم میگیرم.

پروژه سئو سایت همراه با آموزش تولید محتوا به سبک وبین سئو و آموزش سئو را به کارکنان آنها شروع کردم و یک سال گذشت. آبان ماه بود که مدیر آن شرکت دوباره تماس گرفت و گفت خواهشی از شما دارم!

گفتم چی شده؟

گفت اگر میشه کمی رتبه ما رو پایین تر از یک بیارید؟

خندیدم و گفتم آقای عزیز مگر چیشده؟

گفت اینقدر زنگ خور داریم و اینقدر سرویس ارائه کردیم توان شرکت پاسخگوی اینقدر مشتری نیست!

من هم توضیح دادم که با چند حرکت که به لینک یک نرسیدیم حالا کاهش رتبه بدهیم و خلاصه کلی هم خندیدیم.

حالا به سراغ قدم های مهم سئو سایت بریم.

قدم های میلیاردی برای سئو سایت

اولین و مهم ترین قدم برای رشد شما در سئو سایت، تولید محتوای هدفمند و کاملا اصولی با توجه به آموزش سئو پیشرفته وبین سئو است.

دومین قدم شما لینک سازی داخلی اصولی که تنها راه ارتباط صفحات مختلف وبسایت شما به یکدیگر برای راهنمایی بهتر کاربر و ربات گوگل است. شاید اگر همین حالا لینک سازی داخلی سایت خود را اصلاح کنید بسیاری از مشکلات کسب و کار اینترنتی شما حل شود چرا که با بهبود لینک سازی داخلی، سئو سایت شما نیز بهتر می شود و در نهایت با افزایش رتبه سایت شما در گوگل شما چند قدم به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نزدیک شده اید.

البته این نکته آموزش سئو را در نظر داشته باشید که محتوا و لندینگ محصولات شما نیز برای افزایش فروش شرط است!

سه راهکار ساده اما متفاوت!

راهکار اول آموزش سئو کلاه سفید: انجام تکنیک ها و اصول مورد تایید موتورهای جستجو با نتایجی پایدار اما در طولانی مدت!

راهکار دوم آموزش سئو کلاه سیاه: انجام تکنیک ها و ترفندهایی برای دور زدن قوانین موتورهای جستجو با نتایجی سریع اما به شدت ریسکی و ناپایدار!

راهکار سوم آموزش سئو کلاه خاکستری: انجام تکنیک های سئو به صورت کاملا اصولی در بخش داخلی سایت و روش های مصنوعی ایجاد سیگنال و شایعه پراکنی برای برند!

خب حالا به اگر میخواهید بسیار بیشتر و حرفه ای تر در مورد سئو سایت بدانید به صفحه  آموزش سئو سایت وبین سئو حتما سر بزنید.

منبع محتوا: سایت وبین سئو مرجع آموزش سئو ایران

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.