خرید لایک و افزایش لایک اینستاگرام با سایت هایپرفالو

افرادی که قصد دارند تا در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت کنند، به عنوان یکی از گام های بسیار مهم لازم است تا اقدام به بالا بردن تعداد لایک های خود کرده و با روش های بالا بردن لایک اینستاگرام، تعامل مخاطبین را با صفحه خود به طرز چشمگیری افزایش دهند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش بالا بردن لایک اینستاگرام آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه در کنار لایک اینستا و خرید فالوور اینستاگرام می توانید با روش های مختلف اقدام به بالا بردن تعداد لایک های صفحه خود کنید. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این مسئله بسیار مهم انداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم.

تولید محتوای جذاب برای بالا بردن لایک اینستاگرام

بدون هیچ شک و تردیدی اصلی ترین و جامع ترین روش برای بالا بردن تعداد لایک و بالا بردن لایک در اینستاگرام تولید محتوای جذاب است. در واقع اگر شما بتوانید تولید محتوای حرفه ای، با کیفیت و جذابی داشته باشید، تعداد لایک های محتوای شما افزایش پیدا می کند، چرا که زمانی که یک شخص یک پست را مشاهده کرده و از آن خوشش می آید آن را برای سایر افراد نیز ارسال می کند و همین مسئله باعث می شود تا به صورت شبکه ای و پیوسته تعداد لایک های پست شما افزایش فوق العاده ای پیدا کنید.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا تعداد لایک های خود را افزایش دهید حتماً اقدام به تولید محتوای جذاب با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته ویرایش عکس کرده و یا با استفاده از برنامه های تدوین ویدیو اقدام به تولید محتوا ویدیویی کنید.

سلیقه مخاطبین خود را متوجه شوید

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حوزه مارکتینگ و بازاریابی باید به آن توجه داشته باشید، شناخت مخاطبین و سلیقه آن ها است. در واقع اگر شما نتوانید سلیقه مخاطب خود را به خوبی متوجه شده و نیاز او را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید، آرام آرام تعامل مخاطبین با شما کاهش پیدا می کند به همین دلیل لازم است تا به منظور بالا بردن لایک اینستاگرام، در کنار خرید فالوور اینستاگرام، درک جامع و کاملی از مخاطبین خود و سلیقه آن ها بدست بیاورید و اقدام به تولید محتوایی کنید که متناسب با نیاز و سلیقه دنبال کنندگان شما است. انجام این کار نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی مخاطبین صفحه خود را افزایش داده و از این طریق این تعداد لایک های تان را نیز بالا ببرید.

مطلب مرتبط: آموزش پست کردن پست دیگران در اینستاگرام

به دلیل رشد فوق العاده اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی شاهد به وجود آمدن تکنیک های مختلفی در راستای فعالیت در این پلتفرم هستیم و همین موضوع باعث شده تا افرادی که قصد دارند تا در اینستاگرام فعالیت کرده و از این طریق اقدام به کسب درآمد کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که به منظور فعالیت در این شبکه اجتماعی بهتر است تا روزانه چند پست و استوری بگذاریم. در همین راستا در مطلب از سایت هایپرفالو قصد داریم تا به بررسی این مسئله بسیار مهم پرداخته و بیان کنیم که پس از انجام روش های مثل خرید لایک اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام به منظور پست و استوری گذاشتن لازم است تا به چه مواردی توجه کنید و روزانه چند پست و استوری بگذارید تا مخاطبین تان افزایش پیدا کنند.

به صورت منظم پست و استوری بگذارید

پیش از این که بخواهیم تا شما را با تعداد مناسب استوری و پست گذاشتن در اینستاگرام آشنا کنیم باید گفت که فعالین اینستاگرام و افرادی که در این پلتفرم فعالیت می کنند همواره به این نکته بسیار مهم اشاره می کنند که بهتر است تا به منظور پست و یا استوری بگذارید و برای این کار برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا به صورت منظم این فعالیت را انجام دهید.

در واقع اگر شما به صورت منظم و برنامه ریزی شده اقدام به قرار دادن پست در اینستاگرام کنید این مسئله به بهبود وضعیت صفحه شما کمک می کند. به عنوان مثال اگر نمی توانید به صورت روزانه اقدام به انتشار پست کنید، لازم است تا مشخص کنید که در هفته قادر خواهید بود تا چند پست در اینستاگرام منتشر کنید و در چه روزهای اقدام به انتشار پست می کنید. با انجام این کار شما می توانید یک برنامه ریزی منظم داشته باشید و همچنین به مخاطبین خود نشان دهید که در چه روزهایی منتظر پست گذاشتن شما باید باشند.

نکته مهم این است که بی نظمی در انتشار پست می تواند تصویر بدی از برند شما به مخاطبین ارائه دهد به همین دلیل لازم است تا به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید و با یک برنامه مشخص اقدام به گذاشتن پست در اینستاگرام کنید.

تعداد پست مناسب برای انتشار روزانه

پس از آن که به این نکته بسیار مهم اشاره کردیم که به منظور پست گذاشتن در اینستاگرام باید نظم خاصی داشته باشید، بهتر است تا به بررسی این مسئله بپردازیم که روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذارید.

در راستای بررسی این مسئله بسیار مهم باید گفت که بر اساس آمارهای منتشر شده گذاشتن میانگین ۱.۵ پست در روز می تواند تاثیر مثبتی بر روی صفحه شما داشته باشد. یعنی شما اگر روزی یک یا دو پست در صفحه خود منتشر کنید، این مسئله باعث می شود تا فالوورهای شما که با خرید فالوور اینستاگرام آن ها را افزایش دادید، بتوانند به بهترین شکل ممکن محتوای شما را رصد کرده و از آن بازدید کنند و هم حجم بالای پست های شما آن ها را اذیت نمی کند.

مطلب مرتبط: آموزش گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

در رابطه با استوری نیز می توان گفت که این مسئله تا حد قابل قبولی صادق است اما می توان استوری را متناسب با شرایط مختلف و با توجه به استراتژی که برای رشد صفحه خود دارید در تعداد بیشتری منتشر کنید.

پارامترهای تاثیرگذار بر روی تعداد پست روزانه

پس از این که شما را با این نکته بسیار مهم آشنا کردیم که بهتر است تا در اینستاگرام روزانه چند پست بگذارید، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که پارامترهای مختلفی وجود دارند که می توانند مطالب اعلام شده را نقض کرده و باعث افزایش تعداد پست های شما در روزهای خاصی شوند. اگر بخواهیم این پارامترها را به شما معرفی کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشخص کردن هدف صفحه خود

به عنوان اولین پارامتر به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً هدف صفحه خود را به منظور پست گذاشتن مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا یک صفحه خبری داشته باشید و افراد را از اتفاقات مختلف آگاه کنید، این موضوع باعث می شود تا شما به طور روزانه حتی تا ۵ پست نیز لازم باشد تا در اینستاگرام بگذارید و کاربران شما نیز با درک از این مسئله که شما آخرین و جدیدترین اخبار را به آن ها ارائه می دهید، اقدام به دنبال کردن صفحه شما می کنند و مطمئناً افزایش تعداد پست های خبری شما آن ها را کلافه نمی کند.

از سوی دیگر اما اگر به عنوان یک کسب و کار قصد فعالیت در اینستاگرام را دارید، افزایش ناگهانی تعداد پست های منتشر شده در یک روز می تواند کاربران را کلافه کند. توجه به این مسئله به شما کمک می کند تا متناسب با هدف صفحه خود بتوانید تعداد پست هایت را به طور مناسب انتخاب کرده و آن ها را به صورت منظم در اینستاگرام منتشر کنید.

  1. توجه به اتفاقات و مناسبت ها

گاهی ممکن است در روزهایی که قصد انتشار پست های روزانه خود را دارید با اتفاقات و مناسبت های مختلفی مواجه شوید. در چنین شرایطی اکثر صفحات معتبر در اینستاگرام به این اتفاقات و مناسبت ها واکنش نشان می دهند. شما نیز می توانید در آن روز در کنار پست های روزانه خود به چنین اتفاقاتی واکنش نشان دهید.

البته مسئله مهم این است که مناسبت ها و اتفاقاتی را برای واکنش نشان دادن انتخاب کنید باید مرتبط با صفحه شما باشند، چرا که اگر شما اقدام به پوشش اتفاقات و مناسبت های متفرقه و بی ربط کنید این مسئله می تواند مخاطبین شما را اذیت کرده و باعث ریزش فالوور شما شود.

در واقع حتی اگر شما اقدام به خرید فالوور اینستاگرام و یا خرید لایک اینستاگرام کنید اما به این نکات مهم به منظور پست گذاشتن توجه نداشته باشید، این مسئله باعث می شود تا در طولانی مدت مخاطبین شما به طرز چشمگیری ریزش کنند.

منبع: site:hyperfollow.ir

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.