نکات کاربردی در انتخاب سرویس برلیان

برلیان یک نوع برش بسیار درخشان از الماس است که از محبوب‌ترین انواع برش‌ها است.

نوع برش برلیان به شکلی انجام می‌شود که زیبایی الماس را بیش از دیگر انواع برش‌ها به نمایش می‌گذارد. خاص‌ترین و فاخرترین جواهرات برلیان را از جواهری زمردی بخرید.

وقتی صحبت از سرویس برلیان میشود اغلب شما را به یاد یک گردنبند و گوشواره ی جواهر فاخر و لوکس می اندازد که با لباس های شب زیبا ست شده است.

درست است و در اکثر موارد چنین است ولی سرویس های برلیان ساده و ظریف تری هم هستند که برای استفاده با استایل های کژوال طراحی شده است.

بنابراین چه در مواقع معمول و چه برای مناسبت های خاص اگر قصد خرید سرویس برلیان و یا به طور کلی سرویس جواهر را دارید به نکات کلی و مهم زیر توجه کنید.

برای انتخاب و خرید سرویس جواهرات بهتر است برای سوالات زیر جواب مطمئنی داشته باشید.

جواهری زمردی

استایل شخصی شما چیست؟

قبل از پیروی از مد و فشن، استایل خودتان را بشناسید واز آن پیروی کنید. و اگر دوست دارید که انتخاب به روز و شیکی داشته باشید با کمک یک متخصص و یا با سرچ کردن  در سایت های معتبر ترندها را بشناسید و آن را با سلیقه و استایل شخصی خود تطبیق دهید و ترکیب کنید و به این صورت همزمان از مد روز هم پیروی می کنید.

پس مطمئن باشید از پوشیدن آن سرویس جواهر در مناسبتی خاص مثل شب عروسی تان خوشحال خواهید بود.

بودجه شما چقدر است؟

بودجه ایی که برای خرید سرویس برلیان در نظر گرفتید می تواند به انتخاب شما جهت بدهد. متناسب با بودجه می توانید برلیان های سایز بزرگتر و یا کوچکتری  بر روی گردنبند و گوشواره خود انتخاب کنید و یا برای مدیریت بودجه ی خود یکی از آیتم هایی که می دانید استفاده ی زیادی برای شما ندارد را حذف و در عوض مبلغ آن را به تکه ی دیگری که خیلی بیشتر مورد علاقه و استفاده ی شماست اختصاص دهید. با توجه به اینکه کیفیت برلیان ها روی قیمت آنها بسیار تاثیر دارد پیشنهاد ما به شما این است که سراغ کیفیت های پایین برای ارزانتر کردن قیمت سرویس برلیان خود نروید.

چگونه جواهرات را بشناسیم و انتخاب کنیم؟

نکته ی دیگری که حائز اهمیت است شناخت سنگ های جواهری است که روی سرویس شما استفاده شده است. هرچند که گوهرشناسی امری تخصصی است ولی داشتن اطلاعات کلی در مورد جواهرات به شما در انتخاب مدل و همینطور مدیریت بودجه کمک می کند. همواره در نظر داشته باشید که کیفیت و سایز و برش الماس ها و یا یاقوت های روی سرویس شما بسیار روی قیمت آن تاثیر گذار است.

داشتن شناخت در مورد انواع برش الماس و دیگر سنگ های قیمتی به شما کمک می کند اشکال مختلف را مقایسه و انتخاب بهینه ایی داشته باشید. سنگ های قیمتی رنگی نیز مثل یاقوت قرمز , یاقوت کبود و یا زمرد ها با توجه به هماهنگی آنها با رنگ لباس و مو و چشمان شما می توانند انتخاب جذابی باشند.

از آنجایی که شناخت سنگ های قیمتی امری تخصصی است و باید توسط دستگاه های ویژه مورد بررسی قرار گیرد، شما نمی توانید با چشم غیر مسلح کیفیت آن را تشخیص دهید. اما ما به شما چند راه متفاوت برای شناخت سنگ ها معرفی می کنیم. اولین و راحت ترین راه، انتخاب یک جواهری معتبر برای خرید است. شما می توانید در مورد اطلاعات سنگ جواهر مورد نظرتان به آنها اطمینان کنید. دومین راه که اعتبار جهانی دارد خرید جواهراتی است که الماس های به کار رفته در آن دارای شناسنامه معتبر GIA باشند. این شناسنامه توسط موسسه گوهرشناسی آمریکا که معتبر ترین موسسه در این صنعت است صادر می شود. تمامی مشخصات ضروری و تاثیرگذار بر روی قیمت الماس در این شناسنامه نوشته شده است. این مشخصات شامل خلوص الماس، وزن الماس(قیراط)، نوع برش و رنگ آنها است.

جواهری زمردی بیش از ۱۵۰ سال است که در صنعت طلا و جواهرات مشغول به کار است و جزو شناخته شده ترین و معتبر ترین جواهری های ایران به شمار می رود. تمامی الماس های به کار رفته در سرویس برلیان و به طور کلی جواهرات این گالری که بالای ۰.۳ قیراط وزن دارند علاوه بر درجه ی کیفی بالا، دارای شناسنامه GIA هستند و شما می توانید با خیال راحت اطلاعات سنگ جواهر خود را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

سنگ های زیر ۰.۳ قیراط جواهرات گالری زمردی نیز از سه کلاس برتر رنگ یعنی (D-E-F) انتخاب می شوند. علاوه بر آن از نظر درجه خلوص و پاکی نیز توسط گوهر شناسان خبره در محدوده (VVS) انتخاب می‌شوند.

امکان شخصی سازی و تغییرات دلخواه را داریم؟

اگر با برنامه ریزی قبلی برای مراسم خاصی مانند عروسی در حال خرید هستید می توانید به امکان شخصی سازی و تغییراتی که دوست دارید مختص شما روی سرویس جواهراتتان انجام شود فکر کنید. با طراحان و یا جواهر ساز با تجربه ای مطرح نمایید و در نهایت مدل جدید سرویس جواهر محبوبتان را به گردن بیاندازید.

از امکانات ویژه ای که گالری زمردی برای مشتریان خود در نظر گرفته است امکان شخصی سازی جواهرات است. شما می توانید در طرح های موجود تغییراتی بدهید و یا طرحی که در ذهن دارید را به طراحان و سازندگان ما بگویید تا نزدیکترین جواهر به طرح مورد نظرتان را بسازیم.

انتخاب سرویس جواهر براساس فرم صورت و گردن

به آناتومی صورت و گردن خود توجه کنید زیرا می تواند در انتخاب مدل و اندازه ی گوشواره و گردنبند تان تاثیرگذار باشد.

شما می توانید سایز گردنبند و دستبند و گاهی بسته به مدل، سایز گوشواره ی خود را نیز تغییر دهید. مثلا بهتر است اگر گردن کوتاه تری دارید گوشواره ای ظریف و از نظر بلندی متوسط یا کمی آویز انتخاب کنید.

نکاتی که باید در هنگام خرید سرویس برلیان برای عروس به آن توجه کنید

سالیان زیادی است که خرید سرویس برلیان برای عروس از آیتم های خرید قبل عروسی محسوب می شود. در واقع این ست و یا نیم ست هدیه ای است از جانب داماد که به عنوان یادگاری از جشن عروسی به عروس زیبا هدیه داده می شود.

به غیر از نکات ذکر شده در این مقاله در صورتی که شما قصد انتخاب سرویس برلیان برای شب عروسی خود را دارید بهتر است که برای جلوه ای دو چندان به رنگ پوست و مدل مو و مدل یقه ی لباس عروس توجه کنید و سایز و مدل تکه های سرویس جواهرتان را با آن هماهنگ کنید. مثلا برای یقه های باز می توانید از گردنبند های پهن تر و درشت تر همراه با گوشواره های کوچکتر استفاده کنید.

به یاد داشته باشید مگر در مواقع خیلی خاص گردنبند های پهن و بسیار درخشان را همزمان با گوشواره های بلند و بزرگ استفاده نکنید. انتخاب مدل هایی مانند گردنبند های تنیس تقریبا با همه ی استایل ها و ترند ها هماهنگ است و شما می توانید آن را با گوشواره ی برلیان حلقه ایی و یا تک نگین ست کنید. اگر تاجی به سر دارید مدل آن را با گردنبند و گوشواره خود هماهنگ کنید. اگر چشمانی رنگی دارید می توانید از زمرد و یاقوت کبود روی سرویس خود استفاده کنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که جز در مواردی خاص عموما رنگ طلای سفید را برای سرویس طلا و جواهر عروس انتخاب می کنند.

هر چه تعداد کار بیشتر با تنوع بالاتری را بررسی کنید قطعا تصمیم بهتری خواهید گرفت. جواهری زمردی دارای کتگوری های متنوعی از جواهرات است که در هر یک از آنها تنوع زیادی را شاهد خواهید بود. جواهرات گالری زمردی به سرویس برلیان ختم نمی شود و شما می توانید در این گالری حلقه ازدواج، حلقه ست، سرویس جواهرات عروس، انگشتر جواهر، نیم ست جواهر، گوشواره جواهر و … را در طرح های متنوعی ببینید. تنوع در محصولات جواهری زمردی در حدی است که شما با هر سلیقه ای که داشته باشید مطمئنا دست خالی از آن بیرون نمی روید! در جواهرات این گالری از طلا در رنگ های مختلف و سنگ های قیمتی در انواع و برش های متنوع استفاده شده است. پرکاربردترین برش الماسی که در جواهرات زمردی دیده می شود برش گرد برلیان و مارکیز است.

جواهری زمردی با قدمت ۱۵۰ ساله در صنعت طلا و جواهرات، محصولاتی به مشتریان خود ارائه می دهد که از لحاظ طراحی، ساخت و کیفیت سنگ های قیمتی، در سطح بالایی قرار دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و خرید جواهرات با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

۰۲۱-۵۵۶۲۲۷۱۵

۰۹۱۲۱۵۰۹۳۶۴

همچنین می توانید برای دیدن نمونه کارهای جواهر گالری زمردی، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry?utm_medium=copy_link

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

4.6/5 - (9 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. زهرا می‌گوید

    کاراتون قشنگه😍

  2. احمدی می‌گوید

    همیشه تو انتخاب درگیرم با خودم اخرشم یه چیز میگیرم که بعد میگم کاش اونیکیو خریده بود. معمولا هم که انقد بیحوصله ان مغازه دارا جواب ادمو به زور میدن چه برسه کمک کنن

  3. silver moon می‌گوید

    دیگه الان بودجه فقط مهمه🤣

  4. هاشم می‌گوید

    یه گوشواره تو ذهنمه ولی نمیتونم خوب بکشمش. چیز که تو ذهنمون هست رو اگه توصیف کنم میتونین بسازین برام؟

  5. علیرضا می‌گوید

    راهی هست بتونیم سرویس یک قیمت مناسب تر پیدا کنیم؟

  6. eslami می‌گوید

    من همیشه تو انتخاب سرویسام مشکل دارم ولی فروشنده ها معمولا خوب کمکم می کنن.بنده خداهارو کچل میکنم انقد وسواس دارم.حالا این نکاتو رعایت کنم ببینم تاثیری میذاره راحتتر خرید کنم یا نه

  7. شیما می‌گوید

    استایل شخصیمون رو جحوری پیدا کنیم؟من همه سبکیو تقریبا دوس دارم

  8. عباسپور می‌گوید

    برای انتخاب سرویس برلیان عروس کاش یه خدماتی داشتین که چند مدل رو میفرستادین خونه که با لباس چک کنیم. مثلا یکی از کارمنداتون بیاره چند مدل رو ما تست کنیم و بعد انتخاب کنی. همچین سرویسی دارین؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.