چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را برای کلینیک خود انتخاب کنیم؟

یکی از نکات بسیار مهمی که افراد باید برای نظافت شخصی به آن اهمیت دهند، رفع موهای زائد است. رفع موهای زائد بدن از راه‌های مختلفی انجام می‌شود به همین دلیل متقاضیان باید بهترین روش را برای این کار انتخاب کنند تا عوارض کمتری داشته باشد. این مقاله با هدف آشنایی شما با فاکتور های مهم در انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد  تهیه شده است. کسانی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارند، با مطالعه این مقاله خرید خوبی را تجربه خواهید کرد.

لیزر موهای زائد

بررسی رفع موهای زائد با دستگاه لیزر

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، رفع موهای زائد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد برای رعایت بهداشت فردی باید به آن اهمیت دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن، استفاده از دستگاه‌های لیزر معرفی شده است. در این روش اشعه‌های بی خطر و خاصی به پوست تابانده شده و ریشه موهای زائد ضعیف می‌شود. به عبارتی زمانی که اشعه لیزر به پوست تابانده می‌شود، انرژی گرمایی درون پوست به وجود می‌‌آید که ریشه موهای زائد را می‌سوزاند.

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که دستگاه‌های لیزر برای سلامتی بدن خطرناک است، در صورتی که این تفکر کاملا غلط است و متقاضیان بدون هیچ نگرانی درباره موضوع فوق می‌توانند عمل لیزر را برای نقاط مختلف بدن انجام دهند. دستگاه‌های لیزر با توجه به ضخامت قسمت‌های متفاوت پوست و میزان موهای زائد آن ناحیه، عملکرد متفاوتی دارند. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب به آن قسمت‌ها بهتر است از دستگاه‌های اصولی و استانداردی استفاده کرد.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

نحوه عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به میزان طول موج ساطع شده دارای انواع مختلفی هستند. متخصصان فعال در این زمینه با توجه به ضخامت پوست مراجعه‌کنندگان، ضخامت موهای زائد، میزان آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر، دستگاه‌های متنوعی را استفاده می‌کنند. اشعه‌ای که برای از بین بردن موهای زائد به پوست انسان نفوذ می‌کند، بسیار استاندارد بوده و هیچ خطری را برای سلامتی بدن به وجود نخواهد آورد.

در حالت کلی تمام دستگاه‌های لیزر دارای طول موج ۷۵۵، ۸۰۸ و ۱۰۶۴ هستند که هر کدام برای پوست‌های مختلف به میزان متفاوتی در پوست نفوذ می‌کند. در صورتی که دستگاه لیزر با طول موج مناسب برای پوست استفاده نشود، پس از مدتی طراوت و شادابی آن از بین رفته و هیچ راهی برای جبران آن باقی نخواهد ماند.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به چه نکاتی دقت کرد؟

دستگاه لیزر یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است زیرا علاوه بر حفظ رطوبت پوست، سلول‌های مرده آن را نیز از بین می‌برد. البته کسانی که قصد خرید این محصول را دارند باید در هنگام تهیه آن به موارد زیر دقت کنند.

مهم ترین فاکتور های یک دستگاه لیزر عبارت اند از:

  1. توان خروجی دستگاه
  2. توان لیزربار و همچین اصالت لیزر بار دستگاه
  3. توان داخلی دستگاه
  4. طول موج های کاری دستگاه
  5. کولینگ پوست (skin cooling) و کولینگ داخلی دستگاه
  6. بدون ژل بودن یا نیازمند ژل بودن دستگاه
  7. کاربر پسند بودن یا user friendly بودن دستگاه
  8. هندپیس های دستگاه
  9. سنسور های هوشمند و سیستم عیب یابی هوشمند
  10. گارانتی عودت دستگاه، گارانتی تعمیر و تعویض قطعه و خدمات پس از فروش
  • قدرت خروجی دستگاه لیزر

یکی از نکات بسیار مهمی که متقاضیان برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد مناسب باید به آن دقت کنند، قدرت خروجی دستگاه است. هر چه میزان قدرت خروجی دستگاه بیشتر باشد، میزان کارایی آن برای انواع پوست‌ها و نابودی موهای زائد به شدت افزایش خواهد یافت. البته باید دقت کرد که بهترین دستگاه‌های لیزر که در راستای سوزاندن موهای زائد بدن به کار می‌روند، توان خروجی ۱۰۰۰ به بالا دارند.

  • قدرت داخلی دستگاه لیزر

قدرت داخلی دستگاه لیزر که با توجه به کیفیت المان‌های به کار رفته در ساخت دستگاه تعیین می‌شود، از اهمیت بالایی در تعیین کیفیت دستگاه برخوردار است. به عبارتی هر چه میزان توان داخلی دستگاه بیشتر باشد، دستگاه در مدت زمان کمتری حجم بیشتری از موهای زائد را از بین می‌برد.

  • طول موج دستگاه

در خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به طول موج دقت زیادی شود. اولین بار این دستگاه‌ها با استفاده از طول موج الکس عمل سوزاندن موهای زائد را انجام می‌دادند که علاوه بر درخشش پوست، در بازسازی سلول‌های مرده نیز تاثیر بسیاری داشت. اما امروزه اکثر دستگاه‌های لیزر مو با طول موج ۸۰۸ نانومتر فعالیت خود را انجام می‌دهند، زیرا با هر نوع پوستی سازگاری داشته و خطری را برای آن به وجود نمی‌آورد.

  • کولینگ دستگاه لیزر موهای زائد

سیستم کولینگ یکی از المان‌های اصلی در دستگاه لیزر موهای زائد است که در هنگام انجام عمل لیزر آن را خنک نگه داشته و مانع از سوختگی پوست و تحمل درد بیشتر می‌شود. در صورتی که این دستگاه دارای کولینگ مناسب نباشد، مشکلات زیادی برای پوست پیش خواهد آمد. علاوه بر این موضوع با افزایش قدرت کولینگ دستگاه‌های لیزر طول عمر آن افزایش خواهد یافت.

  • میزان نیاز به ژل‌های مخصوص

در حالت کلی دستگاه لیزر موهای زائد دارای دو نوع با ژل و بدون ژل هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را به دنبال دارد. دستگاه‌هایی که با ژل‌های مخصوص کار می‌کنند، تمایل افراد را برای از بین بردن موهای زائدی که دارند، کاهش می‌دهد. با این وجود دستگاه لیزری که بدون ژل کار می‌کند، باید از سری هندپیس قوی و کولینگ عالی برخوردار باشد زیرا کمبود ژل‌های مخصوص را بر روی پوست جبران کرده و خاصیت روان‌کنندگی به پوست می‌بخشد. همچنین به هر میزان که دستگاه کولینگ قوی‌تر باشد عمل خنک‌سازی به طور بهتری انجام شده و روان کنندگی پوست افزایش می‌یابد.

  •  کیفیت هندپیس‌های دستگاه

یکی از نکات مهم برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد، کیفیت هندپیس‌های آن است. هر چه میزان کیفیت این المان بیشتر باشد، سرعت شات‌ زنی و دقت آن افزایش خواهد یافت. همچنین هندپیس‌های دستگاه لیزر موهای زائد عمل روان‌کنندگی و گردش خون را در پوست افزایش داده و درخشندگی عالی به آن می‌بخشند.

  • برخورداری از گارانتی

کسانی که قصد خرید دستگاه لیزر برای موهای زائد را دارند باید گارانتی محصول مورد نظر را نیز بررسی کنند. برخورداری این دستگاه از گارانتی معتبر به معنای تضمین کیفیت، قیمت و سالم بودن آن است.

  • بهره‌مندی از لیزربار قوی و استاندارد

لیزربار نیز در تضمین کیفیت و دقت دستگاه لیزر موهای زائد از اهمیت بالایی برخوردار است. این بخش به عنوان المانی که اشعه‌های مختلف را تولید و به پوست ارسال می‌کند، دارای توان ۸۰ واتی به بالا بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

خرید دستگاه لیزر

با در نظر گرفتن فاکتور های معرفی شذه در بالا حین خرید دستگاه لیزر مو قطعا خرید خوبی را تجربه خواهید کرد. همانطور که قطعا می دانید بخاطر گردش مالی صنعت زیبایی کلینیک های زیادی در سطح کشور مخصوصا شهر های بزرگ مثل تهران، شیراز، مشهد و … فعال هستند و روزانه به تعداد این شرکت ها افزوده می شود. این کلینیک ها علارغم اینکه درامد خیلی بالایی را تجربه می کنند با چالش های زیادی نیز روبرو هستند مثل انتخاب دستگاه مناسب برای خدمات زیبایی خود یا اینکه از چه شرکتی تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کننید. یکی از شرکت های مطرح در ارائه دستگاه های زیبایی شرکت تجهیز گستر لیزر می باشد که شما میتوانید برای خرید دستگاه های لیزر و زیبایی به این شرکت مراجعه کنید.

شرکت تجهیز گستر لیزر

وارد کننده و عرضه کننده تجهیزات زیبایی از قبیل دستگاه های لیزر موهای زائد اشنایدر (schneider) و آلما (Alma) و همچنین دستگاه جوانساز هایفو (Hifu) و دستگاه رفع تتو پیکو سکند (Pico Second).

مشاوره | فروش | پشتیبانی | خدمات پس از فروش.

همواره تلاش نموده ایم تا به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده تجهیزات زیبایی، کالا و خدمات خود را به همه شهر های ایران با پشتیبانی مناسب عرضه کنیم.

آیا امکان خرید دستگاه لیزر به صورت اقساط بلند مدت وجود دارد؟

بله؛ برای تسهیل شرایط خرید دستگاه لیزر و بهرمندی از کیفیت بالای دستگاه، شرایطی در نظر گرفته شده تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی و بدون متحمل شدن هزینه بالا در همان ابتدای کار دستگاه را خریداری نمایند.

شرایط پرداخت چگونه است؟

چنانچه خریدار محترم قصد خرید دستگاه را به صورت اقساطی داشته باشد. ۴۰ تا ۵۰ درصد قیمت دستگاه به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط ۱۴ تا ۱۸ ماهه پرداخت می نماید.

لازم به ذکر است که اقساط بدون بهره می باشد و هیچ گونه سودی بخاطر خرید اقساطی پرداخت نمی کنید.

چنانچه خریدار محترم مایل به پرداخت هزینه دستگاه به صورت نقد باشد از طرف شرکت تخفیف قابل ملاحظه ای دریافت خواهد کرد.

کلام آخر در مورد خرید دستگاه لیزر مو

از آنجایی که رعایت نظافت فردی و رسیدگی به پوست دارای اهمیت زیادی است، باید روش‌هایی مفید را که دارای حداقل بازخورد بد برای بدن هستند، انتخاب کرد. خرید دستگاه لیزر موهای زائد باکیفیت به متقاضیان کمک خواهد کرد تا به بهترین نحو ممکن موهای زائد خود را سوزانده و از رشد آن جلوگیری کنند. الته باید در هنگام این محصول به گارانتی آن، کیفیت المان‌های به کار برده شده و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کرد.

خبر خوب این است که در هر شهر مخصوصا کلان شهر های ایران مثل تهران، شیراز، اصفهان شرکت های متعهد و متخصصی برای برای ارائه دستگاه های زیبایی یافت می شود مثلا برای خرید دستگاه لیزر مو در شیراز می توانید با شماره موبایل ۰۹۱۷۰۰۹۱۸۴۲ تماس بگیرید و با این کارشناسان خبره مشورت کنید یا چنانچه در شهر های دیگر فعالیت می کنید می توانید با همین شماره ذکر شما تماس بگیرید و ادرس و تلفن نمایندگی های شهر های خود را بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.