معرفی ۴ لپ تاپی که ارزش خرید بالایی دارند! ۲۰۲۲

با پیشرفت علم تکنولوژی، تمام کار ها و مشاغل نیز وابسته به هوش مصنوعی شدند و این موضوع باعث شد که ابزار هایی روی کار بیایند تا بشر بتواند به کمک آن امور کار ها را بهتر پیش ببرد، بر همین اساس برند های جهانی همچون ایسوس، لنوو، اچ پی، اپل با تولید لپ تاپ ها و سخت افزار های مرتبط توانستند میل افراد را به استفاده از هوش مصنوعی و کمک گرفتن از آن برای پیشرفت کار ها در مشاغل بیشتر کند.

خب همانطور که به آن اشاره کردیم به دلیل وابسته بودن زندگی انسان به ابزار هایی همچون لپ تاپ، باعث شده تا بر حسب کیفیت لپ تاپ، کیفیت عمکرد افراد در مشاغل و سایر حوزه ها نیز تاثیر گذارد. بنابراین افراد به دنبال لپ تاپ هایی باید باشند تا بتواند به خوبی از پس کار ها بر بیاید و به نوعی کاربر را از خود راضی و خشنود سازد.

بر همین اساس احتمال دادیم که شما نیز به دنبال یک لپ تاپی هستید که ارزش خرید داشته باشد و بتواند در کار ها بهترین نتیجه و اثربخشی را به شما القا کند، پس اگر جزو چنین افرادی هستید باید بگویم که جای درستی آمده اید، چراکه ما تصمیم گرفتیم که در این مطلب جدید ترین و بهترین لپ تاپ هایی که قرار است در بازار موجود شود را که ارزش خرید بالایی نیز دارند، به شما عزیزان معرفی کنیم، پس اگر قصد خرید دارید و احتیاج به راهنمایی و شناخت جدید ترین مدل های باارزش خرید بالا را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

لپ تاپ ایسوس ASUS مدل ROG Zephyrus G14

  • مشخصات رم: ۳۲ گیگابایت _ ۱۶ گیگابایت
  • مشخصات حافظه داخلی: ۱ ترابایت SSD
  • مشخصات پردازنده: AMD Ryzen 9-4900HS
  • مشخصات کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q
  • ابعاد صفحه نمایش: ۶ اینچی

این لپ تاپ جدید جزو بهترین گیمینگ های سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ محسوب می شود که هر نیازی که تا امروز یک گیمر در لپ تاپ خود حس می کرد را ASUS برای این مدل خوود با بهترین پلتفرم طراحی کرده است  از شکل ظاهری گرفته تا قدرت فوق العاده موجود در پردازنده و کارت گرافیکی سیستم.

از ویژگی های بارز این مدل از بهترین لپ تاپ ایسوس ۲۰۲۲ می توان به دوام عمر باتری آن اشاره کرد. طبق آزمایشاتی که ایسوس روی این محصول انجام داده است حاکی بر آن است که دوام باتری این لپ تاپ به بیش از ۱۰ ساعت خواهد رسید که برای یک لپ تاپ گیمینگ فوق العاده است و این مدل را منحصر به فرد کرده است. علت دوام بالایی کع این باتری دارد می توان به بکار بردن Ryzen 9-4900HS AMD با پردازنده پرقدرت Ryzen 9-4900HS AMD نسبت داد.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ لنوو Lenovo مدل Chromebook Duet

  • مشخصات رم: ۴ گیگابایت
  • مشخصات حافظه داخلی: ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت
  • مشخصات پردازنده: ۲.۰GHz octa-core MediaTek Helio P60T
  • ابعاد صفحه نمایش: ۱ اینچی

این لپ تاپ یک مدل قابل تبدیل بوده که در ابعاد حدودی ۲ در ۱ طراحی و ساخته شده است که میتوان با جدیت گفت که بر هم رده های خود برتری خواهد داشت داشت و کار رقبای خود را سخت می کند.

عمر باتری این مدل نیز بسیار عالی عمل می کند که در بازه قیمت یکه برای این لپ تاپ درنظر گرفته شده بسیار کمیاب خواهد بود و از ویژگی های عالی دیگر این محصول می توان به صفحه نمایش فول اچ دی با کیفیتی که دارد، اشاره کرد.

و نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که اگر مدام در حال رفت و آمد هستید، بهترین کار این است که این مدل را انتخاب کنید چراکه این لپ تاپ دارای وزن سبکی است که حمل آن به راحتی صورت خواهد گرفت و گفتنی است که جزو سبک ترین و بهترین لپ تاپ لنوو ۲۰۲۲ قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ اچ پی HP مدل Envy x360

  • مشخصات رم: ۸ گیگابایت _ ۱۶ گیگابایت
  • مشخصات حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت NVMe PCIe M.2 SSD
  • مشخصات پردازنده: AMD Ryzen 5 4500U
  • مشخصات کارت گرافیک: AMD Integrated Radeon
  • ابعاد صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچی

قطعا می دانید که لپ تاپ های اچ پی جزو اقتصادی ترین برند های حال حاضر بازار است و این مدل جدید نیز جزو محدود لپ تاپ های باکیفیتی است که زیر هزار دلار بوده و به عنوانیک مدل میان رده همه کاره در اختیار کاربران قرار می گیرد.

از آنجایی که قدرت پردازنده این مدل بسیار عالی است بنابراین می توان این مدل را از لحاظ عملکردی و قدرت داخلی یکی از ارزان ترین و بهترین لپ تاپ اچ پی ۲۰۲۲ دانست.

لپ تاپ اچ پی HP

لپ تاپ دل Dell مدل XPS 13 2-in-1

  • مشخصات رم: ۸ تا ۱۶ گیگابایت
  • مشخصات حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت SSD
  • مشخصات پردازنده: Intel Core i7-1165G7
  • مشخصات کارت گرافیک: Intel Iris Xe
  • ابعاد صفحه نمایش: ۱۳.۴ اینچی

بی شک این مدل از لپ تاپ قابل تبدیل می تواند جزو بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲ محسوب شود و علت آن وجود ویژگی های خاص و با کیفیتی است که درون این مدل بکار برده شده است.

در صورتی که شما از آن دسته از افرادی هستید که به لپ تاپ های قابل تبدیل علاقه دارید، باید بگوییم با انتخاب این محصول قطعا بیشتر به این مدل علاقه مند خواهید شد، چراکه همزمان وجود نمایشگر عالی و باکیفیت و همچنین باتری با عمر بالا در چنین لپ تاپی گنجانده شده.

جمع بندی

همیشه تهیه یک سیستم بروز می تواند در پیش بردن روند کار هایتان بیشتر به شما کمک کند چرا که در لپ تاپ های جدید خصوصیتی وجود دارد که لپ تاپ های قدیمی تر از آن بهره نمی برند و آن این است که کمپانی های مطرح با شناسایی نیاز های جدید مردم و رفع آن ها در مدل های جدید باعث شده تا عملکرد لپ تاپ های جدید بهتر باشند.

در آخر از اینکه تا پایان این مطلب در کنار ما بودید از شما عزیزان تشکر می کنیم و امیدواریم که مطالعه این مطلب در تصمیم گیری و روند انتخاب یک لپ تاپ ایده آل مفید واقع شده باشد. منابع این مطلب بر گرفته از سایت دیجی کالا و مقداد آی تی می باشد.

4.9/5 - (304 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.