کرم ووکس سفید کننده فوری و قوی (VOOX DD CREAM)

کرم ووکس اصل سفید کننده و روشن کننده بی نظیر و بسیار با کیفیت است و یکی از پرطرفدارترین محصولات بین بانوان می باشد. با استفاده از کرم سفید کننده صورت و بدن ووکس Voox پوستی روشن سفید و طبیعی خواهید داشت و این سفیدی ماندگاری بی نظیری دارد. توجه داشته باشید که محصول را روی پوست کاملا ماساژ داده به گونه‌ای که جذب پوست شود. کرم ووکس اصل ضد آب بوده که با مالیدن دستمال به آن از روی پوست برداشته نخواهد شد.

کرم Voox را می توان برای تمام قسمت های پوست بدن استفاده کرد. خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی طبیعی کرم ووکس شما را برای استفاده از آن در مهمانی ‌ها ترغیب خواهد کرد. با استفاده‌ بهینه، می توان مدت زمانی مناسب از آن استفاده کرد. پس از استفاده از کرم وکس، ماندگاری ۱۲ ساعته آن را روی بدن تجربه خواهید کرد و بعد از این مدت زمان، کرم به تدریج محو خواهد شد.

کرم سفید کننده صورت و بدن ووکس به هیچ عنوان به لباس پس داده نمی شود و با تاثیر آنی که دارد، برای حساس ‌ترین پوست ها نیز مناسب است. بطور کلی، کرم ووکس اصل با قابلیت سفید کنندگی بسیار بالا، خاصیت مرطوب کنندگی و ماندگاری ۱۲ ساعته، یکی از بهترین محصولات جهت روشن کردن پوست برای استفاده در مهمانی‌ها لقب گرفته است.

قیمت کرم ووکس اصلی بسیار بالاتر از آن چیزی است که خیلی ها اعلام می کنند پس به قیمت های بسیار پایین اعتماد نکنید و قیمت ارائه شده توسط یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ( فروشگاه آبان ) کاملا تعرفه ای و منصفانه است. کرم ووکس در داروخانه فروش نمی رود پس سعی کنید به دنبال این محصول در داروخانه ها نباشید.

ویژگی های کرم ووکس

در زیر بعضی از مشخصات و ویژگی های کرم سفید کننده قوی را بیان می کنیم:

  • استفاده یک بار در روز و ماندگاری بالا
  • مقاومت پوست شما در مقابل اشعه های مضرر uva و uvb آفتاب با قدرت بالای spf50
  • ضد آفتاب و آبرسان و مرطوب کننده فوق العاده عالی
  • حفظ ایجاد ظاهری تازه و روشن به میزان قابل توجهی پس از استفاده
  • ظاهر ایده آل شما در مجالس و مهمانی ها
  • ضد آب

کرم ووکس برای چه پوست هایی مناسب است؟

اگر پوستی سبزه یا گندمی دارید یا اگر مجلس عروسی و جشنی پیش رو دارید یا به هر دلیلی به دنبال سفید کردن و آرایش بدن و موقت پوست خود هستید. پیشنهاد می کنیم VOOX DD Cream را از دست ندهید، چون تمامی نیازهای شما را برای از بین بردن تیرگی ها و لک های کم رنگ و بزرگ پوست برطرف می کند.

پوستتان خشک است یا چرب، هیچ اشکالی ندارد.

این محصول برای تمامی پوست ها مناسب است و نوع پوست در تاثیر گذاری کرم هیچ اختلالی ایجاد نمی کند و به خوبی روی تمام پوست ها تاثیر می گذارد. البته نا گفته نماند که تاثیرگذاری ۱۲ ساعته است، ولی استفاده طولانی مدت تاثیر سفید کنندگی را ماندگار می کند.

کرم ووکس از کجا بخریم؟

اگر میخواهید به معنی واقعی کلمه سرتان کلاه نرود و نمونه اصلی این محصول را خریداری نمایید به هر فروشگاه و فروشنده ایی اعتماد نکنید چون تشخیص اصلی و تقلبی بودن این محصول واقعا سخت است و فقط فروشنده های با تجربه میتوانند کمکتان کنند.

سایت زیباشهر قطعا برای شما بهترین و معتبرترین فروشگاه ها را معرفی می کند تا شما بتوانید انتخابی راحتتر و بهتر داشته باشید.

فروشگاه آبان یکی از این فروشگاه های معتبر و مجوزدار است که سال ها در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی تجربه دارد و مهمتر از همه با پرداخت درب منزل سفارش برای شما و مجوز رسمی اینماد و ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا می تواند کرم ووکس اصل را با ضمانت اورجینال بودن به شما تحویل دهد.

تفاوت کرم ووکس تقلبی با اصلی:

  1. این محصول در سایتهای خارجی مثل آمازون قیمتی بین ۱۲ تا ۷۲ دلار دارد، پس به قیمت های پایین اعتماد نکنید.
  2. در کرم ووکس اصل رنگ میمون روی جعبه متفاوت است که در تصاویر قرار گرفته در همین صفحه قابل مشاهده است ( رنگ میمون تقلبی زرد است اما اصلی کاملا رنگ طبیعی پوست است).
  3. کرم ووکس تقلبی فونت نازکی نسبت به کرم ووکس اصل دارد.
  4. لیبل کرم ووکس اصل نقره ای تر از کرم ووکس تقلبی است.
  5. کلمه DD Cream در کرم ووکس تقلبی صورتی کم رنگ است اما در کرم ووکس اصل تیره تر است.
  6. مواد کرم ووکس تقلبی رقیق تر از کرم ووکس اصلی است.
  7. خرید کرم ووکس و پرداخت درب منزل هزینه آن مهر تایید مهمی بر اصلی بودن این محصول است که ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم.

کرم ووکس سفید کننده

مدت زمان ماندگاری تاثیر کرم ووکس

سفید کنندگی کرم به اندازه ای است که می تواند نیاز ۲۴ ساعت از زندگی شما را به طور قطع برطرف کند. هر پوستی مکانیزم خاصی دارد و ممکن است یک پوست جذب بسیار بالایی داشته باشد یا پوستی گرم باشد.

پس این عوامل می تواند در تاثیر کرم تاثیر گذار باشد، اگر پوستی گرم باشد با تعریق زیاد ممکن است عرق های ایجاد شده از زیر پوست و خروج از منافذ باعث شستن مقدار کرم استفاده شده روی پوست شوند.

و در واقع یک شستشوی ملایم ایجاد کند که تاثیر کرم به مرور زمان کم شود. چون مواد کرم ووکس حالت رطوبتی دارد، قدرت جذب بالایی هم دارد پس اگر پوست شما منافذ بازی داشته باشد ممکن است کرم زودتر از حالت عادی پوست های دیگر جذب شود.

همین مشکل خودش باعث تسریع در کم شدن تاثیر کرم خواهد شد. اما نگران نباشید هر چقدر هم که این موارد تاثیرگذار باشند باز هم به مدت ۱۲ ساعت به راحتی می توانید از تاثیرات کرم ووکس لذت ببرید.

از ۱۲ ساعت به بعد هم کم کم شروع به کم شدن تاثیر می کند که باز هم به طور کامل تاثیرات تا ۲۴ ساعت ماندگار هستند.

با کرم ووکس زیباتر و جذابتر خواهید شد

ووکس یک کرم بدون هیچ هیدروکینونی است و با خاصیت سفید کننده فوری تقریبا مشابه کرم پودرها ساخته شده است، طبق برخی اظهارات علاوه بر ویژگی مرطوب کنندگی و رایحه ملایم آن در صورت استفاده به طور مداوم لک ها و تیرگی ها را به طور کامل رفع میکند و تفاوتی ندارد تیرگی ها در اثر چه عواملی مانند بارداری یا تاثیرات نور خورشید و همچنین آلودگی های محیطی ایجاد شده باشد. حتی لک های مادرزادی یا لک های جای جوش ها و اختلالات پوستی را ر عرض چند ثانیه محو خواهد کرد.

با کرم ووکس حتی میتوان تیرگی های زانو، بازوها و کشاله ران، قوزک پا، زیر بغل و هر قسمتی را که بخواهید به خوبی به رنگ طبیعی و سفید پوست برگردانید. کرم بدن و صورت ووکس که در تایلند به کرم میمون هم شهرت یافته است بهترین کرم سفید کننده و کاملا طبیعی می باشد حاوی ضدآفتاب برای امنیت در مقابل تابش امواج مضر خورشید هم است.

این کرم بلافاصله بعد از اینکه کمی از آن بر روی پوست پخش شد رنگ پوست را چند درجه روشن تر می کند. همچنین کرم ووکس ضد آب و ضد ایجاد حساسیت بوده و مهمتر اینکه در صورت استفاده در زیر لباس، لباس ها را به خود آغشته نخواهد کرد.

بلافاصله بعد از استفاده از کرم ووکس سفید کننده، پوست بدن چند درجه سفیدتر می شود و به راحتی آثار سیاهی و لک هایی که ناشی از عوامل مختلفی مانند جای جوش و آکنه و یا تیرگی های زانو، ران، آرنج، زیر بغل و کشاله ران و… را محو می کند. همچنین دارای خواص مرطوب کنندگی با رایحه ای دل پذیر است که در صورت تداوم استفاده می تواند به از بین رفتن کامل لک ها و تیرگی ها کمک کند.

تحت نظارت FDA آمریکا

پوست شما تمامی دارایی شما در زیبایی است. حرف همیشگی ما این است: که زیبایی یک فرد آنقدر کم ارزش نیست که هر کسی به خودش جرات دهد با آن شوخی کند یا بخواهد برای کمی سود به آن آسیب بزند.

کرم ووکس اصل هم از جمله همین محصولات است که هم تست شده است و هم تحت نظر بزرگترین و معتبرترین سازمان تاییدیه لوازم آرایش و بهداشتی و دارویی تولید می شود. پس بدون نگرانی با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

کرم ووکس سفید کننده

این کرم به راحتی شسته نمی شود

اگر زودتر از زمانی که نیاز داشته اید خواستید تاثیرات کرم را از بین ببرید، باید بدانید که این کار راحت نیست و در نهایت شاید بتوانید مقدار کمی از تاثیر کرم ووکس اصل را کم کنید. پس در صورت وجود چنین مشکلی قسمت مورد نظر را با آب ولرم و مواد شوینده (صابون یا ژل شستشو و …) شستشو دهید.

اما توجه داشته باشید که باید این کار را با ملایمت انجام دهید، چون فشار زیاد در زمان شستشو می تواند مواد کرم را بیشتر به عمق پوست بفرستد و سفیدی بیشتر بماند. هر چقدر مدت زمان ماساژ برای شستشو بیشتر باشد، زودتر و بیشتر تاثیر کرم از بین خواهد رفت.

سفید کنندگی فوق سریع کرم ووکس اصل

تا کنون هیچ محصولی نتوانسته است در این زمینه با کرم ووکس اصل رقابت کند. سرعت سفید کنندگی بین ۳ الی ۵ دقیقه بیشتر به یک معجزه شبیه است تا یک آرایش ساده و ملایم، که باور نکردنی است.

اما کافیست یکبار از این محصول استفاده کنید تا خودتان با چشمانتان این معجزه را ببینید. از زمان شروع به استفاده و ماساژ کرم روی قسمت مورد نظر ۳ دقیقه زمان لازم است تا معجزه را ببینید و باورش کنید.

بعد هم تا ۲۴ ساعت با این معجزه زندگی کنید و بدون هیچ نگرانی در مجالس و جشن ها و مکان های عمومی حاضر شوید.

عوارض VOOX DD CREAM چیست؟

ما به خوبی کرم ووکس اصل را تست کرده ایم و هیچ گونه عوارضی مشاهده نشده است. ما قبل از شما باید سلامت محصول را بسنجیم که این کار را کامل انجام داده ایم تا شما با اطمینان کامل برای خرید اقدام نمایید.

روش استفاده کرم VOOX:

در هر زمان که نیاز داشتید می توانید از کرم ووکس اصل استفاده نمایید. برای تاثیرگذاری بهتر، ابتدا قسمت مورد نظر را شستشو دهید و خشک نمایید تا کاملا تمیز شود و منافذ پوست آماده جذب مواد آرایشی باشند.

حالا مقدار مناسبی از کرم را بردارید و روی قسمت مورد نظر قرار دهید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا کامل جذب شود. در زمان ماساژ هم تاثیرگذاری کرم آرام آرام قابل مشاهده است.

بهتر است ماساژ حداقل ۳ دقیقه ادامه داشته باشد تا از جذب کرم مطمئن شوید. حالا پوستی سفید و زیبا دارید که هیچ کس نمی تواند غیر طبیعی بودن سفیدی را تشخیص دهد.

منبع: فروشگاه آبان

4/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. روشنک غیاثی می‌گوید

    کرمش عالیه منم ازش استفاده کردم
    این فروشگاه آبان که معرفی کردید هم محصولاتش خوبه
    ممنون از سایت زیباشهر

  2. مهدیه می‌گوید

    کرم ووکس اصلی عالیه
    منم از فروشگاه آبان خرید کردم و اصلی بود

  3. ناشناس می‌گوید

    سلام ببخید قیمت چند هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.