روش عجیب بازاریابی سالن های زیبایی در سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ سالی بود که به خاطر کرونا سالن های زیبایی و آرایشگاه ها و کسب و کار های خدماتی به خاطر کرونا آسیب زیادی دیدند. اما همیشه محدودیت و چالش ها باعث خلق فرصت های جدید و نوع آوری های خلاقانه ای می شوند.

در این بین بازاریابی آرایشگاه و سالن های زیبایی روند جالبی به خود گرفت که ما در این مطلب ما این روش های جالب و بعضا عجیب را برای شما منتشر میکنیم.

ترفند های افزایش فروش سالن های زیبایی در شرایط کرونا:
۱ارسال بسته های لوازم به همراه دستور العمل کار با آن:
یکی از عجیب ترین کارهای انجام شده توسط بیزینس های سالن زیبایی زنانه برای افزایش فروش اینست که نقش مهارت و تخصص آرایشگران خود را کمرنگ کردند و ترجیح دادند به فروش و بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی و محصولات زیبایی بپردازند.

در این روش آنها به تولید محتوا در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی پرداختند و نقش خودسان را به عنوان یک فروشنده ی حرفه ای لوازم آرایشی پر رنگ تر کردند. در واقع با بازاریابی لوازم آرایشی توانستند در این شرایط سخت کرونایی بیزینسشان را حفظ کنند.

شما هم اگر کسب و کار آرایشگاه و سالن های زیبایی زنانه و مردانه دارید حتما سعی کنید درشرایط حساس تمام فروش ها و راه های درآمد زایی مرتبط با بیزینستان را اجرا کنید.

زیرا که در وضعیت سخت نیاز شما به نقدینگی بیشتر میشود. فراموش نکنید که کمپانی قدرتمند و معتبر دوو فقط به خاطر عدم مدیریت نقدینگی ها دچار فروپاشی و ورشکستگی شد.

۲آموزش مهارت آرایشگری:
یکی از کارهایی که در زمان کرونا، کسب و کارهای حوزه زیبایی و آرایشگری انجام دادند کسب درآمد از طریق آموزش مهارتی بود که در ان استاد بودند.

همانطور که در بخش قبلی گفته شد در سرایط سخت حتما باید تمام روش هایی که به بیزینش شما نقدینگی میدهد را امتحان کند.

این کار هم از طریق آموزش های آنلاین انجام شد که از طریق شبکه های اجتماعی و وبسایت ها اقدام به کسب درآمد از آموزش مهارت آرایشگری و زیباسازی پوست کردند.

امروزه صنعت آموزش یکی از پولساز ترین صنعت های جهان محسوب میشود که با داشتن تراکنش های مالی بسیار بالا در بین سرمایه گذاران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

در ایران نیز غول های صنعت آموزش آنلاین مانند ممتاز کلاب، فرادرس، همیار آکادمی، مکتب خانه، فرانش و غیره.. فعالیت میکنند.

۳مشتری یابی پنهانی:
یکی دیگر از روش های عجیب قریب بازاریابی سالن های زیبایی در شرایط کرونایی که در سال ۲۰۲۱ به اوج خودش رسید مشتری یابی پنهانی بود.

در این روش سالن های زیبایی و آرایشگاه ها به دور از چشم نهاد های بازررسی کشورهایشان اقدام به پذیرفتن مشتری میکردند.

جالب اینست که در این روند پذیرفتن مشتری، خود مشتریان بسیار مشتاق بودند و باعث میشود که آنها با ذوق بسیار زیادی به صورت پنهانی به سالن های آرایشی مراجعه کنند.

روانشناسان و جامعه شناسان آمرکایی علت این رفتار را هم ذات پنداری مردم با صاحبان کسب و کار سالن زیبایی و آرایشی میدانند.

مسیر غیر قابل بازگشت مردم:
دنیا وارد مسیر غیر قابل بازگشت در زمینه ی بازاریابی و فروش شده است. امروزه تمامی کسب و کار های دنیا با مقوله ی بازاریابی آنلاین و فروش آنلاین کاملا آشنا شده اند. در این زمینه نیز وبسایت هایی مانند ممتاز کلاب اقدام به ارائه و برگذاری کلاس های آنلاین کرده است تا صاحبین کسب و کار ها در ایران بتوانند با کمترین هزینه آموزش های لازم در این زمینه را فرا بگیرند.

اگر شما هم دارای یک کسب و کار هستید که هنوز برای ورود به فضای مجازی و مشتری یابی در شبکه های اجتماعی سردرگم هستید حتما اقدام به یادگیری اصولی و دقیق مهارت های بازاریابی و فروش کنید.

یکی از مهمترین مهارت های امروز، فروش با محتوا است. یعنی شما با نوشتن محتوا های تاثیر گذار، ساخت محتواهای ویدیویی و تصویری طوری روی ذهن مخاطب تاثیر بگذارید که در نهایت منجر به فروش محصول شما شود.

کسانی که این مهارت را یاد گرفته اند در این دو سال اخیر بیشتری درآمد ها را داشته اند. پس بنابراین فارغ از هر دغدغه ای همین الان تصمیم بگیرید که در یک دوره ی آموزشی شرکت کنید.

دوره ی جامع ” تولید محتوای فروش” وبسایت ممتاز کلاب توصیه ی ما به شما است زیرا که به صورت کامل تمامی مهارت های لازم برای تبدیل یک مخاطب به مشتری را به شما گام به گام به صورت ویدیویی اموزش داده است.

برای شرکت در این دوره فقط کافی هست وبسایت ممتاز کلاب به آدرس https://momtazclub.ir/ مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.