۳ نکته مهم قبل از خرید دوربین هایک ویژن

در جامعه امروزی، تامین امنیت به یکی از نیازهای اساسی بشر تبدیل شده و تاکنون نیز تدابیر مختلفی برای ایجاد این امنیت اندیشیده شده است. با استفاده از این تدابیر می‌توانیم منزل، شرکت، دفتر، مغازه یا هر محل دیگری را با آرامش خاطر بیشتری ترک کنیم، بدون اینکه همواره نگران اموال و دارایی‌های خود باشیم. دوربین‌های مدار بسته یکی از این روش‌ها است که استفاده از آن‌ها این دغدغه و نگرانی را به حداقل رسانده، در صورت بروز هر مشکل یا اتفاقی به آن رجوع کرده و با تصاویر ضبط شده می‌توانیم اقدامات قانونی لازم را انجام دهیم. 

شرکت‌ها و برندهای مختلفی در بازار دوربین‌های مدار بسته حضور دارند که انواع مختلفی از دوربین‌ها را تولید کرده و به فروش می‌رسانند. شرکت چینی هایک ویژن با بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از بزرگترین و مطرح‌ترین برندها در این حوزه است که عنوان پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته در جهان را یدک می‌کشد. این شرکت در کنار کیفیت بالای محصولات خود، با تنوع فراوان در طراحی دوربین‌ها، توانسته از محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف بهره‌مند شود.

این تنوع گسترده در طراحی و قیمت دوربین‌ها، از سویی انتخاب کالایی متناسب با نیاز و بودجه مصرف‌کننده را در پی داشته و از سوی دیگر کار را در انتخاب و تصمیم‌گیری برای آنان دشوارتر می‌کند. از این رو، در این مقاله با معرفی چند نکته مهم، که در انتخاب درست و خرید دوربین هایک ویژن تاثیر ویژه‌ای دارند، سعی در تسهیل تصمیم‌گیری شما داریم؛ با ما همراه شوید.

کاربرد و قابلیت ‌های دوربین هایک ویژن

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن نیز همانند هر محصول دیگری ابتدا باید به بودجه خود و قابلیت‌ هایی که از دوربین انتظار دارید، توجه کنید. به عنوان مثال دوربین مداربسته برای مکان‌هایی که حساسیت خاصی دارند، مثل نقاط نظامی با دوربین یک مغازه فروش لباس، ویژگی‌های یکسانی را لازم نداشته و هزینه متفاوتی را نیز در پی دارد. لذا ابتدا محلی که دوربین را در آن نصب خواهید کرد را بررسی کرده و با کارشناسان فروش مشورت کنید.

برای مثال هدف شما از نصب دوربین مداربسته، کنترل رفت و آمدها است یا جزئیات برای شما اهمیت بسیاری دارد؟ اگر به دنبال جزئیات مثل خواندن پلاک خودروها هستید، قابلیت پلاک‌خوانی و رزولوشن دوربین برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. دوربین‌های هایک ویژن معمولا تا رزولوشن ۴K طراحی شده‌اند. رزولوشن بالاتر دوربین مداربسته به این معنی است که با بزرگنمایی تصویر، کیفیت آن‌ها کاهش زیادی نیافته و تصاویر همچنان واضح و مشخص باشند. 

اگر محلی که تصمیم به نصب دوربین دارید، اهمیت بسیاری دارد، مثلا یک کارخانه یا طلافروشی است؛ پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر هزینه کنید و دوربین با رزولوشن بهتری تهیه کنید تا از تمامی جزئیات مطلع شوید.

نکته مهم دیگر در تعیین قابلیت دوربین، میزان نور محیطی است که تصمیم به نصب دوربین در آن‌جا گرفته‌اید. اگر نور محل معمولا کم است، بهتر است دوربین با لوکس کمتری تهیه کنید تا در محیط کم نور، تصاویر باکیفیتی را ثبت و ضبط کنید. 

برخی دوربین‌ها نسبت به قیمت خود، قابلیت‌های بیشتری را نیز ارائه می‌دهند، به عنوان نمونه با وجود قابلیت دید در شب و مادون قرمز می‌توانید تصاویر باکیفیتی را در تاریکی شب و محل‌های تاریک ثبت کنید. با توجه به اینکه تاریکی شب فرصت مناسبی برای سارقین فراهم می‌کند، این امکان، مزیت مهمی در طراحی دوربین‌ها فراهم کرده است؛ برخی از آن‌ها قادر هستند تصاویر تمام رنگی در شب ضبط کنند.

چنانچه دوربین را در محیط‌های باز یا بدون سقف مناسب نصب خواهید کرد که در شرایط آب و هوایی مختلف باید زیر باران و برف کارایی لازم را ارائه دهد یا در برابر ضربات احتمالی مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد، باید قبل از خرید این نکات را نیز در نظر بگیرید تا دوربین مدنظرتان به ترتیب از استانداردهای حداقلی IP66 و IK10 برخوردار باشد.

نحوه دسترسی به تصاویر دوربین هایک ویژن

نکته مهم دیگری که در انتخاب دوربین هایک ویژن تاثیرگذار است؛ نحوه دسترسی و استفاده شما از تصاویر ذخیره شده در دوربین است. به عبارت دیگر شما قصد دارید در صورت نیاز، تصاویر دوربین را در تلویزیون، مانیتور کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی‌های هوشمند اندرویدی و IOS ببینید؟ چرا که میزان فاصله محل نصب دوربین‌ها تا محل قرارگیری دستگاه DVR نکته‌ای مهم است که قبل از خرید دوربین باید به آن توجه کرد.

دوربین ‌های باسیم و دوربین‌های بی‌سیم از جمله انواع گوناگونی هستند که هرکدام کارایی خود را دارند. بر این اساس شما باید قبل از اقدام به خرید دوربین هایک ویژن، این نکته را نیز با کارشناسان فروش مربوطه در میان بگذارید تا گزینه‌ای مناسب را برای خرید به شما پیشنهاد دهند. 

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن گارانتی ‌دار تهیه کنید!

امروزه در بازار شرکت‌های مختلفی مشغول واردات و فروش دوربین ‌های هایک ویژن هستند که برخی از آن‌ها فاقد گارانتی و ضمانت‌نامه بوده و برخی دیگر اصلا محصولات اورجینال ارائه شده توسط شرکت اصلی نیستند. از این رو، برای اطمینان از اصل بودن دوربین و امکان رفع مشکلات ثانویه، پیشنهاد می‌کنیم حتما دوربین هایک ویژن گارانتی‌دار تهیه کنید تا در صورت بروز هر ایرادی به راحتی از خدمات پس از فروش استفاده کنید. 

دوربین هایک ویژن؛ انتخابی مطمئن متناسب با نیاز شما

همان طور که بیان کردیم برای تامین امنیت محل زندگی یا کار خود با استفاده از دوربین مدار بسته هایک ویژن، مدل‌ها و گزینه‌های متنوعی را پیش روی خود خواهید داشت که این تنوع بالا ممکن است شما را در بازار سردرگم کند. از این رو پرشیا سیستم پیشنهاد می‌کند تا پس از مشخص کردن بودجه خود، به محل نصب دوربین‌ها و کارایی آن‌ها توجه کنید تا رزولوشن و کیفیت دوربین را متناسب با نور محل و جزئیاتی که نیاز دارید انتخاب کنید. نحوه دسترسی به تصاویر ضبط شده نیز از دیگر نکاتی است که در انتخاب دوربین هایک ویژن تاثیرگذار بوده و باید با کارشناسان فروش مشورت کنید.

همچنین به عنوان آخرین نکته در خرید دوربین هایک ویژن توجه کنید که دوربین اصل و گارانتی‌دار تهیه کنید. خرید از فروشگاه‌های معتبر همچون پرشیا سیستم، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این منظور است تا از اصالت هایک ویژن مطمئن شوید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.