بهترین گلکسی واچ های سامسونگ کدامند؟

گلکسی واچ در حقیقت همان ساعت هوشمند سامسونگ است. این ساعت‌ها بهترین تطابق و هماهنگی را با گوشی‌های موبایل سامسونگ دارند. البته می‌توانید از این ساعت‌های هوشمند زیبا و قدرتمند، برای اتصال به گوشی‌های موبایل برندهای دیگر نیز استفاده کنید. گلکسی واچ دارای تنوع بسیاری است. انتخاب بین مدل‌های مختلف گلکسی واچ یک چالش مهم محسوب می‌شود. حتی در بازه‌های قیمتی نزدیک به هم نیز حداقل دو مدل مختلف گلسی واچ وجود دارد. خب کدام مدل برای شما بهتر است؟ کدام مدل را باید انتخاب کنید؟ چه مواردی را باید حین خرید ساعت هوشمند سامسونگ در نظر داشته باشید؟ در این مقاله قصد داریم تا بهترین گلسی واچ های سامسونگ را به شما معرفی کنیم و سپس به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ به شما در انجام کارهای روزمره و کنترل گوشی تلفن همراه خود کمک می‌کند. شما می‌توانید بخش‌های مختلف گوشی هوشمند خود را از طریق ساعت هوشمند کنترل کنید. علاوه بر آن می‌توانید از طریق ویژگی‌های ورزشی و سنسورهای داخلی این ساعت‌ها، سلامت بدن و میزان فعالیت‌های فیزیکی خود را در طول روز زیر نظر بگیرید.

گلکسی واچ ۴

گلسی واچ ۴ جزو انواع ساعت هوشمند سامسونگ است که طرفداران بسیاری دارد. این ساعت با طراحی گرد و اسپرت، طرفداران بسیاری دارد و جزو مدل‌های مرغوب و باکیفیت ساعت هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. در این ساعت هوشمند از صفحه ۱.۳۶ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ در ۴۵۰ استفاده‌شده است. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ با کم ۱.۵ گیگابایت رم و تراشه Exynos W920 کار می‌کند و به همین خاطر سرعت عمل بالایی دارد و تقریباً اصلاً دچار هنگی و لگ نمی‌شود. از این ساعت با کمک یک باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی می‌توانید حدود ۴۰ ساعت استفاده کنید. پس تقریباً می‌توان گفت که ساعت گلکسی واچ ۴ هر ۲ روز یک‌بار به شارژ مجدد نیاز دارد.

اکتیو واچ 4 سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ مدل galaxy watch4 44mmجزو جدیدترین مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. این ساعت فریم آلومینیومی دارد و بسیار مقاوم است. همچنین با کمک گواهی IP68، تا فشار ۵ اتمسفر، این ساعت دارای مقاومت در باربر نفوذ آب است. همچنین بد نیست بدانید که گلکسی واچ ۴ توانسته استاندارد نظامی MIL-STD-810G را نیز به دست بیاورد. صفحه نمایشگر Super AMOLED این ساعت با کمک کورنینگ گوریلا گلس DX+ محافظت می‌شود. این ساعت با اکثر گوشی‌های اندروید و تمام گوشی‌های سامسونگ سازگاری دارد.

این ساعت عالی دارای قابلیت‌های پشتیبانی از سامسونگ  Pay ، پشتیبانی از مودهای ورزشی مختلف، تشخیص ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، اندازه‌گیری فشارخون، تحلیل وضعیت خواب، تحلیل وضعیت استرس، قابلیت شخصی‌سازی صفحه ساعت یا همان واچ فیس، نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی و تقویم، تایمر، هشدار بیداری یا همان آلارم، سازگار با شارژ بی‌سیم Qi، پشتیبانی از زبان محاوره در فرمان‌ها صوتی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ها روی گلکسی واچ ۴ کلاسیک نیز وجود دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲ جزو زیباترین و بهترین انواع ساعت هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. این ساعت سومین و مهم‌ترین محصول از دنیای ساعت‌های هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. در این ساعت می‌توانید هم از زیبایی آن لذت ببرید و هم از امکانات عالی آن بهره‌مند شوید. معمولاً ساعت‌های هوشمند ازنظر قابلیت به دو بخش مهمم ورزشی یا ارتباطی تقسیم می‌شوند. ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ هر دو نوع قابلیت را در خود جای می‌دهد و به همین خاطر محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. سیستم‌عامل این ساعت، سیستم‌عامل Tizen است که بر پایه Wearable OS عمل می‌کند. در ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ از تراشه Exynos 9110 استفاده‌شده است. بد نیست بدانید که گلکسی واچ اکتیو ۲ همراه پردازنده گرافیکی Mali T720 و پردازنده دو هسته‌ای ۱.۱۵ Cortex A53 به بازار عرضه‌شده است. برخلاف مدل‌های دیگر، این ساعت حافظه‌ای ۴ گیگی و رمی ۷۳۸ مگابایتی دارد که باعث می‌شود عملکردی بسیار سریع و بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای داشته باشد. پس اگر به دنبال ساعت‌هایی با سرعت عمل عالی هستید، می‌توانید این ساعت را بدون هیچ‌گونه شکی انتخاب کنید.

ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ از امکانات مختلف ورزشی و ارتباطی پشتیبانی می‌کند و در اصل قابلیتی نیست که در ساعت‌های دیگر وجود داشته باشد و در گلکسی واچ اکتیو ۲ مشاهده نکنید. در این ساعت از باتری ۳۴۰ میلی‌آمپری استفاده‌شده است که حدود ۴۰ ساعت عمر مفید دارد. با کمک گواهی IP68 این ساعت تا میزان فشار ۵ اتمسفر ضدآب است. لوازم جانبی گلکسی واچ اکتیو ۲ به‌وفور در بازار وجود دارند و می‌توانید از انواع گلس تا بند گلکسی واچ اکتیو ۲ را در بازار پیدا کنید. جنس بدنه گلکسی واچ اکتیو ۲ فولاد ۳۱۶L است و مقاومت بسیاری دارد. این ساعت در انواع رنگ مشکی، طلایی، نقره‌ای و صورتی به بازار عرضه‌شده است و ظاهری بسیار شکیل و زیبا دارد.

انتخاب بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

بهترین انتخاب برای ساعت هوشمند به بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. درصورتی‌که قصد خرید یک ساعت همه‌چیزتمام و عالی دارید، می‌توانید گلکسی واچ اکتیو ۲ را تهیه کنید. در غیر این صورت می‌توانید مدل‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید. پس مهم‌ترین پارامتر انتخاب، بودجه شماست.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.