در انتخاب بهترین پنکیک آرایشی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

از جمله اقلام پرکاربرد لوازم آرایش پنکیک می باشد. این محصول به شما در داشتن یک آرایش شیک بسیار کمک خواهد کرد و ماندگاری آرایش را بر چهره شما بیشتر می نماید. دلیل اصلی خرید پنکیک و کرم پودر و استفاده آن ها در میان خانم ها پوشاندن عیب هایی که در سطح پوست صورت وجود دارند، مثل کک و مک، جای جوش، لک ها و اسکارهای پوستی و غیره  می باشد. زیبایی همواره موجب بالا رفتن اعتماد به نفس می شود. استفاده نمودن از این محصول آرایشی نیز موجب زیبا تر به نظر رسیدن چهره و جلوه بیشتر آرایش صورت خواهد شد. لذا می توان آن را یکی از ابزار و لوازم ضروری در کیف آرایش هر خانم به حساب آورد. در این مقاله قصد داریم در مورد پنکیک ها و انواع آن و کارایی فوق العاده این محصولات بیشتر صحبت کنیم پس تا پایان ما را همراهی نمایید.

پنکیک چیست؟

یکی از مهمترین مراحل در آرایش صورت زیرسازی و یک دست نمودن پوست می باشد. برای این کار با استفاده کردن از لوازم آرایش مناسب مثل کرم پودر و پنکیک پوست را پوشش می دهند و سطح پوست را صاف و یک دست نموده و البته به رنگ دلخواه در می آورند. ساختار این محصول آرایشی و زیبایی در واقع پودر فشرده شده و خشک می باشد که قابلیت پوشاندن ناهمواری های پوست صورت را دارد. این محصول پوششی مناسب جهت پوشاندن لک های صورت است و آرایش شما را تکمیل و بی نقص نشان می دهد.

کارایی پنکیک

از جمله موارد تاثیر گذار بر زیرسازی مناسب پوست در هنگام میکاپ انتخاب پنکیک و بهترین کرم پودر باکیفیت و متناسب با نوع پوست شما می باشد. این محصول در تنوع بسیار بالایی در بازار لوازم آرایش موجود می باشد و در انواع مختلفی از لحاظ رنگ گرفته تا بافت و کیفیت موجود می باشد. بنابراین قبل از انتخاب یکی از انواع آن ابتدا می بایست نوع پوست خود را بشناسید و سطح پوشانندگی و کارایی مورد نظرتان را از این محصول مشخص نمایید تا بتوانید یک پنکک سازگار با پوست صورت خود را راحت تر تهیه نمایید. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند پوست مات و بدون برق در هنگام آرایش و میکاپ داشته باشند و استفاده نمودن از پنکیک بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود. برخی خانم ها نیز علاوه بر صاف و زیبا نمودن چهره خود از این ابزار جهت جلوگیری از عرق نمودن پوست صورت و همچنین جهت بالا بردن مدت زمان ماندگاری آرایش خود استفاده می نمایند. از این محصول به وسیله پد استفاده می شود و پس از هر بار استفاده می بایست پد را کاملا تمیز نمود تا ایجاد عارضه های پوستی ننماید.

انتخاب بهترین پنکیک

نکات مهم در انتخاب بهترین پنکیک

خرید انواع لوازم آرایشی نیاز به دقت و بررسی دارند. همان طور که گفتیم انتخاب محصولات آرایشی مثل کرم پودر یا پنکیک ارتباط مستقیم با نوع پوست شما خواهد داشت. اولین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد میزان پوشش دهی این وسیله آرایشی به پوست می باشد. پنکیک ها اغلب از کرم پودر های آرایشی سبک تر هستند و برای آرایش های سبک و روزانه بسیار مناسب می باشند. به خصوص برای خانم هایی که دارای پوست چرب و همراه با جوش و آکنه هستند استفاده از پنکک پیشنهاد می شود چرا که چربی سطح پوست را به خود میگیرد و ظاهر صورت را مات می نماید. لوازم آرایشی سنگین برای این نوع پوست ها اصلا مناسب نیست. حتی افرادی که نوع پوستشان خشک می باشد نیز می توانند از این محصول به همراه مرطوب کننده استفاده نمایند و پوستی مخملی و یکدست داشته باشند. این محصولات معمولا بنا به غلظت ترکیبات و میزان پوشانندگی که خواهند داشت دسته بندی می شوند و با شناخت و بررسی انواع آن می توانید انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه یا آرایش مجالس و مهمانی ها داشته باشید.

انتخاب رنگ در این محصول نکته بعدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.  بهتر است پنکیکی را انتخاب کنید که با تناژ رنگی پوستتان هماهنگ باشد و از انتخاب محصولی که از پوست شما بسیار روشن تر یا بسیار تیره تر می باشد اجتناب نمایید. چرا که دوگانگی رنگی به وجود آمده بر اثر استفاده از آن زیبایی آرایش را از بین می برد و ناخوشایند خواهد بود. به یاد داشته باشید که استفاده از این محصول ماندگاری کرم پودر را نیز بیشتر خواهد کرد. بهترین پنکیک ها سبک و پودری هستند و بر پوست صورت سنگینی ایجاد نمی کنند، فاقد مواد و ترکیبات حساسیت زا هستند، میزان پوشانندگی خوبی دارند و به خوبی روی پوست صورت می خوابند.

حتما به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصولات آرایشی دقت فرمایید و از با کیفیت بودن و اصل بودن محصولی که تهیه می کنید اطمینان حاصل نمایید. برای این منظور می بایست از فروشگاه های معتبر که کیفیت محصولات عرضه شده خود را تضمین می کنند، خرید خود را انجام دهید. برای خریدی مطمئن می توانید به سایت کیکاکالا مراجعه فرمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.