آشنایی با رازهای موفقیت در تجارت فارکس

در واقع این یک تجارت است، نه یک سرگرمی. کسی که معاملات و بازار فارکس را مانند یک بازی می‌بیند، این کار برایش جذاب و فوق العاده است. آن‌ها طوری معامله می‌کنند گویی با تلفنشان بازی می‌کنند. در واقع آنها به تجارت اعتیاد پیدا می‌کنند مانند شخصی که به بازی اعتیاد دارد، به عنوان مثال اعتیاد به بازی فوتبال، یا اعتیاد به مواد مخدر یا مهمانی. این کار برایشان بسیار هیجان انگیز است. آنها با یک کلیک میلیون‌ها دلار پول بدست می‌آورند. این کار بسیار جذاب است و بزرگترین فرصت برای ثروتمند شدن می‌باشد. ولی در اصل این یک تجارت است و یک بازی نیست.

به عنوان مثال، هنگامی که می‌خواهید شغلی را راه اندازی کنید و یک شرکت را ثبت کنید، چه می‌کنید؟
ابتدا برای خود اهدافی را تعیین می‌کنید، برنامه ریزی می‌کنید، استراتژی تنظیم می‌کنید، برخی تهدیدها و فرصت‌ها را مشخص می‌کنید. هر روز، ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته برای اهداف خود تلاش می‌کنید. سعی می‌کنید بیشتر بیاموزید، ساعت ۶ صبح بیدار می‌شوید و ساعت ۱۲ شب می‌خوابید.

اما وقتی به تجارت موفق فارکس فکر می‌کنید می‌خواهید که در یک شب به یک میلیون دلار دست پیدا کنید بدون هیچ گونه تلاش، آموزش، هدف، برنامه، چشم انداز و هیچ تجربه‌ای! این کار شدنی نیست.

پس، مانند یک تجارت با آن رفتار کنید. برای موفقیت در معاملات فارکس، ما فقط کارهایی انجام می‌دهیم که برای موفقیت در سایر مشاغل یا سایر جنبه‌های زندگی انجام می‌دهیم.

یک تاجر فارکس موفق همیشه برای خود هدف مشخص می‌کند.

برای موفقیت در بازار معامله‌گری، هدف خود را تعیین کنید.

به عنوان مثال، در کتاب یادداشت رویای خود بنویسید که اهداف من در معاملات فارکس بدین قرار است: من ماهیانه ۲ میلیون دلار درآمد در بازار فارکس دارم.

به عنوان مثال، هدف من این است که در ژانویه ۲۰۲۲ با درآمد ماهانه ۲ میلیون دلار به یک معامله‌گر فارکس موفق تبدیل شوم. این منطقی‌تر است زیرا شما برای موفقیت فرصت دارید. خوب، ما هدف خود را مشخص کردیم، مهمترین موضوعی که در ابتدا باید به آن توجه کرد. اما هدف کافی نیست زیرا برای رسیدن به اهداف خود باید برنامه ریزی کرد. اما ما باید راهی برای موفقیت در معامله‌گر فارکس مشخص کنیم.

موفقیت در تجارت فارکس
یادگیری نکته اصلی برای تبدیل شدن به بهترین تاجر در تجارت فارکس است

نگرش تجارت فارکس

رفتار بخشی جدایی ناپذیر از روند تجارت است، بنابراین نگرش و طرز فکر شما در این زمینه بسیار مهم است. آنچه که به عنوان یک فرصت خرید در نمودار هفتگی نشان داده می‌شود، در واقع می‌تواند به عنوان یک سیگنال در یک نمودار داخل روز نشان داده شود.

برنامه‌ای داشته باشید

همه موفقیت‌ها یک دلیل دارند، همه افراد موفق برخی از عادت‌ها، نگرش‌ها و اعتقادات مخصوص به خود را دارند. یک ورزشکار را تصور کنید. او هر روز ورزش می‌کند، صبح بیدار می‌شود و روی خودش کار می‌کند، زیرا هدف دارد، آرزو دارد و نیاز به برنامه دارد. ما هم مثل آن باید برنامه‌ای طراحی کنیم، هر روز بیشتر و بیشتر به برنامه خود بپردازیم. همانند بهترین معامله‌گران موفق فارکس در سراسر جهان عمل نماییم.

چگونه روز خود را به عنوان یک تاجر موفق آغاز کنیم؟

در اصل شغل شما در تجارت درآمدزایی است، شما بهترین فرصت برای تجارت را دارید و از این راه درآمد کسب می‌کنید. سپس به عنوان یک تاجر مسئولیت اصلی شما جستجوی بهترین فرصت برای تجارت است. در فارکس و سایر بازارهای مالی، بسیاری از معامله‌گران موفق وجود داشتند که آماده بودند و از فرصت‌ها استفاده کردند. بازارهای فارکس فرصت‌های بسیاری دارد که باید به بهترین نحو از آن استفاده نمود. برای موفقیت در بازار فارکس باید داده‌های همه شرکت‌ها را تجزیه و تحلیل نمایید.

نمودارها، روندها، شاخص‌های اقتصادی، سیاست‌های پولی، سیاست‌های مالی، نرخ بهره و هر آنچه در مورد آن فکر می‌کنید را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر داده‌ها را تحلیل نکنید و فقط مثل یک قمارباز تجارت کنید، احتمال موفقیت‌تان بسیار ضعیف خواهد شد.

برای پیشرفت و یادگیری خود برنامه ریزی کنید

بهترین و موفق‌ترین معامله‌گر فارکس باشید که تا بحال وجود داشته است. شما باید برنامه‌ای برای یادگیری خود داشته باشید. به عنوان مثال، شما باید تجزیه و تحلیل فنی، تجزیه و تحلیل بنیادی، مدیریت ریسک، اقتصاد و … را یاد بگیرید سپس باید این کار را هر روز، بدون توقف و به طور مداوم انجام دهید.

راز موفقیت در تجارت فارکس
نگرش و طرز فکر شما در تجارت فارکس بسیار مهم است
خودت را تربیت کن

همانطور که در آخرین عبارت گفته شده، یادگیری نکته اصلی برای تبدیل شدن به بهترین تاجر در تجارت فارکس است.

بوفه وارن، بهترین سرمایه گذار در دنیاست، او هر روز گزارش‌های مالی و صورت‌های درآمد همه شرکت‌های آمریکایی و خارجی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بهترین فرصت را برای تجارت و سرمایه گذاری پیدا کند.

قبل از خرید و فروش و تجارت، آماده سازی مناسب را انجام دهید. مهم است که اهداف و خلق و خوی شخصی خود را با ابزارها و بازارهای قابل تعویض هماهنگ کنید.

با توجه به کمیسیون‌ها و هزینه‌های کم بازار فارکس برای تک تک سرمایه گذاران بسیار در دسترس است. با این حال، قبل از تجارت، اطمینان حاصل کنید که درک کاملی از بازار فارکس و راه‌های هوشمند برای پیمایش آن دارید.

علاوه بر این تصمیم بگیرید که آیا وقت و تمایل دارید که تمام روز جلوی صفحه نمایش بنشینید یا ترجیح می‌دهید آخر هفته تحقیق خود را انجام دهید و سپس بر اساس تجزیه و تحلیل خود، برای هفته آینده تصمیم کاملی را بگیرید.

به یاد داشته باشید که فرصت کسب درآمد قابل توجه در بازارهای فارکس به زمان نیاز دارد.

مطالب مرتبط: ترفندهای کسب موفقیت در محل کار

راههای موفقیت در کسب و کار

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.