قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه + ۶ و ۱۲ متری با تخفیف

قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه از بیشترین درخواست های اعلام شده توسط کاربران برای خرید می باشد. هماطنور که می دانید محصولات فرش ماشینی در ابعاد اصلی ۶ ، ۹ و ۱۲ متر به بازار عرضه میگردد.

از محبوبترین ابعاد برای محصولات ۱۲۰۰ شانه سایز ۹ متری می باشد. زیرا سایز ۹ فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه هم از نظر ابعاد دارای بزرگی می باشد و هم از نظر قیمت از فرش های ۱۲ متری مناسب تر خواهد بود.

پس اگر شما قصد خرید یک فرش با کیفیت را پیدا کرده اید و می خواهید هزینه ای کمتر پرداخت کرده باشید بدون شک انتخاب ابعاد ۹ متری برای فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید محصولات فرش ۱۲۰۰ شانه به صورت ۸ رنگ تولید میگردند. همچنین این محصولات در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری تولید می شوند که در ادامه این مقاله یک لیست قیمت کامل از این محصولات در ابعاد مختلف قرار داده ایم.

قیمت فرش ۹ متری ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان سایت زر فرش

توجه داشته باشید که محصولات فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه در ابعاد استاندارد و همچنین سفارشی به تولید می رسد. به طور کلی ابعاد استاندارد محصولات فرش ماشینی  برای سایز نه متری به صورت ۲.۵ در ۳.۵ متر می باشد.

ابعاد سفارشی و محبوب این محصولات نیز به صورت ۳ در ۳ فرش مربعی می باشد. البته محصولات ۹ متری در ابعاد سفارشی دیگر مثال ۲ در ۴.۵ نیز قابل تولید می باشد.

تفاوت ابعاد استاندارد فرش ۹ متری کاشان در قیمت گذاری با محصولات استاندارد هزینه طراحی خواهد بود. ابعاد استاندارد شامل هزینه طراحی نمی باشد.

ولی اگر شما می خواهید یک فرش ۹ متری در ابعاد دلخواه خود خریداری کنید باید هزینه طراحی سایز مد نظرتان را نیز پرداخت کنید.

به طور کلی قیمت محصولات ۹ متری با سایز سفارشی شامل متری ۷۰.۰۰۰ هزار تومان هزینه طراحی می باشد. پس هزینه طراحی یک فرش نه متری برای شما ۶۳۰.۰۰۰ هزار تومان اضافه تر خواهد بود.

نحوه انتخاب فرش ماشینی ۹ متری ۱۲۰۰ شانه برای دکوراسیون

فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه

همچنین در صورتی که قصد خرید محصول فرش ماشینی با ابعاد سفارشی و ۹ متری دلخواه را دارید باید به صورت جفت ( ۲ تخته ) از این محصول خریداری کنید.

بد نیست بدانید تمامی دستگاه  های ماشینی برای تولید فرش ماشینی دارای یک خاب رو و یک خاب زیر می باشد. که برای بافت هر نقشه از هر طرح خاب رو و زیر آن تولید میگردد.

پس در نتیجه اگر ما به دستگاه یک ابعاد خاص و طرح خاص بدهیم از آن نقشه ۲ تخته بافته خواهد شد. به همین دلیل مشتری برای خرید یک فرش با ابعاد سفارشی خود باید هر ۲ تخته را از کارخانه تهیه کند.

همچنین برای جلوگیری از زیاد سفارش دادن برای یک محیط شما می توانید ابعاد خود را نصف کنید و ۲ تخته از ابعاد مورد نظر برده و کنار هم پهن کنید.

به طور مثال اگر شما دارای محیط ۶ در ۳ می باشید می توانید برای این محیط ۲ تخته فرش ۳ در ۳ تهیه کنید که هم دو تخته فرش مورد استفاده قرار داده شده باشد و هم محیط شما کامل پوشیده از فرش با کیفیت شود.

همچنین توجه داشته باشید برای فرش های سفارشی هزینه متری ۶۰ هزار تومان طراحی یکبار حساب می شود. همانطور که گفته شد دستگاه جفت بافت است و شما باید ۲ تخته از ابعاد خود ببرید ولی این به این معنی نیست که شما ۲ هزینه طراحی پرداخت کنید.

شما با پرداخت یک هزینه طراحی نقشه ها را آماده کرده اید و آن نقشه در تعداد مد نظر شما تولید خواهد شد حتی شما اگر تعداد بالا هم خواسته باشید هزینه طراحی یکبار پرداخت شده است برای ابعاد مد نظر شما.

لیست قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ۹ متر کاشان

قیمت فرش ماشینی 9 متری 1200 شانه

همانطور که گفته شد در این بخش قصد داریم یک لیست قیمت کامل از ابعاد مختلف محصولات فرش ۱۲۰۰ شانه برای شما قرار بدهیم.

توجه داشته باشید لیست قیمت قرار داده شده طبق آپدیت بهمن ۱۴۰۰ می باشد و شما می توانید برای دیدن لیست بروزتر با ورود به سایت زر فرش لیست قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه و همچنین ابعاد ۶ و ۱۲ متری به صورت بروز شده با طرح های متنو آماده شده برای شما مشاهده کنید.

لیست قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان:

قیمت ابعاد ۶ متری: ۳.۲۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت سایز فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه: ۶.۵۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت فرش ۱۲۰۰  شانه ۱۲ متری: ۸.۴۵۰.۰۰۰ تومان

جدول قیمت ( آپدیت بهمن ماه ۱۴۰۰ )

۱۲ متری ۹ متری ۶ متری ابعاد
۸.۴۵۰.۰۰۰ ۶.۵۵۰.۰۰۰ تومان ۳.۲۵۰.۰۰۰ تومان لیست قیمت

 

مشخصات فرش ۱۲۰۰ شانه چیست!

محصولات فرش ۱۲۰۰ شانه از محصولات محبوب تولید شده توسط کارخانه های کاشان می باشد. علت محبوبیت بسیار بالای این قالی ها ریز بافتی به کار رفته شده و همچنین الیاف به کار رفته شده برای فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه اصل می باشد.

فرش ۱۲۰۰ شانه به صورت ریز بافت و با تراکم ۳۶۰۰ به تولید رسیده شده است که نشان دهنده ریز نقش بودن این محصولات می باشد.

همچنین جنس الیاف به کار رفته شده برای قالی های ۱۲۰۰ شانه از آکریلیک هیت ست شده بایر آلمان می باشد. در صورتی که شما قصد خرید یک فرش ماندگار و با کیفیت را پیدا کرده اید بدون شک انتخاب نخ اکریلیک برای فرش دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

محصولات ۱۲۰۰ شانه به صورت ساده و برجسته تولید می شوند که طرح های برجسته دارای زیبایی فوق العاده ای برای دکوراسیون هر خانه ای می باشد.

همچنین این محصولات به صورت ۸ رنگ به تولید می رسد پس اگر قصد خرید یک فرش زیبا با رنگبندی زنده و طبیعی را دارید می توانید از فروشگاه معرفی شده اقدام به خرید و سفارش نمایید.

برای بافت این قالی ها از جدیدترین دستگاه های روز دنیا که hcix2 می باشد استفاده شده است. به همین دلیل محصولات تولید شده با این دستگاه دارای کیفیت بافتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

همچنین به دلیل ویژگی الیاف به کار رفته شده برای تولید این فرش های ۹ متری، محصولات ۱۲۰۰ شانه دارای مزیت عدم پرزدهی ، ثبات رنگی ، نرمی و لطافت و همچنین ضد حساسیت بودن می باشند.

مزیت های به کار رفته شده برای فرش ۱۲۰۰ شانه چیست!

ویژگی فرش 1200 شانه کاشان

محصولات ۱۲۰۰ شانه که اغلب با سایز ۹ متری به فروش می رود دارای کیفیتی بی نظیر می باشند. دوام بالای به کار رفته شده برای تولید این محصولات به صورت فوق العاده عالی می باشد و شما می توانید از این فرش برای مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

همچنین محصولات فرش شانه بالا انتخاب ایده آل برای پهن کردن داخل اتاق خواب ها ، آشپزخانه و یا حتی خرید راهرویی برای شما خواهد بود.

نرمی و لطافت به کار رفته شده برای این فرش ایده آل می باشد. به همین دلیل شما علاوه بر اینکه می توانید آن را یک فرش جلوی مبلی فرض کنید می توانید از این فرش برای نشستن و خوابیدن نیز بدون اینکه احساس سفتی کنید استفاده کنید.

ارتفاع نخ خاب به کار رفته شده برای محصولات ۱۲۰۰ شانه کاشان ۶ میل می باشد که به همین دلیل این محصولات برای خرید شما در ابعاد ۹ متری و دیگر سایز ها مناسب و نرم خواهد بود.

کیفیت این محصول به صورت فوق العاده بی نظیر می باشد و شما با دست کشیدن بر روی فرش یک حس ابریشم مانند را از فرش به خود از نرمی و لطافتی که دارا می باشد دریافت خواهید کرد.

برای خرید محصولات کافی است فرش ۱۲۰۰ شانه زر فرش را جست و جو کنید و خرید خود را انجام بدهید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.