۳۳ بهترین سایت‌های لیست رایگان و ممتاز و قالب‌های وردپرس Job Board برای سال ۲۰۲۲

۳۳ بهترین سایت های لیست رایگان و ممتاز و قالب های وردپرس Job Board برای سال ۲۰۲۲

امروزه هیچ کمبودی برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود ندارد. از بازاریابی وابسته، تا فروش محصولات یا خدمات خود، تقریباً هر کسی می تواند یک کسب و کار آنلاین موفق راه اندازی کند.با این حال، لزوماً برای کسب درآمد نیازی به مهارت یا محصولات خاصی ندارید. اجرای یک سایت دایرکتوری می تواند به همان اندازه در ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال موثر باشد.می‌توانید انواع سایت‌های فهرست راهنما را از فهرست کردن همه جاذبه‌های مختلف شهرتان تا فهرست‌بندی آگهی‌هایی برای چیزهایی که مردم می‌خواهند بفروشند ایجاد کنید.آنها به ویژه مفید هستند زیرا به کاربران اجازه می دهند به جای مرور چندین سایت، به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند در یک مکان مرکزی پیدا کنند.

با توجه به اینکه همیشه افرادی وجود دارند که یا به دنبال ورود به عرصه حرفه ای هستند و یا می خواهند شغل خود را تغییر دهند، طراحی سایت برد کار راهی مناسب برای ایجاد یک سایت درآمدزا است.

در سال ۲۰۲۲ مضامین وردپرس لیست مشاغل برتر را از کجا پیدا کنیم ما هزاران قالب حرفه ای وردپرس را برای دانلود در ThemeForest حتی برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در دسترس داریم. برخی از آنها چند منظوره هستند و برخی دیگر با اجزای سایت خاصی ساخته شده اند.
در این مجموعه انتخاب شده، ما بهترین مضامین فهرست مشاغل وردپرس را برای ساخت سایت‌های فهرستی مدرن در سال ۲۰۲۲ ارائه می‌دهیم. آنها از موضوعاتی هستند که می‌توانند در چندین جایگاه و همچنین چند مورد خاص استفاده شوند.

بهترین سایت های لیست رایگان

آنها را مرور کنید تا بهترین مورد را برای سایت لیست جدید خود بیابید:

۱. قالب وردپرس Superio—Job Board
تابلوی کار وردپرس Superio
Superio – قالب وردپرس Job Board
Superio یک تم تابلوی کار وردپرس است که با در نظر گرفتن سادگی طراحی شده است. برای اولین بار در می ۲۰۲۲ با بیش از ده دمو و صفحه ساز مفید Elementor به ThemeForest رسید. و از آن زمان تاکنون بسیار محبوب بوده است.

کافی است عناصر را بکشید و رها کنید تا طرح‌بندی‌های جدید خیره‌کننده ایجاد کنید. همچنین ابزارهای مدیریت قدرتمندی وجود دارد که به شما و کاربران اجازه می دهد مشاغل، صفحات کارفرما و موارد دیگر را محدود کرده و دسترسی داشته باشید.

۲. تم وردپرس Exertio—Freelance Marketplace
قالب وردپرس شغل یاب آزاد Exertio
Exertio – قالب وردپرس Freelance Marketplace
بازار فریلنسری در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است و هیچ نشانه ای از توقف آن دیده نمی شود. می توانید با تم وردپرس فهرست مشاغل Exertio به این بخش ضربه بزنید.

کسب درآمد آسان است و بیش از ۸۰ درگاه پرداخت پشتیبانی می شود. همچنین ویژگی‌های تعامل منظمی مانند ایجاد نقطه عطف برای فریلنسرها وجود دارد.

۳. قالب وردپرس Workio—Job Board
سایت کار وردپرس Workio
Workio – قالب وردپرس Job Board
Workio یک تابلوی کار وردپرس است که باید آن را بررسی کنید. به لطف طراحی واکنش گرا، کاربران می توانند تجربه ای روان در تمام اندازه های صفحه نمایش داشته باشند.

با یک کلیک واردات نسخه ی نمایشی، می توانید ببینید کدام یک از شش صفحه اصلی مناسب شماست. مانند بهترین قالب‌های وردپرس تابلوی کار، می‌توانید Workio را مطابق با برند خود سفارشی کنید.

۴. قالب وردپرس Jobboard-Jetapo
قالب وردپرس تخته شغلی چند منظوره Jetapo
جتاپو | قالب وردپرس Jobboard
پوسته وردپرس Jetapo دارای ویژگی های غنی است و می تواند برای سایت های کاریابی و همچنین برای وب سایت های رزومه استفاده شود.

موضوع تابلوی شغلی با ارسال فرانت‌اند، ناحیه مدیریت قدرتمند و ادغام WooCommerce ارائه می‌شود. همچنین با ثبت نام و ورود به شبکه های اجتماعی همراه است.

۵. Kormosala—موضوع وردپرس Job Board
قالب وردپرس تخته شغلی Kormosala
Kormosala – قالب وردپرس Job Board
پوسته پست کاری وردپرس Kormosala دارای طراحی نسبتا مینیمال است اما همچنان دارای ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد ارسال های رایگان و پولی کاربر را بپذیرید. این شامل یک نقشه مفید است که به کاربران امکان می دهد ببینند که یک دهانه چقدر به جایی که در آن قرار دارد نزدیک است.

این قالب قدرتمند تابلوی کار وردپرس همچنین می تواند به هر زبانی ترجمه شود، بنابراین می توانید حتی یک پورتال شغلی بین المللی ایجاد کنید. همچنین SEO بهینه شده و کدگذاری شده است تا سریع بارگذاری شود تا تجربه بازدیدکننده بهتری داشته باشد.

۶. قالب وردپرس Fitsica—Yoga Jobboard
قالب وردپرس تابلوی کار لیست فهرست فیتسکا فیتنس
قالب وردپرس Fitsica – Yoga Jobboard
این قالب کامل وردپرس تخته شغلی راه حل ایده آلی برای یوگی ها و مربیان تناسب اندام است. در اینجا چند مورد از ویژگی های قابل توجه تم Fitsica آورده شده است:

پنج دمو صفحه اصلی از پیش ساخته شده
صفحه ساز Elementor
کاملا پاسخگو
جستجوی کار پیشرفته
اگر به دنبال یک تم وردپرس یاب کار برای بخش تناسب اندام هستید، فیتسیکا را می خواهید.

۷. قالب وردپرس Cariera—Job Board
قالب وردپرس تابلو کار Cariera با سایت های کاریابی یا سایت های بزرگتر که به تابلوی کار نیاز دارند طراحی شده است. این شامل جستجوی پیشرفته ابزار سئو سایت و فرم های مقدماتی برای ارسال کار و رزومه است.

تم Cariera با ادغام کامل “WP Job Manager” برای عملکرد فهرست کار ارائه می شود. همچنین شامل موارد زیر می‌شود: سازگاری با موقعیت مکانی خودکار و منطقه، چهار طرح‌بندی برای تابلوهای شغلی، طرح‌بندی‌های چند صفحه اصلی و نمایه‌های کاربر. آخرین به روز رسانی آن حتی شامل سازگاری GDPR نیز می شود.

بهترین سایت های لیست رایگان

۸. StaffScout-هیئت شغلی و موضوع استخدام
StaffScout – Job Board و Employment Theme
تم StaffScout دارای طراحی زیبا و ساده با فرم جستجوی جذاب است. شما می توانید تجربه جستجو را به دلخواه شخصی سازی کنید.

علاوه بر طراحی زیبا، دارای ویژگی های قدرتمندی مانند:

ارسال رزومه
مجموعه کد کوتاه سفارشی بزرگ
کاملاً پاسخگو و شبکیه چشم آماده است
گزینه های مرتب سازی قدرتمند برای لیست های شغلی و رزومه
۴ نوع نوار جستجو
واردات ساده با یک کلیک محتوای آزمایشی
۹. Nokri—موضوع وردپرس Job Board

تم تابلوی شغلی Nokri یک الگوی عالی است که برای اجرای یک تابلوی شغلی هم برای کارفرمایان و هم برای داوطلبان ایده‌آل است.

از یک پایگاه داده بزرگ برای مشاغل، رزومه و پروفایل ها پشتیبانی می کند. طیف گسترده ای از ابزارها را ارائه می دهد مانند:

فیلترهای جستجو
پیشنهادات شغلی
ورود به سیستم اجتماعی برای حساب های کاربری
ادغام ووکامرس
رزومه ساز
تنظیمات چند ارزی جلویی
نشانک برای مشاغل
داشبورد کامل برای نامزدها و کارفرمایان
۱۰. WorkScout — قالب وردپرس سریع و مدرن Job Board
تم تابلوی کار مدرن WorkScout
تم WP تابلوی کار WorkScout با یک رابط مدرن و ویژگی‌های فراوان برای راه‌اندازی سریع سایت شما ارائه می‌شود. دارای مجموعه ای از صفحات است که به شما امکان می دهد به سرعت یک منطقه برای کارفرمایان و کسانی که به دنبال کار هستند ایجاد کنید.

متقاضیان می توانند به راحتی رزومه یا رزومه خود را آپلود کنند، مشاغل خاص را نشانه گذاری کنند، و مدیران استخدام یک نمای کلی از همه برنامه ها دارند. به‌عنوان مالک سایت، می‌توانید چندین طرح قیمت‌گذاری را پیکربندی کنید تا هزینه ارسال شغل را دریافت کنید. این قالب وردپرس فهرست مشاغل نیز برای بارگیری سریع بهینه شده است تا جستجوی کار را آسان تر کند.

۱۱. JobMonster—تم وردپرس تمیز برای سایت های فهرست کار
JobMonster لیست مشاغل تمیز و تم وردپرس
موضوع WP JobMonster JobMonster دارای طراحی تمیز با دو تغییر صفحه اصلی و چندین نسخه نمایشی از پیش ساخته است که با یک کلیک قابل نصب است. کارفرمایانی که به دنبال ارسال آگهی‌های شغلی خود هستند، می‌توانند به راحتی این کار را از صفحه اصلی انجام دهند.

داوطلبان می توانند از طریق آپلود رزومه، درخواست آنلاین یا ارسال درخواست خود از طریق لینکدین اقدام کنند. اعلان‌های ایمیل سفارشی نیز فعال هستند تا همه بتوانند از پیام‌های مهم مطلع شوند.

۱۲. قالب وردپرس Jobseek—Agency Job Board
Jobseek – قالب وردپرس هیئت شغلی آژانس
اگر می‌خواهید یک سایت فهرست شغلی برای یک آژانس بسازید، موضوع Jobseek WP را امتحان کنید. این تم برای سال ۲۰۲۲ به روز شده است. موارد ارسالی را می پذیرد و کاملاً با افزونه WP Job Board یکپارچه می شود.

همچنین کاملاً قابل تنظیم است و شامل انواع دموها می شود تا راه اندازی سایت خود را بدون نیاز به شروع از ابتدا آسان تر کند.

۱۳. JobCareer—موضوع WP تابلوی کار آسان برای استفاده
قالب وردپرس پاسخگو Job Board
اگر می خواهید یک قالب وردپرس رسپانسیو برای کار برد داشته باشید که نه تنها زیبا به نظر برسد، بلکه استفاده از آن نیز آسان باشد، از JobCareer استفاده کنید.

برخی از ویژگی های اصلی تم عبارتند از:

طرح‌بندی‌های آزمایشی کاملاً پاسخگو.
چندین افزونه ممتاز مانند لیست‌های پولی WC، Apply with Facebook و Job Alerts به صورت رایگان ارائه شده است.
ادغام کامل با PayPal، Stripe، MailChimp و موارد دیگر.
صفحه ساز بکشید و رها کنید.
و بیشتر.
از این تم قدرتمند برای ایجاد یک وب سایت فهرست مشاغل عالی به سرعت در سال ۲۰۲۲ استفاده کنید.

بهترین سایت های لیست رایگان

۱۴. Jobify – محبوب ترین قالب وردپرس Job Board
Jobify – محبوب ترین قالب وردپرس Job Board
موضوع محبوب Jobify Jobify Job Board WP یک انتخاب مدرن عالی است. دارای یک صفحه اصلی کاملاً قابل تنظیم، جستجوی زنده و فیلتر کردن، و راهی آسان برای طراحی استارت اپ با  دریافت هزینه برای ارسال شغل و مدیریت تأیید آگهی‌های شغلی.

مشتریان نمی‌توانند در مورد سهولت استفاده و ویژگی‌های این قالب وردپرس قدرتمند تخته شغلی غوغا نکنند:

همه چیز را در مورد Jobify دوست دارم. افزونه ها گزینه های زیادی را باز می کنند و خود موضوع فوق العاده کاربر پسند است. پشتیبانی مشتری A++++ به طور کلی من هر یک از گزینه های Astoundify را به شدت توصیه می کنم.
۱۵. PetSitter—زمینه وردپرس برای مشاغل نشستن حیوانات خانگی
قالب وردپرس PetSitter Pet Job Board
اگر می‌خواهید یک وب‌سایت با محوریت مشاغل حیوانات خانگی ایجاد کنید، موضوع فهرست مشاغل PetSitter را در نظر بگیرید. این شامل بسیاری از عناصر صفحه ساز است، بنابراین شما می توانید هر نوع طرح بندی و محتوای مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

علاوه بر این که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد از فرم ارسال‌های جلویی و یک کاربر قدرتمند das استفاده کنند hboard، تم با افزونه WP Job Board ادغام می شود. همچنین دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان و چندین ویجت سفارشی مانند فالو اجتماعی، فید فلیکر، محتوای برگه‌ها و موارد دیگر است.

۱۶. آژانس استخدام – موضوع پاسخگوی چند صنعت
قالب وردپرس آژانس استخدام
موضوع WP هیئت شغلی آژانس استخدام دارای طراحی کاملاً واکنش‌گرا، بخش حساب کاربری جلویی و گزینه‌های سبک فراوان است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این قالب وردپرس جستجوی شغل، سبد شغلی است که به یک نامزد اجازه می‌دهد تا هر تعداد شغل را که می‌خواهد به سبد خود اضافه کند و با استفاده از اطلاعاتی که در نمایه خود ارائه کرده است، یک‌باره برای آنها درخواست دهد.

داوطلبان همچنین می توانند جستجوی شغل خود را به روش های مختلفی فیلتر کنند و مکان هر شغل را به لطف نمای نقشه تعاملی مشاهده کنند.

۱۷. Babysitter— Theme WP Responsive for Babysitting Jobs
قالب وردپرس واکنش گرا برای مشاغل نگهداری از کودکان
کسانی از شما که می خواهید یک سایت شغلی برای پرستار بچه ایجاد کنید، به تم Babysitter WP نگاه نکنید. دارای طراحی پورتال شغلی کاربر پسند است.

این نرم افزار دارای کدهای کوتاه زیادی است، بنابراین می توانید به راحتی بلوک های محتوای مختلف را در هر یک از صفحات خود وارد کنید. برخی از ویژگی های اصلی عبارتند از:

پنج طرح بندی صفحه اصلی
فهرست و نمای شبکه برای مشاغل و رزومه ها
ارسال از جلو
قابلیت جستجو و فیلتر AJAX
پشتیبانی از فرمت های پست
پنل گزینه های تم قدرتمند (فریم ورک Redux)
چندین بسته فونت آیکون
ویجت های سفارشی (فید فلیکر، آخرین پست، ویجت تبد شده، پیوندهای اجتماعی)
ترجمه آماده (فایل pot. موجود است)
ادغام نقشه های گوگل
محتوای نمایشی شامل (xml)
۱۸. ServiceFinder – ارائه‌دهنده و موضوع فهرست کسب و کار WP
تم وردپرس لیست کسب و کار ServiceFinder
Service Finder یک تم WP فهرست راهنمای کسب و کار و خدمات پیشرفته است که به شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اجازه می‌دهد ثبت نام کرده و نمایه خود را ایجاد کنند. مشتریان فقط می توانند نمایه خود را ببینند و خدمات خود را رزرو کنند.

مشتریان می توانند در مورد هر رزرو تکمیل شده بازخورد بدهند. سایر ویژگی های مفید عبارتند از مدیریت پروفایل، مدیریت زمان، تنظیمات عدم دسترسی، تولید فاکتور و سیستم پرداخت و غیره.

بهترین سایت های لیست رایگان

۱۹. Pet World—Pet Sitter WordPress Job Board
موضوع فهرست وردپرس تابلوی مشاغل دنیای حیوانات خانگی
Pet World یک تم کامل وردپرس برای نگهداری از حیوانات خانگی و فهرست کار است که گزینه‌هایی برای ارسال شغل، مدیریت و جستجوی شغل دارد.

این تم WP به روز شده با بسیاری از عناصر طراحی پورتال شغلی مانند گالری، طرح‌های هدر، صفحه‌ساز با کشیدن و رها کردن، گزینه‌های رنگ و فونت، و همچنین پشتیبانی از چندین افزونه از جمله WooCommerce، bbPress، Event Calendar Pro و بسیاری دیگر ارائه می‌شود. بیشتر.

۲۰. قالب وردپرس Jobica—Elementor IT Job Board
موضوع Jobica از برخی از بهترین سایت های کاریابی الهام گرفته شده است و دارای طراحی پرتال شغلی عالی است. اگر می خواهید نامزدها مشاغل مرتبط را پیدا کنند، کارفرمایان متخصصانی را استخدام کنند و استخدام کنندگان داشته باشند، این موضوع عالی است.

با استفاده از صفحه ساز، Elementor، این موضوع را می توان به راحتی مطابق با نیازهای هیئت شغلی خاص شما سفارشی کرد. این تم را به وب سایت خود اضافه کنید و ببینید که ساخت یک وب سایت خیره کننده چقدر آسان است!

۲۱. قالب وردپرس Careerfy—Job Board
قالب وردپرس Careerfy – Job Board
Careerfy به شما امکان می دهد تا پنل های جداگانه ای را برای کارفرمایان و نامزدها برای وب سایت هیئت شغلی خود بارگذاری کنید. چیزی که در مورد این موضوع بسیار خوب است این است که با فیدهای شغلی بسیار محبوب مانند در واقع سازگار است.

این یک ویژگی فوق العاده قدرتمند برای جذب مخاطب به وب سایت شما است. این پوسته پرفروش است و به دلایلی دارای رتبه پنج ستاره در Themeforest است که آن را به یکی از بهترین قالب های وردپرس ما تبدیل می کند. بررسی کنید که مردم در مورد این موضوع چه می گویند.

Careerfy بهترین تم برای jobbaord در وردپرس است. من قبلاً از jobify استفاده می‌کنم و داده‌هایم را برای حرفه‌ای کردن آن‌ها در همه سایت‌هایم منتقل می‌کنم و با هر به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید حتی بیشتر عاشق می‌شوم.» – euse2

۲۲. Workup—موضوع وردپرس Job Board
قالب وردپرس Workup Job Board
شما می‌توانید یک پورتال شغلی، پلتفرم شغلی، استخدام، یا وب‌سایت پست کاری کاملاً پاسخگو با این موضوع قوی ایجاد کنید. در این موضوع، می توانید هشدارهای شغلی، مهلت درخواست، و نمایش رزومه و نامه پوششی داشته باشید.

همچنین، این تم با یک جایزه کوچک خوب همراه است. می توانید یک ویژگی ورود به سیستم اجتماعی را به سایت اضافه کنید تا کاربران شما مجبور نباشند با آدرس ایمیل وارد شوند.

در اینجا چند مورد از ویژگی های مفید در این موضوع وجود دارد:

واردات نسخه ی نمایشی با یک کلیک
سازگار با ووکامرس
رابط کاربری گسترده مدیریت
قالب های صفحه
بدون نیاز به دانش کدنویسی
۲۳. CareerUp—موضوع وردپرس Job Board
CareerUp – قالب وردپرس Job Board
این تم قدرتمند از یک موضوع فهرست مشاغل، تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک وب سایت موفق نیاز دارید، دارد. این تم آسان و قابل تنظیم به شما ویژگی های زیادی از جمله:

قالب های چند صفحه ای
نصب با یک کلیک
توابع جستجوی پیشرفته
نمای داشبورد متعدد
پیگیری درخواست شغل
در اینجا آنچه کاربران این تم در مورد آن می گویند:

سرانجام پس از ساعت ها فکر کردن، تم CareerUp را خریدم! من کاملاً مطمئن هستم با

خرید من این تم عالی است!» – جاجرالدین

۲۴. Jobhunt— قالب وردپرس Job Board برای WP Job Manager
قالب جستجوی کار جذاب وردپرس JobHunt
Jobhunt – قالب وردپرس Job Board برای WP Job Manager
تم تابلوی شغلی وردپرس Jobhunt دارای طراحی پورتال شغلی مدرن و پیچیده با ویژگی های قدرتمند است. این برای آسان تر کردن فرآیند جستجوی کار و استخدام طراحی شده است.

این قالب وردپرس جستجوی کار شامل یک فرم ارسال مقدماتی و قابلیت جستجوی پیشرفته است. این به خوبی با پلاگین هیئت شغلی وردپرس انتخابی شما بازی می کند. بدون شک، Jobhunt یکی از بهترین تم های وردپرس برای کاریابی است.

۲۵. Entaro—موضوع وردپرس پورتال شغلی
قالب وردپرس انتارو Job Board
Entaro – قالب وردپرس پورتال شغلی
Entaro یک بازی بصری برای کاربران و یک صفحه کار قدرتمند وردپرس برای کار با آن است. این شامل ابزارهای سفارشی سازی محبوب Slider Revolution و Visual Composer است.

این بدان معناست که برای راه اندازی سایت شغلی وردپرس خود نیازی به یک توسعه دهنده وب ماهر ندارید. برای کاربران، از ارسال جلویی، طراحی پورتال شغلی با قابلیت هدایت آسان و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

بهترین سایت های لیست رایگان

۲۶. TheJobs—موضوع وردپرس Job Board
قالب وردپرس Job Board TheJobs
TheJobs – قالب وردپرس Job Board
با به‌روزرسانی اخیر، TheJobs همچنان یک تم وردپرس عالی برای استفاده است. این به طور خاص با در نظر گرفتن لیست مشاغل طراحی شده است و ویژگی ها ثابت می کند که:

طراحی پورتال شغلی کاملا واکنشگرا
فرم تماس ۷ گنجانده شده است
سازگار با افزونه Resume Manager
TheJobs همچنین با افزونه WP Jobs Manager وردپرس job board سازگار است. در صورت نیاز به کمک برای تنظیم دقیق سایت شغلی وردپرس خود، اسناد و پشتیبانی گسترده نیز در دسترس است.

۲۷. Handyman—موضوع وردپرس Job Board
قالب فهرست وردپرس پرتال شغلی وردپرس Handyman
Handyman – قالب وردپرس Job Board
تم تابلوی کار وردپرس Handyman برای کسانی که دوست دارند دست های خود را کثیف کنند عالی است. دارای ویژگی هایی مانند ادغام با افزونه WP Job Manager وردپرس Job Board می باشد. این یک راه آسان برای شارژ کردن سایت لیست مشاغل وردپرس شما است.

این امکان را برای کاربران شما فراهم می‌کند تا پیمانکاران و دست‌کاران را بررسی کنند تا جویندگان کار بتوانند اعتماد ایجاد کنند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.