هدیه‌ای به ارزشمندی زمان

اثرگذاری تبلیغات و در ذهن ماندن برندها و نام‌های تجاری هدف نهایی هر نوع تبلیغات است. در میان انواع هدایای مختلف تبلیغاتی، ساعت‌ها جایگاه خاص و ویژه‌ای دارند چرا که به‌خاطر نیاز دائمی مردم به اطلاع از زمان، ساعت‌ها جزء ضروری‌ترین لوازم زندگی هستند. تقریباً در هرجا و مکانی که حضور داشته باشید، چشمتان به یک ساعت می‌خورد. در خانه، محل کار، تاکسی یا مطب پزشک فرقی نمی‌کند، ساعت‌ها همه‌جا حضور دارند در شکل و اندازه‌های مختلف از دیواری و رومیزی تا دیجیتالی و مچی می‌توانید ساعت‌های مختلف را در اطراف خود ببینید. همین اهمیت ساعت باعث شده است تا کسب‌وکارهای مختلف آن را به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و مؤثر شناسایی کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از اهمیت انواع ساعت تبلیغاتی آگاه شوید.

انواع ساعت‌های دیواری

ساعت‌های دیواری از تنوع بسیاری بالایی برخوردار است. این ساعت‌ها در اشکال هندسی مختلف ارائه می‌شود فرم‌های متنوع دایره‌ای، چهارگوش و فانتزی امکان انتخاب را برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌کند. ساعت‌های دیواری همچنین رنگ‌بندی متنوعی دارد و فرم‌های گوناگونی برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت‌ها از نظر متریال و جنس تنوع بالایی دارند مانند فلزی، چوبی، چرمی، پلاستیکی و یا ترکیبی از چند متریال با اشکال و فرم‌های بسیار زیبا. مدل‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به سلیقه خود و کسانی که می‌خواهید به آنها هدیه سازمانی بدهید، ساعت دیواری موردنظر را با رنگ دلخواه انتخاب کنید.

انواع ساعت‌های رومیزی

ساعت‌های رومیزی همان‌طور که از اسمش پیداست برای قرارگرفتن روی میز و طبیعتاً جلوی چشم بودن ساخته شدند. مدل‌های بسیار زیبا و شکیلی توسط شرکت‌های تبلیغاتی ارائه می‌شوند. هرکدام از این مدل‌ها باتوجه‌به قیمت و کیفیت، گزینه تبلیغاتی بسیاری از برندها و کسب‌وکارهاست. این ساعت‌ها در مدل‌ها و اشکال مختلف عرضه می‌شوند. مدل‌های آنتیک و کلاسیک، مدل‌های مدرن و دیجیتال و مدل‌های رسمی و اداری برای هر نوع مشتری مناسب است. جنس و متریال این ساعت‌ها نیز متنوع است مثل چوب، فلز، چرم، پلاستیک یا حتی ساعت‌های رومیزی با فرم‌های سنتی و صنایع‌دستی ایرانی. اغلب این ساعت‌ها این امکان را دارند که به همراه جای لوازم‌التحریر، جای برگه یادداشت، جا چسبی و هولدر موبایل یک ست اداری شکیل و زیبا را تشکیل دهند.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

انواع ساعت‌های مچی

ساعت‌های مچی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین هدایای تبلیغاتی است. این ساعت‌ها اگر شکل و شمایل زیبا و شیکی داشته باشند همیشه مورداستفاده قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث ماندگاری برند و لوگوی شما در اذهان می‌شود. این هدیه تبلیغاتی در انواع رویدادها، نمایشگاه‌ها، مناسبت‌ها و جشن‌ها کاربرد دارد و می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای تبلیغات شما باشد. مدل‌های متنوعی از انواع ساعت‌های مچی با صفحه‌های گرد، چهارگوش و حتی مدل‌های فانتزی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد تا باتوجه‌به مورد مصرف و مخاطب این هدایا، مناسب‌ترین ساعت مچی را انتخاب کنید. تنوع ظاهری این ساعت‌ها نیز بالاست و انواع عقربه‌ای، کلاسیک و دیجیتال آن در رنگ‌بندی متنوع موجود است. ساعت مچی همچنین برای هدیه دادن به کارکنان یک سازمان گزینه خوبی است.

جمع‌بندی
ساعت‌ها یکی از اصلی‌ترین اقلام هدایای تبلیغاتی است که به‌واسطه پرکاربرد بودن آن همیشه در معرض دید است. هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی نیز همین در معرض دید بودن و ماندگاری است.

با انتخاب مدل‌های شیک و زیبا شانس دیده‌شدن و در ذهن ماندن تبلیغ شما بیشتر می‌شود و می‌تواند در ناخودآگاه مخاطبان نفوذ کند. ما در مجموعه حس هفتم با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کنیم تا بهترین گزینه‌ها را برای هدیه دادن انتخاب کنید. کافی است با ما تماس بگیرید و جزئیات مورد انتظار خودتان را با تیم فروش ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.