کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی شیک
کمد دیواری ریلی از جمله مدرن ترین و شیک ترین طراحی ها برای اتاق خواب ها می‌باشد.  یکی از مهم ترین تفاوت های کمد ریلی با کمد لولایی در نوع باز شدن درب آن است. درب کمد دیواری ریلی به صورت کشویی در بر روی ریل جا به جا می‌شود. این نوع کمد دیواری ها به دلیل آنکه فضای کمتری را اشغال می کنند، مورد توجه خریداران و متقاضیان قرار گرفته اند.  شما می‌توانید از این محصول در منازل و اداره جات استفاده کنید.  با استفاده از این محصول موجب مرتب بودن فضا شوید و نظم خاصی را به محیط بدهید.

کمد دیواری ریلی باید دارای درب سبکی باشد. هرچه این درب های کمد ها سبک تر باشند، عملکرد بهتری دارند. طراحی منحصر به فرد این کالا تاثیر بسیار زیادی در افزایش تقاضا برای خرید داشته است. زیبایی این محصول وابسته به روکش مورد استفاده و یا رنگ درب کمد است. شما میتوانید با نصب صحیح این نوع از کمد دیواری ها از حداقل فضا استفاده نمایید.  معمولاً از این کمدها در فضاهایی با متراژ کوچک استفاده می‌کنند، چرا که برای باز کردن درب آن شما نیازی به فضای اضافه ندارید. این نوع کمد در سایزها و ابعاد گوناگون تهیه و تولید می‌شود. ساخت این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی صورت گرفته است.

مزایای کمد های دیواری ریلی
کمد دیواری ریلی دارای مزایای بسیار زیادی است که در این مطلب برخی از مهم‌ترین مزایای نصب و استفاده از این نوع کمد را برایتان شرح می‌دهیم.  از مهمترین مزایای نصب کمد های دیواری ریلی آن است که فضای کمتری را لازم دارد. شما می‌توانید در خانه ها و محیط های اداری کوچک از آن استفاده نمایید.  شاید برای شما جالب باشد که بدانید امکان نصب این کمدها در مکان‌های باریک مانند راهرو نیز وجود دارد.

از دیگر مزایای کمد های دیواری ریلی می‌توان گفت که هیچ گونه صدای اضافی ندارند.  کمد هایی که دارای درب لولایی هستند، در هنگام باز شدن صدایی را ایجاد می‌کنند که برای برخی از افراد آزاردهنده است؛ اما دربهای ریلی اینگونه نیستند.  درب ریلی به آرامی بر روی ریل ها حرکت می‌کند و هیچ گونه صدایی را از خود تولید نمی‎کند.  شما باید در هنگام نصب این کمد های دیواری به نوع ریل استفاده شده، دقت زیادی داشته باشید.

کمد دیواری ریلی قابلیت استفاده در هر نوع سبک دکوراسیون را دارد. شما میتوانید در دکوراسیون کلاسیک و مدرن از این کمدهای کشویی استفاده نمایید. معمولاً برای ساخت درب این محصول از متریالی مانند چوب، شیشه، ام دی اف و آینه استفاده می‌کنند. کمد دیواری با دوام دارای متقاضیان بسیار زیادی است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت استفاده برای سال های متوالی را دارند.  افراد می توانند برای زمان طولانی از این کمد دیواری با کیفیت استفاده نمایند. کمدهای دیواری دارای طرح ها و رنگهای بسیار متنوع هستند. شما میتوانید بر اساس سلیقه خود و سبک دکوراسیون منزلتان اقدام به نصب بهترین  طرح و رنگ کمد دیواری کنید.

کمد دیواری ریلی شیک

انواع کمد دیواری
انواع کمد دیواری شامل کمدهای دیواری لولایی، کمدهای دیواری ریلی، کمد های دیواری با درب بازشو ترکیبی، کمد های دیواری بدون درب می‌باشد. این کمدها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و افراد می‌توانند بهترین نوع محصول را خریداری نمایند. کمدهای دیواری لولایی همانند درب های معمولی اتاق باز و بسته می‌شوند. اگر فضای کافی برای باز و بسته شدن درب کمد را دارید بهتر است از این نوع کمد ها استفاده نمایید.  نحوه نصب و استفاده از کمد دیواری با کیفیت بسیار راحت می‎باشد. طراحی منحصر به فرد این کالا موجب شده تا افراد بتوانند در فضاهایی با متراژ بالا و با هر سبک دکوراسیون از این کمد استفاده کنند.

کمد دیواری آینه ای نوع دیگری از کمدهای دیواری می‌باشد و شما می توانید از ترکیب آینه در ساخت این محصول استفاده نمایید.  اگر شما جزو افراد خاص پسند هستند این نوع کمد دیواری بهترین گزینه محسوب می‌شود. کمد های دیواری آینه ای می‌توانند موجب بزرگتر نشان دادن فضای اتاق خواب شما شوند و همچنین بسیار کاربردی هستند. کمدهای دیواری شیشه ای به صورت کاملا سفارشی و طبق سلیقه مشتریان ساخته می‌شوند. شیشه ای که برای تهیه و تولید این نوع کمد ها مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملاً ضدخش بوده و تحمل ضربه و فشار زیاد را دارد. میزان مقاومت بالای این شیشه ها موجب شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این کمدها داشته باشند.

شما قادر هستید از انواع کمد ها برای نگهداری لباس، رخت‌خواب، وسایل کوچک و بزرگ مانند کیف و کفش چمدان و جاروبرقی استفاده نمایید. این نوع کمدها سبب خلوت تر شدن و روشن تر شدن اتاق ها می‌شوند.  کمد دیواری با دوام دارای یراق آلات مناسب است. به همین علت است که تحمل وزن این نوع یراق بسیار بالا می‌باشد.

کمد دیواری ریلی شیک

تقسیم بندی فضای کمد دیواری
معمولاً فضای پایین کمد دیواری مخصوص قرار دادن وسایل و اجسام سنگین، طبقه بندی و در نهایت فضاهای کشو می‌باشد. شما می توانید در این فضا به راحتی تمامی وسایل سنگین مانند گاوصندوق را قرار دهید.  فضای میانی کمد های دیواری که دارای ارتفاع کمتر از ۲۲۰ سانتیمتر میباشد، مخصوص کتابخانه، رگالهای لباس و یا قرار دادن اکسسوری های مختلف مانند قاب جواهر، میز اتو و رگال های کوچک کراوات می‎باشد. با طراحی منحصر به فرد فضای داخلی کمدهای دیواری موجب حفظ و نگهداری اشیا و وسایل قیمتی خود شوید.

کمد دیواری با کیفیت دارای  فضای مناسبی در قسمت بالای خود می باشد.  این فضا که به فضای انباری کمد دیواری معروف است،  مخصوص قرار دادن وسایلی است که شما کمتر به آنها نیاز دارید.  معمولاً تقسیم بندی فضای کمد های دیواری با استفاده از ورق های ام دی اف صورت میگیرد. این ورق ها دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تقسیم بندی فضای کمد ها کاملا سلیقه‌ای و مطابق با نیاز متقاضیان است. انواع کمد های دیواری قابلیت سفارشی سازی دارند. افرادی که در زمینه تولید و ساخت کمد دیواری با کیفیت فعالیت می‌کنند، تمامی تلاش شان را به کار گرفته اند تا بتوانند با عرضه و توزیع بهترین نوع محصولات رضایت مشتریان را جلب کنند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.