آشنایی با فروشگاه الگا کالا، نمایندگی اشنایدر در ایران

برای بسیاری از افراد فعال در صنایع مختلف به خصوص صنایع مرتبط با برق، شرکت اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) یک شرکت نام آشنا به حساب می‌آید. این شرکت فرانسوی موفق در زمینه ساخت و توزیع تجهیزات برقی و صنعتی، در سال ۱۸۳۶ میلادی در کشور فرانسه توسط دو برادر با نام‌های جوزف و آدولف با نام خانوادگی اشنایدر، تأسیس شد. دفتر مرکزی اشنایدر که نام آن برگرفته از نام مؤسسان آن است، در شهر روی ملمزون فرانسه قرار دارد. فعالیت اولیه این شرکت در خصوص فلزاتی همانند آهن، فولاد و صنایع کشتی‌سازی و ماشین آلات سنگین بود.

پس از سال‌ها فعالیت در این زمینه با همکاری سایر شرکت‌ها، اشنایدر تصمیم به ورود به عرصه جدیدی گرفت که سرنوشت این شرکت و مؤسسان آن را به کلی تغییر داد. امروزه اشنایدر با فعالیت در زمینه تأمین و توزیع تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی و سیستم‌های مرتبط با اتوماسیون صنعتی، به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین‌ها در این زمینه تبدیل شده است. اشنایدر الکتریک توانسته است با بهره‌گیری از ذهن‌های خلاق طراحان با تجربه، ‌ایده‌های نو و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، در میان لیستی تحت عنوان ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا قرار بگیرد. در ادامه با این شرکت و الگا کالا به عنوان نمایندگی اشنایدر الکتریک آشنا خواهید شد.

با تاریخچه اشنایدر الکتریک آشنا شدید؛ حال می‌دانید که این شرکت پس از دو قرن سابقه و پایداری، یکی از معتبرترین‌های حوزه تجهیزات برقی و صنعتی به شمار می‌آید. فعالیت اشنایدر الکتریک تنها به کشور مادر، یعنی فرانسه محدود نمی‌شود. توسعه این شرکت به طور رسمی از سال ۱۹۸۱ آغاز گردید و تا به امروز، نمایندگی‌ها و شرکت‌های تحت لیسانس بسیاری در ارتباط با اشنایدر در سر تا سر جهان و قاره‌های مختلف تأسیس شده‌اند. این مسأله نشان از اعتبار این شرکت، کیفیت بالای محصولات آن و تقاضای گسترده برای آن‌ها دارد. در ادامه با حوزه‌های فعالیت این شرکت آشنا خواهید شد.

انرژی و صنایع زیر بنایی (فرودگاه‌ها، مخابرات، مرکز اطلاعات، تصفیه آب، شبکه‌های برقی و…)، صنعت (شامل خودرو‌سازی، بسته‌بندی، تجهیزات الکترونیکی، دارویی، مواد غذایی و آشامیدنی و… )، ساختمان‌ها (اعم از تجاری، صنعتی و اداری مانند کارخانجات، فروشگاه‌، هتل‌، موزه، بیمارستان، اداره، مدرسه، دانشگاه، ویلا، آپارتمان، و… ) این‌ها همه عرصه‌های فعالیت اشنایدر در بازار جهانی هستند.

تاریخچه اشنایدر الکتریک در ایران به سال ۱۳۵۴ باز می‌گردد. در این سال با تاسیی دفتر تله مکانیک، این شرکت فرانسوی معتبر به طور رسمی در ایران حضور یافت. چندین سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۹، کارخانه اشنایدر الکتریک که با نام تله مکانیک ایران نیز شناخته می‌شود؛ تأسیس شد. امروزه نمایندگی‌های بسیاری از این شرکت در سر تا سر جهان مشغول به فعالیت هستند. وجود این نمایندگی‌های رسمی، باعث اطمینان خیال هر چه بیشتر مشتریان این شرکت خواهد شد. در ادامه آلگا کالا به عنوان بهترین و معتبرترین نمایندگی اشنایدر در ایران آشنا خواهید شد.

آلگا کالا، نمایندگی اشنایدر در ایران

همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد؛ اشنایدر در اکثر کشور‌ها به ایجاد نمایندگی‌ها و کارخانجات مشغول شده است تا سرمایه‌گذاری خود را در آنان گسترش دهد. این نمایندگی‌ها تحت نظارت شرکت اصلی فعالیت می‌کنند و این مسأله باعث شده است تا بهترین انتخاب جهت خرید محصولات اشنایدر الکتریک باشند. آلگا کالا یکی از نماینده‌های رسمی اشنایدر الکتریک در کشور ماست که به عرضه و توزیع محصولات بی‌نظیر این شرکت می‌پردازد؛ هدف از ایجاد این مجموعه، فراهم آوردن زمینه‌ای مطمئن و با اعتبار جهت تأمین تجهیزات برقی اصل و اورجینال برند اشنایدر است. در ادامه ویژگی‌های برجسته این فروشگاه آورده شده‌اند.

فروشگاه الگا کالا

عرضه محصولات اصل و اورجینال

این یک حقیقت غیر قابل انکار است که محصولات فیک سر تا سر بازار را پر کرده‌اند. واقعیت این است که افراد سودجو و شیاد، زمانی که برندی به شهرت می‌رسد؛ زیر سایه آن با ارائه محصولات بی‌کیفیت و تقلبی به نام آن‌ها، قصد کسب سود دارند. حال اشنایدر الکتریک را در نظر بگیرید؛ شرکتی به شدت معروف و دارای اعتبار! بدون شک تمامی محصولات این شرکت دارای نمونه‌های فیک و تقلبی درون بازار که همگی با کیفیت پایین، بدون نظارت و در نظر گرفتن نکات ایمنی ساخته شده‌اند؛ هستند. از آن‌جایی که عمده محصولات اشنایدر الکتریک مرتبط با تجهیزات برقی و صنعتی هستند؛ خرید محصول اصل تولید شده تحت لیسانس اشنایدر مسأله به شدت مهمی به حساب می‌آید. چرا که خرید محصولات تقلبی علاوه بر هدر دادن پول شما، خطر و ریسک آسیب به سایر تجهیزات، سیستم‌ها و دستگاه‌های شما را نیز بالا می‌برد. این یعنی متحمل شدن ریسکی به شدت بالا که می‌تواند آسیب‌های شدید مالی و حتی جانی را به دنبال داشته باشد.

حال شما می‌دانید که خرید محصول اصل تا چه حد دارای اهمیت است. بهترین مرجع جهت خرید محصولات اصل، نمایندگی اشنایدر الکتریک است. الگا کالا این نمایندگی رسمی، به عرضه محصولات اصل و با کیفیت ساخته شده توسط این برند می‌پردازد. شما می‌توانید خرید خود را با خیالی راحت انجام داده و از این بابت، هیچ گونه نگرانی‌ای نداشته باشید.

مشاوره و پشتیبانی محصولات

الگا کالا عرضه و وارد‌ کننده اشنایدر در حوزه محصولات و قطعات آن‌ها به صورت کاملاً اصل، به عنوان عرضه‌کننده خدمات فنی مهندسی نیز فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از خدمات کارشناسان مجرب این فروشگاه در زمینه مشاوره محصولات کمک بگیرید. تمامی محصولاتی که در الگا کالا به فروش می‌رسند دارای پشتیبانی هستند و این همیشه مسأله‌ای دلگرم‌کننده برای مشتریان الگا کالا بوده است. شما می‌توانید از هر نقطه از کشور عزیزمان، محصولات مورد نیاز خود را به راحتی و بدون دردسر از الگا کالا خریداری نمایید.

محصولات موجود در الگا کالا به شرح زیر‌ند:

  • کلید اتوماتیک
  • کلید اتوماتیک فیکس
  • کلید هوایی
  • کلید مینیاتوری
  • کلید حرارتی
  • کنتاکتور
  • رله ضربه‌ای
  • رله کنترلی
  • بی متال
  • محافظ جان
  • اینورتر
  • سافت استارتر
  • فرمان و سیگنال
  • رگولاتور و خازن هوشمند
  • کنترل و اتوماسیون صنعتی و…

نمایندگی اشنایدر در ایران

خرید محصولات اشنایدر الکتریک از الگا کالا، نمایندگی اشنایدر الکتریک

همان‌طور که خواندید بهترین انتخاب شما جهت بهره‌مندی از محصولات با کیفیت این برند جهانی، مراجعه به نمایندگی آن یعنی نمایندگی اشنایدر است. الگا کالا با با بیش از یک دهه سابقه و فعالیت در این زمینه، یکی از پیشنهادات طرفداران پر و پا قرص محصولات اشنایدر الکترین در ایران است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده محصولات و خرید آن‌ها به الگا کالا، این نمایندگی اشنایدر الکتریک، به نشانی اینترنتی https://elgakala.com مراجعه نمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.