فرآیند یافتن مجرب ترین جراح زیبایی چگونه است؟

جراح زیبایی از جمله حساس ترین مشاغل در دنیا می باشد. چرا که با اندام ها و زیبایی مراجعان سر و کار دارد. همچنین جراحی لیپوماتیک ازجمله موثرترین عمل های زیبایی اندام و لاغری می باشد. عملی که اجرای آن نیازمند دقت و وسواس بسیاری می باشد. به همین خاطر برای انجام آن هیچ گونه ریسکی را نپذیرید. و به بهترین و باتجربه ترین جراح زیبایی مراجعه نمایید. بیشتر افراد تصمیم به از بین بردن چربی های زائد اطراف کمر و شکم و … خود دارند. و با دغدغه ها و پرسش های فراوانی روبرو هستند.

سوالاتی نظیر اینکه بهترین جراح لیپوماتیک در تهران و ایران چه کسی می باشد. آیا مدارک پزشکی دکتر مد نظر اعتبار دارد. این عمل با چه دستگاه هایی و به چه شکلی انجام می پذیرد. شما برای دریافت پاسخ پرسش های خود نیازمند مراجعه به مراکز تخصصی زیبایی هستید. چرا که این مراکز پیشینه و تجربه کافی را دارا می باشند. و شما را در رسیدن به هدف مطلوبتان یاری می نماید. یکی از این مراکز کلینیک زیبایی سلام می باشد. که با تکیه بر تجربه و سابقه چندین ساله خود پاسخگوی کلیه سوالات شما در این زمینه می باشد.

جراحی پیکرتراشی (لیپوماتیک) از جمله عمل هایی است که بسیار حساس و ویژه می باشد. و نیاز به جراح زیبایی حرفه ای و کاربلد دارد. و نبایستی این جراحی توسط فرد غیر متخصص صورت بگیرد؛ چرا که می تواند پیامد های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. به همین خاطر کلیه افرادی که مشکلات اضافه وزن آنان را آزار می دهد، در جستجوی مجرب ترین جراح زیبایی در ایران می باشند. تا از شر چربی های زائد و چاقی افراطی رهایی یابند.

گاهی این افراد برای بهبود شرایط بدنی خود، اقدام به انجام کارهای طاقت فرسا نموده اند. رژیم های غذایی سخت و تمرینات ورزشی دشواری را انجام داده اند؛ اما نتیجه مطلوبی را مشاهده نکرده اند. راهکار نهایی برای این افراد رفتن به سراغ مجرب ترین جراح زیبایی در تهران می باشد.

از صفر تا صد جراحی

گاهی عمل سوخت و ساز بدن انسان به علت نوع تغذیه، کم توجهی و یا مسائل وراثتی با اختلال روبرو می شود. در این هنگام بدن بخشی از مواد زاید که قادر به دفع آن نبوده است؛ را به صورت چربی ذخیره می نماید. بدین ترتیب حجم اضافه ای از چربی در اندام های کم تحرک انباشته می گردد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و فناوری راه حل تازه ای برای حل مشکل چاقی به وجود آمده است. این راه حل تازه همان پیکر تراشی یا به اصطلاح جراحی لیپوماتیک می باشد. این عمل پیشرفته توسط جراح زیبایی به منظور از بین بردن چربی های زائد اطراف اندام های مانند شکم، کمر، پهلو ها و بازو صورت می پذیرد.

مزایای عمل پیکر تراشی

جراحی پیکر تراشی که توسط جراح زیبایی صورت می پذیرد مزایای فراوانی دارد که عبارتند از؛

  • سریع ترین و موثرترین روش برای کم کردن چربی ها و لاغر شدن می باشد.
  • عملی کم خطر با ریسک پایین می باشد که در مقایسه با عمل های باز خطر چندانی ندارد.
  • در جراحی لیپوماتیک ران و سایر نقاط بدن بیهوشی به صورت موضعی صورت می گیرد. و احتیاجی به بیهوشی کامل بیمار نمی باشد.
  • تعداد جلسات پروسه لیپوماتیک بسیار اندک می باشد. و شما در یک نوبت می توانید کلیه چربی های زائد بدنتان را دفع نمایید.

جراحی لیپوماتیک

چگونگی دستیابی به مجرب ترین جراحان

تجربه جراح زیبایی و کارنامه عملی او نقش بسزایی در کسب نتیجه مطلوب برای شما دارد. امروزه با توجه به گسترش فناوری ها، عمل پیکر تراشی با استقبال فراوانی روبرو شده است.

به نحوی که اغلب کلینیک های زیبایی اقدام به اجرای این عمل توسط جراح های خود می نمایند. اما بایستی توجه نمایید که این نوع جراحی بسیار حساس می باشد. و نیاز به ظرافت کاری بالایی دارد. کاری که از عهدی هر کسی ساخته نیست و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد.

به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم، برای کسب نتیجه ایده آل به سراغ جراح زیبایی متبحر و خبره بروید. جراحی که از حساسیت ها و شرایط منحصر به فرد این عمل آگاهی داشته باشید. برای این کار با مرکز زیبایی سلام ارتباط برقرار نمایید. تا بهترین و مجرب ترین جراح زیبایی در شهر تهران و سرتاسر ایران را به شما معرفی نماید.

راهکارهایی برای دسترسی به بهترین جراح زیبایی

  • جستجو از مراجعان پیشین

فهرستی از افراد حرفه ای که جراح زیبایی هستند، را تهیه نمایید. اغلب جراحان و متخصصان، در زمینه عمل پیکر تراشی پذیرش دارند. از افراد نزدیک خود شروع نمایید. آشنایان، اقوام، دوستان و دیگر افرادی که عمل لیپوماتیک را تجربه کرده اند. از آن ها پرس و جو نمایید.

مشخصات دکتر جراح شان را سوال نمایید. همچنین می توانید در وب سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و کانال های تلگرام جراحان متبحّر را بیابید. در بیشتر سایت های رسمی، میزان رضایت افراد مراجع از عمل های جراحی هر جراح زیبایی را بصورت آمار ارائه می دهند. موضوعی که شما را به سمت مسیر درست راهنمایی می نماید.

جراح پیکرتراش مجرب

  • بررسی رزومه و سوابق کاری

برای کسب نتیجه مطلوب اقدام به تحقیق درباره رزومه جراح زیبایی مدنظرتان نمایید. نزد دکتر معتبری بروید که مجوز حرفه ای جراحی پلاستیک را دارا باشد. و علاوه بر دارا بودن مدرک در زمینه عملی، به صورت مداوم مشغول به جراحی باشد. و سوابق جراحی های لیپوماتیک او چشمگیر باشد. چرا که تجربه عملی جراح می تواند کمک شایانی به دستیابی به نتیجه دلخواه شما نماید. و خطرات و ریسک پذیری عمل را کمتر نماید.

  • تحقیق درباره سوابق عملکردی کلینیک زیبایی

در نظر داشته باشید که هر عمل جراحی نیازمند اکیپی مجرب در کنار جراح حرفه ای خود می باشد. تا قبل ،حین و بعد از عمل جراحی مراقبت های مورد نیاز بهداشتی و … را از بیمار داشته باشند. به همین سبب، اهتمام شما به سطح کیفی کلینیکی که جراح زیبایی در آن حضور پیدا می کند، بسیار حائز اهمیت می باشد.

بنابراین سعی نمایید بهترین و تاپ ترین کلینیک ها را از نظر مراقبت های بهداشتی و خدمات بیابید. که پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک زیبایی سلام می باشد. که تمامی زیر ساخت های مناسب و کادر مراقبت مناسب را پیش، حین و پس از عمل برای شما فراهم نموده است.

خصوصیات یک جراح پیکرتراش مجرب

در نظر داشته باشید که دارا بودن مدرک دکترای تخصصی برای جراح زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که جراحان پلاستیک با مدرک دکترای عمومی افراد مناسبی برای جراحی به شمار نمی روند. چرا که این نوع جراحی نیاز به تجربه کاری فراوان دارد. بنابراین منطقی است که به دنبال دکتر فوق تخصص و یا متخصص در حوزه جراحی پلاستیک باشید. هر چقدر دکتر لیپوماتیک مجرب تر و حرفه ای تر باشد. عمل جراحی موفقیت آمیز تر می باشد.

برای یک جراح زیبایی مجرب، ملاک مهم دیگر تجارب و سوابق کاری او می باشد. موضوعی که با یک تحقیق ساده در سایت های اینترنتی می توانید اطلاعات خوبی در مورد آن به دست آورید. اطلاعاتی که شامل نام و مشخصات جراح زیبایی، سوابق و تجربه های موفق او باشد.

همچنین امکان این وجود دارد که تصاویر و کلیپ هایی از عمل های دکتر را ملاحظه نمایید. و نیز می توانید مراجعین قبلی دکتر مد نظر خود را بیابید. و از آنها راجع به پزشک سوال نمایید. در نهایت می توانید اطلاعات دقیقی در خصوص دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده به دست آورید. اطلاعاتی که باعث میشود تا شما با خیال آسوده تر و اطمینان بیشتری اقدام به جراحی اندامتان نمایید.

مزایای عمل پیکر تراشی

چرایی انتخاب بهترین جراح

جراحی پیکر تراشی نیز همچون سایر عمل ها، خطر ها و ریسک پذیری منحصر به خود را دارا می باشد. به همین خاطر برای جلوگیری از عوارض جبران ناپذیر آن بهتر است، به دنبال بهترین جراح زیبایی باشید. مهمترین خطرهای عمل پیکر تراشی شامل این موارد می شود؛ سیاه و کبود شدن محل جراحی، چرک کردن و عفونت موضعی، عوارض تنفسی و ریوی،  عوارض قلبی، جمع شدن مایعات در بدن، خط خط شدن سطح پوست، التیام نیافتن زخم، متورم و ملتهب شدن اندام ها و در نهایت  ممکن است به عمل مجدد نیاز پیدا کنید.

مهارت های لازم برای دکتر جراح

  • یک جراح زیبایی خوب ابتدا شما را معاینه می نماید. پس از آن به شما میگوید که کدام یک از اندام های شما نیاز به جراحی و چربی زدایی دارد. البته در پیکر تراشی سلامتی مراجع، پیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. به همین منظور جراح متخصص می بایست معایناتی انجام دهد تا از سلامتی بیمار مطمئن گردد.
  • چگونگی اجرای پروسه بیهوشی بیمار، از جمله دیگر مهارت های لازم برای یک جراح موفق می باشد. بیهوشی کامل یا موضعی یا هیچ کدام از آنها ، بستگی به تجربه، تخصص و مهارت جراح زیبایی و شرایط بدنی فرد مراجع دارد.
  • توانایی دیگر جراح زیبایی تخلیه و خارج کردن اصولی چربی های زائد در بدن مراجع می باشد. نحوه خارج کردن چربی ها به گونه ای باید باشد، که اندام بیمار به شکل دلخواه در بیاید. این مهارت هم جزو مهارت های لازم برای موفقیت در جراحی پیکرتراشی می باشد.
امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.