آشنایی با خصوصیات ماربل شیت

خصوصیات دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت یکی از جذاب ترین دیوارپوش هایی می باشد که با توجه به ویژگی های بصری اش، مورد توجه و پسند بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. این محصول از ظاهر بسیاری ظریف و چشم نوازی برخوردار می باشد که با خطوط صاف و رگه های زیبا سبب اجرای دکوراسیون شیک و لاکچری می شود. این دیوارپوش برای اجرا در زمینه های مختلف از جمله ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، تالارها، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و … مناسب می باشد. هم چنین از این محصول می توان برای پوشش نهایی سقف برای زیبایی حداکثر فضا بهره مند باشیم. بدون تردید استفاده از ماربل شیت، زیبایی خاصی را به فضاهای مختلف ارائه خواهد داد.

از جمله خصوصیات و ویژگی های ماربل شیت می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاملا آنتی باکتریال می باشد.
  • دارای وزن بسیار سبک است.
  • مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده دارد.
  • در مقابل رطوبت و آب مقاوم می باشد.
  • در برابر خراش و ساییدگی مقاوم می باشد.
  • عملکرد مناسبی در برابر حرارت و آتش دارد.
  • بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

دیوارپوش ماربل شیت

مزایای پارکت لمینت

پارکت لمینت از محصولات با کیفیت و با طول عمر طولانی می باشد. البته برای دوام و عمر بالای این محصول در هنگام خرید باید بهترین و با کیفیت ترین جنس آن را در اولویت قرار داد. هم چنین به مدت گارانتی محصول خریداری باید توجه داشته باشید به صورت کلی می توان گفت پارکت لمینت خارجی و داخلی حداقل ۱۰ سال گارانتی دارند. برای بهره مندی از ویژگی ها و مزیت های این محصول در طولانی مدت بهتر است نسبت به نصب اصولی آن دقت بسیاری داشته باشید. ضخامت پارکت لمینت با توجه به مدل های مختلفی که دارد، متغیر می باشد. کاربران می توانند این محصول را در ضخامت های ۷ میل تا ۱۲ میل خریداری نمایند.

در نظر داشته باشید که ضخامت این محصول تاثیر مستقیم در نرخ قیمت آن دارد. چرا که با افزایش ضخامت پارکت لمینت به طبع مقاومت و کیفیت آن نیز افزایش می یابد. این محصول به دو مدل فوم دار و بدون فوم در بازار عرضه می گردد که نصب هر یک از این دو مدل متفاوت می باشد. اگر انتخاب شما پارکت بدون فوم باشد در هنگام نصب نیاز به چسباندن فوم به بخش زیرین آن خواهید داشت.

مزایای پارکت لمینت

معرفی انواع قرنیز

همانطور که میدانید قرنیز یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولاتی می باشد که به منظور اجرای دکوراسیون لوکس و شیک مورد توجه و انتخاب بسیاری از مخاطبان واقع می شود. از جمله انواع مدل های قرنیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قرنیز پی وی سی: در محیط هایی که در کف آنها از سرامیک، لمینت یا سنگ استفاده شده است می توان این محصول را به عنوان نوار کف دیوار ساختمان اجرا نمود. البته پیشنهاد می شود انتخاب قرنیز همرنگ با کفپوش محیط برای ایجاد فضای یکدست و شیک از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

قرنیز سنگی: استفاده از این نوع قرنیز برای محیط هایی که در کف آنها از سنگ استفاده شده، بسیار مناسب می باشد. ارتفاع این محصول ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر می باشد. در اجرای این محصول پیشنهاد می شود با کمترین فاصله از دیوار قرار داده شود. چرا که در برخی از موارد مشاهده شده است چند سانتی متر با فاصله از دیوار اجرا شده و آن موضوع سبب می شود که در زمان قرار دادن کمد در مقابل این نوار، کاملا به دیوار نچسبد.

قرنیز چوبی: یکی دیگر از پرتقاضاترین انواع نوارهای اجرایی در دیوارهای کف ساختمان می باشد که برای اجرا در محیط هایی با کفپوش پارکت بسیار جذاب و پرطرفدار می باشد. ارتفاع این محصول ۶ الی ۱۰ سانتی متر می باشد و دقیقا هم جنس پارکت طراحی می شود.

اگر قصد دارید تغییر و تحول چشمگیری در دکوراسیون داخلی منزلتان داشته باشید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت ایساتیس پلاس فرصت خرید و انتخاب با کیفیت ترین دیوارپوش و کفپوش ها را تجربه کنید. بدون شک اجرای با کیفیت ترین قرنیز و کفپوش در پذیرایی، جلوه ای بسیار خیره کننده و دلنشینی را به وجود خواهد آورد.  وب سایت ایساتیس پلاس با ارائه بهترین خدمات در کوتاهترین مدت زمان سفارش مشتریان را ارسال می کند.

خصوصیات دیوارپوش ماربل شیت

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.