جراحی های عجیب در راز جراحی

علاقه به زیبایی و تلاش برای داشتن چهره ای زیبا و جذاب تر از خصوصیات ذاتی هر انسانی می باشد. به همین علت تمام مردم جهان به این موضوع توجه دارند و با انجام عمل های زیبایی سعی در حفظ و افزایش زیبایی های خود دارند. اما در این بین برخی از افراد از حالت و مسیر طبیعی خارج می شوند و در انجام عمل های زیبایی دچار افراط می شوند یا به سراغ جراحی های عجیب می روند. به همین علت در این مقاله قصد داریم چندین مورد از جراحی های عجیب در راز جراحی را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم به خواندن مقاله های جنجالی و عجیب علاقه دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با راز جراحی همراه باشید.

تزریق روغن خوراکی برای رسیدن به جوان سازی

از عجیب ترین عمل های جراحی به هانگ میوکو می توان اشاره کرد. او اهل کشور کره است و به معتاد جراحی پلاستیک شهرت دارد. هانگ میوکو برای جوان سازی صورت به طور مکرر به پزشک مراجعه می کرد تا جایی که پزشکش مقداری سیلیکون و سرنگ به او داد تا تزریق را در خانه انجام دهد. نکته عجیب تر ماجرا زمانی است که هانگ میوکو از روغن مصرفی آشپزخانه به جای سیلیکون برای زیباتر شدن چهره خود استفاده کرد که در ادامه می توانید شاهد نتیجه اقدام عجیب او باشید!

از جراحی زیبایی تا رسیدن به زن گربه ای

از دیگر افرادی که با انجام عمل های عجیب چهره زیبا و طبیعی خود را به چهره ای غیر طبیعی و غیرقابل تحمل تبدیل کرده است، جوزلین وایلدنستین می باشد که به هیولای ۴ میلیون دلاری آمریکا شهرت دارد. او ۴ میلیون دلار برای جراحی های پلاستیک صورت خود خرج کرد اما نه تنها زیبا نشد، بلکه لقب زن گربه ای را از آن خود کرد و از این طریق به شهرت رسید.

جراحی عجیب مایکل جکسون

هرگاه صحبت از عمل های جراحی عجیب باشد، حتما اسم مایکل جکسون در میان است. مایکل جکسون از خواننده های مشهوری بود که ماجراهای جراحی پلاستیک بینی او از پر طرفدارترین موضوعات در بین مردم می باشد و تا کنون بالاترین سرچ را در گول داشته است. مایکل جکسون این عمل زیبایی را جایی تکرار کرد تا دیگر اثری از بینی بر روی صورتش باقی نماند. برخی معتقدند او از بینی مصنوعی برای پوشاندن عیوب بینی خود استفاده می کرد.

جراحی های عجیب

جراحی عجیب مرد گربه ای

دنیس آونر با انجام جراحی های عجیب توانست ظاهر خود را تغییر دهد و به مرد گربه ای شهرت پیدا کند. از عجیب ترین جراحی هایی که او برای صورت خود انجام داده است تغییر فرم لب ها است که از حالت طبیعی خود خارج شده و فرمی شبیه به پوزه حیوانات پیدا کرده است.

عجیب و غریب ترین جراحی زیبایی و پلاستیک

حتما شما هم بارها خبرهایی از کسانی که دوست دارند شبیه به عروسک های باربی یا شخصیت های کارتونی و سینمایی شوند را شنیده اید. در همین راستا دختری ۱۹ ساله از چهره های کارتونی شخصیت های ژاپنی که چشمان بزرگی دارند، خوشش آمد و تلاش کرد برای نزدیک شدن چهره اش به این شخصیت های کارتونی عمل های متعددی را انجام دهد. او با انتشار عکس هایش در شبکه های اجتماعی از این اقدام خود احساس رضایت کرده است.

سحر تبر و عمل جراحی عجیبش

امروزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی موجب شده است تا بسیاری از نوجوانان و جوانان از چهره خود راضی نباشند و به سراغ عمل های زیبایی بروند. گاهی این افراد برای رسیدن به شهرت دست به عمل های جراحی عجیبی می زنند. حتما شما هم ماجرای سحر تبر را شنیده اید. سحر تبر نیز از شخصیت های ایرانی است که با انجام عمل های جراحی بسیار و گریم های متفاوت خود را شبیه به شخصیت عروس مردگان کرده و از همین طریق به شهرت رسیده بود.

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری افراد تمایل به انجام جراحی های زیبایی پیدا کرده اند تا از این طریق چهره خود را تغییر دهند. اگر نگاهی به اگهی های کلینیک ها بیندازید، می توانید شاهد لیستی از شیوه های عجیب برای زیباتر شدن چهره و اندام خود باشید. شیوه های جراحی که تا ۵ سال گذشته کمتر کسی نام آن ها را شنیده بود. در ادامه لیستی از جراحی های عجیب که می تواند به بهبود ظاهر افراد کمک کند تهیه شده است. البته در برخی موارد این روش ها در صورتی که از حالت طبیعی خارج نشود، می تواند در بهبود و برطرف کردن مشکلات بسیاری از افراد کمک کننده باشد.

لیپوساکشن یا فرم دهی به بدن، جراحی سیکس پک، کاشت موی بدن، افزایش قد، تغییر شکل ناف یا آمبایلیکوپلاستی، لیفت لب، چال گونه، تغییر رنگ چشم، تغییر صدا، کوتاه کردن انگشتان پا، بزرگ کردن ماهیچه پشت ساق پا، لابیاپلاستی، جراحی چشم گربه ای، ابدومینوپلاستی از جمله جراحی هایی است که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. اما به هرحال امروزه در بیشتر کشورها در حال انجام شدن است در ادامه برخی از این جراحی های عجیب را توضیح می دهیم.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی از جمله عمل های جراحی زیبایی واژن به شمار می آید که با کوچک کردن لابیاهای واژن موجب بهبود فرم ظاهر واژن و لابیاها می شود. هرچند این عمل ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما در مواردی که افراد به دلیل بزرگ بودن لابیاهای خود مشکلاتی نظیر ناراحتی در هنگام ورزش کردن یا پوشیدن لباس تنگ و یا احساس درد در هنگام رابطه جنسی دارند، این عمل می تواند کمک کننده باشد و مشکلات این افراد را برطرف نماید.

چشم گربه ای

کانتوپلاسی یا چشم گربه ای با هدف تغییر حالت چشم و کشیده تر شدن آن انجام می شود. در سال های اخیر در بیشتر کشورهای آسیایی حتی در کشور ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما با کمک این عمل جراحی عجیب می توانید چهره خود را جذاب تر کنید. امروزه برای انجام عمل چشم گربه ای از روش های مختلفی مانند جراحی یا لیفت برای رسیدن به نتیجه مورد نظر استفاده می کنند. در انجام این جراحی افتادگی پلک و پف زیر چشم نیز برطرف می شود و در نهایت چشم ها حالتی زیبا و جوان تر پیدا می کنند.

هر چند این عمل ها ممکن است عجیب به نظر برسند و یا برخی از آن ها خیلی کم انجام شوند اما به هر حال لیستی که در این مقاله از راز جراحی تهیه شده است، متقاضیان خاص خود را دارد و افراد زیادی در دنیا اقدام به انجام این جراحی ها می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.