صندلی اداری پرکاربرد برای هر دفتر کاری

صندلی اداری پذیرش سیلا مدل مبلمان اداری یکی از مهمترین تجهیزات برای هر دفتر، شرکت، ارگان و سازمان می باشد که باید مناسب ترین آنها را انتخاب نمایید تا سلامتی و راندمان کاری کارمندان را افزایش دهید.

صندلی کارمندی اداری لیوتاب مدل I 62K:

صندلی کارمندی اداری LIVE-TABCO مدل I 62k یکی از تولیدات مدرن می باشد  که دارای قابلیت های بخصوص و ویژه ای است که می توانید در انواع کاربری ها مانند کارشناسی و کارمندی از آن استفاده نمایید. از مزایا خرید صندلی کارمندی لیو مدل I62k می توان به فریم پشتی آن اشاره داشت که از جنس مش با قابلیت عبور هوا و ضد تعرق بوده و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد و سایش را به دنبال دارد و می توانید با تنظیم زاویه صندلی آن را نسبت به فرم اندام خود تغییر دهید.

علاوه بر آن جنس رویه نشیمنگاه به صورت چرم و یا پارچه ای طراحی شده است.

این محصول دارای رنگ تک در بدنه به رنگ طوسی و با استحکام بالا می باشد.  دسته های تعبیه شده بر روی صندلی کارمندی لیو I62k  از جنس پلاستیک فشرده با مواد اولیه بسیار مناسب بوده و به دلیل داشتن انحنای کمر گزینه مناسبی برای افرادی که دارای دیسک کمر و درد های ستون فقرات هستند می باشد.

پایه طراحی شده در این محصول چرخان بود و دارای ۵ چرخ برای گردش سریع تر و جابجایی آسان تر طراحی و تولید شده است. وزن خالص این محصول برابر با ۱۵ کیلو گرم می باشد.

مکانیزم طراحی شده این محصول به صورت جکی بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع را به همراه دارد و می توانید با هر قد و اندازه آن را استفاده نمایید و به دلیل پهن بودن کفی صندلی امکان راحتی بیشتر را برای کاربر استفاده کننده فراهم می سازد.

صندلی اداری پذیرش سیلا مدل R12:

فریم استفاده شده در این محصول به صورت ترکیبی از چوب و فلز به همراه فوم تزریقی پلی اورتان سرد می باشد که دارای مقاومت و استحکام بالایی است. صندلی پذیرش سیلا مدل R12 در دو مدل چرم و چارچه با رنگ بندی در بیش از ۱۵ رنگ طراحی شده است که مناسب برای انواع دیزاین های داخلی می باشد. این محصول به صورت استاندارد طراحی شده و دارای جک تنظیم ارتفاع ۱۲ سانتی متری می باشد.

پایه نگهدارنده این محصول دارای کفی دیسکی فلزی است که قدرت تحمل وزن بالا را به همراه دارد. این صندلی اداری دارای پشتی برای محافظت ار کمر بوده و برای استفاده در هر دفتری مناسب است.

صندلی کارشناسی لیو مدل I 72U:

صندلی کارشناسی لیو مدل I72 U یکی از مدرن ترین محصولات این شرکت به شمار می رود که دارای تنوع رنگ بیش از ۱۰۰ مدل بوده و مناسب برای انواع دیزاین ها می باشد. این محصول به صورت تمام ارگونومیک ساخته شده است و با بهره مندی از جک تنظیم میزان ارتفاع، پشتی گردنی، تنظیم زاویه پشتی صندلی، جنس فوم سرد به کار رفته در قسمت نشیمنگاه و بهره مندی از توری و مش در پشتی گزینه مناسبی برای خرید صندلی اداری برای هر دفتر کاری می باشد. علاوه بر آن دارای ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. همچنین برای سهولت در جابجایی دارای پایه ۵ پر با چرخ های بی صدا می باشد. این محصول را می توانید در دو مدل چرم و پارچه با تنوع بالا سفارش دهید.

صندلی کنفرانس راحتیران

صندلی کنفرانس راحتیران مدل CF55:

صندلی کنفرانسی مدل CF 55 محصولی از شرکت راحتیران بوده که دارای ۳۰ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.ساختار بدنه و کلاف این محصول فلزی بوده و دارای دو دسته در طرفین می باشد. رویه صندلی اداری CF55 را می توانید در دو مدل چرم و پارچه که تنوع رنگ بالایی دارد و این تنوع بیش از ۴۵ رنگ است، سفارش دهید. این محصول دارای جک تنظیم ارتفاع، حالت تنظیم پشتی، می باشد و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای سهولت در جابجایی از پایه ۵ پر به همراه چرخ برخوردار است و از این محصول می توانید در دفتر کار خود استفاده نمایید.

صندلی اداری اپراتوری سیلا مدل K 12Q:

این محصول با فریم ترکیبی از چوب و فلز بسیار مقاوم طراحی شده است که می تواند وزن بالا را تحمل نماید. این صندلی اپراتوری با بهره مندی از فوم تزریقی پلی اورتان سرد به همراه روکش مرغوب تولید شده و به دلیل بهره مندی از پایه ۵ پر و چرخان می تواند سهولت در جابجایی را میسر نماید. آبکاری پایه از نیکل یا الکترو استاتیک مشکی به همراه چرخ های بی صدا می باشد.

صندلی انتظار لیو تاب

صندلی انتظار لیو تاب مدل Q64:

یکی از برترین صندلی های اداری انتظار، لیو تاب مدل Q64 می باشد که دارای ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است و به دلیل استفاده از متریال مرغوب در ساخت دارای محبوبیت بسیاری است. پایه های این صندلی فلزی با آبکاری کروم می باشد و قابلیت تحمل وزن بالا را دارد. علاوه بر آن دارای تنوع رنگ بالایی است و می توانید در بیش از ۹۰ رنگ آن را سفارش دهید. جنس رویه به کار گرفته شده در این محصول پارچه بوده و دارای عمق مناسبی در نشیمنگاه است و دارای دو دسته در طرفین برای سهولت در نشستن می باشد. مکانیزم پایه به صورت ثابت است و می توانید در تمامی فضا های اداری از این محصول استفاده نمایید. استراکچر فلزی استحکام بالایی به صندلی داده است.

صندلی انتظار لیو تاب

تمامی مدل هایی که در بالا به آن اشاره شد، مناسب ترین گزینه ها برای دفتر کار شما محسوب می شود. زیرا دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به همراه کیفیت بالا و طول عمر بسیار است. شرکت ها در بخش های مختلفی طراحی می شوند و سعی بر آن شد تا از هر بخش یک نمونه از صندلی اداری را مورد بررسی قرار دهیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.