دلایل برتری پروژه آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲

برای افرادی که قصد سکونت در پروژه آفتاب مهتاب را دارند، مهم است بدانند که دلایل برتری این پروژه نسبت به سایر پروژه های دیگر در منطقه ۲۲ تهران چیست؟ در این بخش ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

چرا پروژه آفتاب مهتاب از آن دسته از پروژه های محبوب منطقه ۲۲ تهران است؟

همواره موارد متعددی بر روی محبوبیت یک پروژه تاثیر گذار است که از مهم ترین آن ها می توان به فراهم نمودن خدمات رفاهی، امنیتی، تفریحی و… اشاره نمود. اگر بخواهیم در خصوص محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب صحبت کنیم، موارد زیر از مهم ترین مواردی است که می توان به آن اشاره نمود:

· وضعیت قرارگیری و لوکیشن پروژه

قطعا لوکیشن و محل قرارگیری هر پروژه ای از مهم ترین دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. در خصوص پروژه آفتاب مهتاب نیز این موضوع کاملا صادق است چراکه این پروژه در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق ۲۲ تهران و درست در کنار تعاونی های برتر برج سازی منطقه قرار دارد.

· تعدد واحدها با متراژ مناسب و عالی

این پروژه ۲۰ طبقه که در هر طبقه آن می توان شاهد ۱۴ واحد با متراژ های ۹۱، ۹۴، ۹۸، ۱۰۰، ۱۰۴، ۱۱۲، ۱۱۷، ۱۲۴، ۱۴۰، ۱۴۵ متری، محلی مناسب برای سکونت شهروندان عزیز را مهیا نموده است. متراژ مناسب، تعداد واحد کم در هر طبقه، ویوی عالی، نورگیری واحد ها از جمله دلایل برتری این پروژه نسبت به سایر پروژه های دیگر است.

پروژه آفتاب مهتاب

· بررسی امکانات پروژه آفتاب مهتاب چیتگر

عموما امکانات پروژه های ساختمانی به دلیل آن که نوعی خدمات محسوب می شود، در تمامی برج ها یکسان است اما برخی از پروژه ها چند موردی بیشتر از سایر پروژه ها امکانات و ویژگی های رفاهی و خدماتی را در اختیار ساکنین خود قرار می دهند که پروژه آفتاب و مهتاب یکی از آن ها است. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارکینگ و انباری
  • لابی مجلل
  • نگهبانی ۲۴ ساعته
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • هلی پد
  • درب ضد سرقت
  • دوربین های مدار بسته

· امکان دریافت وام بدون بهره برای خریداران

یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری و همچنین خرید واحد های این پروژه، امکان دریافت وام بدون بهره با باز پرداخت ۴۸ ماهه است که توسط تعاونی در اختیار افراد قرار می گیرد. عموما پروژه های عمرانی این منطقه دارای وام نمی باشند و این مورد یکی از مزیت های پروژه آفتاب مهتاب است. فروشنده پروژه آفتاب مهتاب به علت قیمت تمام شده مناسب و همچنین قدر السهم های تجاری کم است.

· ورودی واحد های تجاری متفاوت با ورودی واحد های مسکونی است!

از آن جایی که این پروژه یک پروژه مسکونی، تجاری است ممکن است برای ساکنین ناراحتی هایی را به همراه داشته باشد اما اینطور نیست! ورودی واحد های تجاری و مسکونی به صورت کامل از هم جدا بوده و شما به هیچ عنوان احساس شلوغی و رفت و آمد را نخواهید کرد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.