انتخاب شیرآلات مناسب چگونه باعث افزایش لذت آشپزی می‌شود؟

هنگامی که شیرآلات آشپزخانه شما کیفیت مناسبی ندارد و خیلی زود فرسوده می‌شوند، علاوه بر عملکرد بدی که دارند سینک آشپزخانه نیز جلوه خوشایندی پیدا نمی‌کند؛ بنابراین، مهم است که روی شیرآلات باکیفیت بالا برای آشپزخانه خود سرمایه‌گذاری کنید. یک شیر آب لوکس و باکیفیت آشپزخانه شما این قدرت را دارد که اظهارنظر کند، به‌خصوص زمانی که آن محصول سفارشی شده باشد و دکوراسیون شما را تکمیل کند. چه در حال طراحی اتاقی باشید که سنتی‌تر به نظر می‌رسد یا خواهان زیبایی‌شناسی مدرن هستید، سبک شیرآلات آشپزخانه‌ای که با آن کار می‌کنید می‌تواند راه‌حل‌هایی برای طراحی برجسته ارائه دهد. حتی کوچک‌ترین تغییر در یک فضا می‌تواند با اضافه کردن جزئیات مناسب تفاوت ایجاد کند. خوشبختانه شیرآلات سینک آشپزخانه در انواع طرح‌ها موجود است، به این معنی که شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید تا مطمئن شوید که باتوجه‌ به سلیقه و نیاز خود، شیرآلات آشپزخانه مناسب را انتخاب می‌کنید.

نکات طلایی برای خرید شیرآلات آشپزخانه

انتخاب شیر برای آشپزخانه مشکل است. تنوع سبک‌ها، مواد و پرداخت‌ها، رنگ‌ها و قیمت‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد. احتمالاً مدت زیادی با شیر آب جدید خود زندگی خواهید کرد؛ بنابراین مهم است که در خرید آن نهایت دقت را به خرج دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید شیرآلات آشپزخانه در نظر گرفته شود.

ظاهر همه چیز نیست!

اکثر مردم تنها بر اساس ظاهر شیر آب را انتخاب می‌کنند و این یک اشتباه است. ظاهر مهم است، اما شما معمولاً می‌توانید ظاهری را که می‌خواهید بدون به خطر انداختن راحتی و قابلیت اطمینان طولانی‌مدت به دست آورید.

به‌اندازه کافی خرج کنید اما نه زیاد

هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب شیرآلات آشپزخانه، به‌ظاهر انتخاب‌های بی‌پایانی وجود دارد. هنگام مقایسه همه مدل‌ها و طرح‌ها، به‌خاطر داشته باشید که چند تولیدکننده برتر وجود دارند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد تا نتایج خیره‌کننده و محصولات باکیفیت بالا ارائه کنند. چندین جنبه از یک شیر آب وجود دارد که باید هنگام خرید شیرآلات مناسب برای خود در نظر بگیرید. عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارت‌اند از کیفیت، دوام، حساسیت و گارانتی. اگر خیلی بیشتر هزینه می‌کنید، به‌جای قابلیت اطمینان یا دوام اولیه، قطعاً برای ویژگی‌ها یا سبک اضافی هزینه می‌کنید. اما به‌خاطر داشته باشید که افراد باهوش تأثیر یک محصول با عملکرد بالا را درک خواهند کرد.

هنگام خرید شیرآلات خانه، مهم است که به کیفیت آن فکر کنید. داشتن یک شیر آب باکیفیت و بادوام در درازمدت مقرون‌به‌صرفه‌تر و سودمندتر خواهد بود زیرا احتمال شکستن یا نشتی آن کمتر است. شیرهای آب باکیفیت بالا نیز در صورت استفاده با انواع پاک‌کننده‌های خانگی کمتر دچار خوردگی می‌شوند. مواد به‌کاررفته در شیرآلات باکیفیت باعث می‌شود که حساسیت آنها نسبت به سایش و پارگی کمتر شود. موادی مانند برنز برس خورده هنگام تمیزکردن با یک پد تمیزکننده سنگین خراشیده نمی‌شوند.

ارتفاع دهانه شیرآلات را در نظر بگیرید

دهانه‌های شیر آب از نظر ارتفاع و گستردگی بسیار متفاوت است و بیشتر اوقات می‌توانید ظاهری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با یک سینک آشپزخانه دو یا سه لگنه، یک دهانه با دسترسی کوتاه ممکن است به همه لگن‌ها گسترش نیابد. یک شیر آب با دسترسی کوتاه ممکن است باعث شود که هنگام شستن ظروف، آب به اطراف پاشیده شود.

شیرآلات مناسب

شیرهای اهرمی را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید از داشتن شیر آبی که تا سال‌ها چکه نکند مطمئن شوید، شیرهای اهرمی انتخاب خوبی هستند. انواع دیگر شیرها نیز معمولاً برای سال‌ها بدون چکه هستند، اما نمی‌توانند با قابلیت اطمینان طولانی‌مدت شیر اهرمی مطابقت داشته باشند. شیرآلات برلیان در رنگ‌های سفید طلا، کروم، طلایی براق، سفید کروم و … از نمونه‌های عالی شیرآلات اهرمی است که با توجه به تنوع بالایی که دارد، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است چون قیمت شیرآلات برلیان بسیار متنوع هستند و شما با هر بودجه ای می توانید زیباترین و بهترین شیرآلات را در منزل خود داشته باشید.

برخی از روکش‌ها سخت‌تر از بقیه هستند

قانون شماره ۱ روکش شیرآلات آشپزخانه:

روکشی را انتخاب کنید که با سایر لوازم آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد زیرا عدم تطابق بد به نظر می‌رسد. اکثریت ‌قریب‌ به‌ اتفاق شیرآلات دارای روکش‌های کروم، نیکل ساتن یا برنز صیقلی هستند. همه این روکش‌ها بادوام هستند و ظاهر خوب خود را برای سال‌ها حفظ می‌کنند. اما برخی از آن‌ها دوام بیشتری نسبت به بقیه دارند.

کروم بادوام‌ترین بوده و تمیز نگه‌داشتن آن راحت‌تر است، به همین دلیل است که همیشه موردعلاقه آشپزخانه‌های تجاری نیز بوده است. شیرآلات برلیان مدل ارس از نمونه‌های زیبای این شیرآلات است. روکش‌های نیکل معمولاً دارای برچسب‌های برس خورده، ساتن یا فولاد ضدزنگ بوده و درخشندگی ضعیفی دارند. آنها بادوام هستند اما مستعد اثر انگشت و لکه‌های آب می‌باشند؛ بنابراین تمیز نگه‌داشتن آنها سخت‌تر است. برخی دارای پوششی هستند که لکه‌ها را کاهش می‌دهد، اما آن پوشش به‌اندازه فلز بادوام نیست و ممکن است تراشه یا فرسوده شود. شیرهای برنزی رنگ مایل به قهوه‌ای دارند و اغلب به آنها شیرآلات برنز روغنی می‌گویند. اما سطح یک پوشش (مانند اپوکسی) است تا فلز. این پوشش چیز سختی است، اما می‌تواند راحت‌تر از فلز بریده یا خراشیده شود.

شیرآلات تک دسته بهتر است

شیرآلات آشپزخانه دو دسته دارای تقارن شیکی هستند اما از نظر عملی شیرهای تک دسته مزیت‌های بهتری دارند. آن‌ها ساده‌تر هستند، تنظیم دمای آب آسان‌تر است و یک دسته کمتر برای تمیزکردن وجود دارد.

نتیجه‌گیری

شیرآلات تک دسته

امروزه بسیاری از گزینه‌های مناسب برای شیر آب موجود است، اما انتخاب یک محصول پیشرفته حمام یا آشپزخانه می‌تواند به تضمین طول‌عمر یک طرح کمک کند. محصولات ارزان‌تر ساخته شده از پلاستیک و روی خطوط مونتاژ می‌توانند پس از چند سال استفاده به‌سرعت فرسوده شوند. شیر آب انتخاب شده برای طراحی آشپزخانه می‌تواند تأثیر بیشتری از آنچه تصور می‌کنید داشته باشد. حتی با بودجه کمتر، از جمله یک شیر آب لوکس در بازسازی آشپزخانه می‌تواند سبک‌های زیادی را ارائه دهد. علاوه بر این، کار با وسایل مناسب و تولیدکننده باکیفیت بالا موفقیت پروژه را تضمین می‌کند. خانه شیرآلات طیف کاملی از شیرآلات باکیفیت را برای آشپزخانه و حمام، در طیف وسیعی از سبک‌ها و  ویژگی‌ها ارائه می‌دهد که می‌تواند خیال شما را از یک تولیدکننده معتبر با محصولات باکیفیت بالا راحت کند.

4.8/5 - (21 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. یلدا می‌گوید

    سلام، امیدوارم روزگارتون به شادی باشه، من از تجربه خریدم از خانه شیرآلات رو می خوام اینجا به اشتراک بگذارم، واقعیت مجموعه خانه شیرآلات فقط برند برلیان کار می کنه به همین خاطر تنوع محصولاتشون به شدت کمه، اما خب قیمتشون خیلی مناسبه، خیلی محترمانه برخورد می کنن، ارسالشون سریع هست، فقط اگر بسته ندی شون هم محکم تر بود، من خیلی راضی می شدم ازشون، در کل مجموعه نوپای هستند که تلاش می کنند خدمات خوب ارائه کنند

  2. مینا می‌گوید

    سلام، من میخواستم یک هدیه برای مادرم بخرم، خیلی فکر کردم تا اینکه امروز صبح مقاله شما رو دیدم و یادم افتاد شیر آشپزخونه مادرم خراب شده و یک شیر قشنگ براش خریدم، دمتون گرم برای انتشار این مقاله 😊

  3. ایسان می‌گوید

    فروشگاه های اینترنتی خیلیییییییییییییییی زیادی رو بررسی کردم تا بتونم یک دست شیر مناسب دکوراسیون خونه ام پیدا کنم، اما خب همه یه مشکلی داشتن که نمیتونستم اعتماد کنم، یکی درباره ما نداشت، یکی اینماد نداشت، یکی جواب تلفن نمیداده، یکی درگاه پرداختش مشکل داشت و و و و و و کلی مشکلی دیگه.

    تا اینکه پسر خاله ام گفت خانه شیرآلات رو یه نگاه بندازم در نگاه اول سایت خوبی بود اما خب من چون خیلی سخت گیرم با اینکه پسر خاله ام ازشون شیر خرید بود نمیتونستم اعتماد کنم. شروع کردم در مورد این فروشگاه سرچ کردن، تا رسیدم به مقاله شما و چندتایی دیگه که گفتن بودن این فروشگاه خوبه، به هر حال با استرس خریدم رو انجام دادم. اما الان که به دستم رسیده اول از همه از شما متشکرم که با این مقاله باعث شدید بهشون اعتماد کنم، بعدشم از خانه شیرآلات متشکرم، بابا واقعاااااا ایوالا دارن، کلی بسته بندی خوب، کلی حس خوب به من دادن. برام غنچه گل محمدی فرستادن، یه نامه تشکر که واقعا لذت بردم خوندمش واقعا دمشون گرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.