تاج گل نمایشگاهی چیست؟

تاج گل نمایشگاه که به منظور رویدادهای مهم تجاری در نمایشگاه‌های بین‌المللی، جشنواره‌ها تهیه می‌شود. با توجه به اهمیت رویدادها و نمایشگاه‌ها که افراد زیادی حضور دارند، ارائه گل برای ابراز آرزوی موفقیت برای صاحبان غرفه‌ها بسیار کاربرد دارد. تاج گل نمایشگاهی برای هر رویداد و جشنواره‌ای که در حال برگزاری است، مناسب می‌باشد. هانی گل ارائه دهنده انواع تاج گل افتتاحیه و نمایشگاه باکیفیت و ماندگاری بالا می‌باشد.

معمولاً در تاج‌گل‌های نمایشگاه‌ها و رویدادها و جشنواره‌ها یا افتتاح یک مکان خاص نظیر رستوران‌ها، کافی‌شاپ، مغازه و … که از گل‌هایی نظیر آنتریوم و لیلیوم و استرزیا با ماندگاری بالا بیشتر استفاده می‌شود.

امروزه استفاده از تاج‌های گل برای تبریک و شادباش بسیار مرسوم است. تاج‌ها باید با رنگ بندی شاد و جذاب انتخاب شود و به خوبی حس خوشحالی را به میزبان شما منتقل نماید. گل فروشی آنلاین هانی گل در ادامه به بررسی انواع تاج گل نمایشگاهی و نحوه طرح و دیزاین آنها می‌پردازد، پس با ما همراه باشید.

چرا از تاج گل نمایشگاه استفاده می‌کنیم؟

معمولاً تاج گل‌هایی که برای نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنیم از پایه‌های چوبی و فلزی و فرفورژه می‌باشند و تاج‌ها با مقاومت زیادی هستند و ارتفاع بالایی نیز داشته و اگر در هر مکانی از غرفه نمایشگاه قرار بگیرند، قابل‌مشاهده هستند. چیدمان گل‌ها با ساقه‌های بلند و کوتاه بر روی یک پایه راحت از دسته گل و سبد قرار می‌گیرند و حمل و جابه‌جا کردن آن را نیز ساده‌تر و آسان‌تر می‌نماید. تنوع زیادی که در چیدمان گل‌ها بر روی تاج‌های نمایشگاهی وجود دارد باعث شده انتخاب افراد را آسان‌تر نماید.

امروزه به علت تبریک مراسمات و افتتاحیه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی از تاج گل نمایشگاهی استفاده می‌شود. فرض کنید دوست و شخص نزدیک زندگی‌تان یک غرفه در نمایشگاه بین‌المللی تهران بازگشایی نموده است. قطعاً شما نمی‌توانید دست‌خالی برای عرض تبریک به غرفه ایشان بروید. بهترین وسیله برای عرض تبریک در جشنواره‌ها، استفاده از تاج گل نمایشگاه می‌باشد که بسیار زیبا و لاکچری است.

انواع تاج‌گل‌های نمایشگاه:

تاج گل نمایشگاهی

در زمان خرید تاج گل نمایشگاه در وب سایت هانی گل حق انتخاب زیادی دارید و می‌توانید باتوجه‌به بودجه‌تان هرکدام از تاج‌ها را که خواستار هستید، خریداری کنید. تاج‌ها بر مبنای فاکتورهای مختلف دسته‌بندی‌شده و یکی از مهم‌ترین آنها جنس پایه می‌باشد. پرکاربردترین تاج‌گل‌های نمایشگاه شامل:

تاج فرفورژه:

پایه‌های فلزی یا فرفورژه که با مقاومت عالی که دارند یکی از بهترین انتخاب‌ها در تاج گل نمایشگاه هستند. پایه‌های فرفورژه بسیار مقاومت خوبی دارند و می‌توانید از تعداد زیادی گل بر روی آنها بهره ببرید. شکل ظاهری کاملاً جذاب و ایده‌آل آنها نیز یکی دیگر از دلایل انتخاب افراد می‌باشد. پایه‌های فلزی طول عمر خوبی داشته و می‌تواند به‌عنوان پایه نگهدارنده سایر گل‌ها پس از اتمام نمایشگاه نیز استفاده گردد.

تاج نمایشگاه با پایه چوبی:

یکی از پرطرف‌دارترین و رایج‌ترین پایه‌های چیدمان گل، نوع چوبی می‌باشد که به دلیل وزن سبک و مقاومت مناسب امروزه در گل‌فروشی‌ها اغلب از تاج چوبی استفاده می‌شود. قطعاً فلزات علاوه بر طول عمر خوبی که دارند، وزن سنگین‌تری نسبت به چوب دارا هستند و گاهی افراد ترجیح می‌دهند از مدل چوبی استفاده کنند و حمل و نقل برای آنها مد نظر می‌باشد. پایه‌های چوبی تاج گل قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری نسبت به فرفورژه دارند.

تاج گل نمایشگاه با پایه شطرنجی:

این تاج‌گل‌ها که با پایه چوبی موجود هستند و ورق‌های چوب با بافت شطرنجی بر روی سطوح آن قرار می‌گیرد. پایه‌ها در انواع مختلف دوتا چند طبقه قرار دارند و در سطح برخی از مناطق آن بدون گل ایجاد می‌شود تا ظاهر و جلوه پایه کنار گل‌ها به‌خوبی دیده شوند.

تاج گل ارزان‌قیمت برای افتتاحیه و نمایشگاه:

زمانی که از یک افتتاحیه نمایشگاه و مرکز فروش نام می‌بریم، قطعاً باید انتظار شلوغی و فضایی پر از عکاسان و خبرنگاران و مردم و بازدیدکننده‌ها باشید، تاج‌گل‌های زیادی را در کنار مراسم و غرفه نمایشگاه خواهید دید. جماعت زیادی پشت یک روبان قرمز ایستاده هستند تا با برش روبان، مراسم آغاز شود.

در تمام مراسمات افتتاحیه مکانی خاص، گل و تاج‌گل‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که شکل و ظاهر مراسم را عوض کرده است. اگر گل‌ها معطر باشند، می‌توانند باعث خوشبویی فضای نمایشگاه شوند. شما در هانی گل می‌توانید انواع گل‌ها را به‌صورت پایه‌دار سفارش دهید و در مراسم خاصی که قصد بردن تاج گل را دارید حتماً تزئین و شکل آن باید مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از نکات مهم در زمان خرید تاج گل نمایشگاهی، قیمت آنهاست که معمولاً به دلیل استفاده از گل‌های گران‌قیمت در چنین تاج‌هایی، قیمت آنها بالاتر از بقیه گل‌ها می‌باشد. حتی پایه و جنس آنها، مدل‌دار بودن و ساده بودن آنها نیز در تعیین قیمت یک تاج گل تأثیرگذار هستند. در هانی گل می‌توانید تاج گل افتتاحیه ارزان‌قیمت را برای عرض تبریک خریداری نمایید.

قیمت تاج گل افتتاحیه و تاج گل نمایشگاه

تاج گل افتتاحیه

تاج گل مراسم‌های افتتاحیه و نمایشگاه‌ها معمولاً از گل‌های خارجی نظیر گل لیلیوم و آنتریوم و رز استفاده می‌شود، البته گاهی از گل‌های ایرانی فصلی نیز بهره‌برداری می‌شود. گل‌های خارجی از قیمت‌های بیشتری برخوردار هستند و همچنین برای حفظ طراوت و ماندگاری چندروزه گل از فوم‌های خارجی یا مخزن کوچک ذخیره آب استفاده می‌نمایند تا آبرسانی به گل‌ها زمانی که در یک گوشه از مراسم قرار می‌گیرند به راحتی انجام بگیرد و ماندگاری آنها نیز افزایش پیدا کند.

زیبایی تاج گل زمانی افزایش پیدا می‌کند که گل‌ها را بر مبنای رنگ و تم مراسمتان انتخاب نمایید. مثلاً از لوگوی سازمان یا شرکت خاص برای تزئین گل بهره ببرید. می‌توانید از تاج‌گل‌های مراسم با قیمت ارزان از فروشگاه هانی گل خریداری کنید. یکی از فواید تاج گل افتتاحیه و مراسم‌های نمایشگاهی این است که اگر امکان شرکت در مراسم را پیدا نکرده‌اید، تاج گل بهترین هدیه برای موجه بدون عدم حضورتان است. شما با خیال راحت می‌توانید سفارش تاج گل افتتاحیه زیبا و جذاب را از سایت هانی گل انجام دهید.

قیمت تاج گل افتتاحیه مراسم به انواع گل‌ها و تاج آن بستگی دارد. استفاده از گل‌های خارجی با ماندگاری بالا قطعاً باعث افزایش قیمت تاج‌گل‌ها خواهد شد. تاج‌گل‌ها در نمایشگاه باید کیفیت خوبی داشته باشند و سریع پژمرده و خشک نشوند، بدنه و پایه نگهدارنده گل نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و به‌آسانی می‌توانید تاج گل ارزان‌قیمت در تهران را در سایت هانی گل خریداری کنید.

تاج گل برای نمایشگاه بین‌المللی

اگر قصد خرید تاج گل برای نمایشگاه بین‌المللی نظیر نمایشگاه تهران را دارید، باید ابتدا با نوع گل و پایه آن آشنا شوید. معمولاً تاج‌های نمایشگاهی با گل‌های آنتریوم با رنگ‌های مختلف تزئین می‌شوند و ارتفاع سه‌متری دارند و برگ‌های خاص و زیبایی در طراحی آنها استفاده می‌شود. گل آنتریوم نیز امروزه در تاج گل نمایشگاه‌ها استفاده زیادی می‌شود و بر روی قیمت تمام شده تأثیر زیادی دارد. سفارش گل لیلیوم که به گل سوسن معروف هستند نیز با حالت شیپوری و جذابی که دارند، می‌تواند ظاهر شیکی به گل‌های شما ببخشد. این گل‌ها امروزه رنگ‌های متنوعی داشته و اگر به دنبال خرید گل جذاب و خاص برای مراسم‌ها و نمایشگاه‌ها هستید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی هانی گل اقدام نمایید.

فروش تاج گل نمایشگاهی در هانی گل:

همان‌طور که عرض کرده‌ایم تاج گل‌ها انواع مختلفی دارند و تاج گل تبریک انواع پایه دار و بدون پایه هستند که برای مراسم‌های افتتاحیه و تاج گل‌های با پایه فلزی و پلاستیکی و چوبی مناسب هستند. می‌توانید پایه گل مورد نظرتان را برای نوع رومیزی و ایستاده بهره ببرید. اگر مراسم شما ممکن است طولانی باشد یا چند روز ادامه داشته باشد یا مثلاً در فضای باز برگزار می‌شود، بهتر است از گل‌های بادوام و متناسب با فصل انتخاب شود. حتی می‌توانید از اضافه کردن متن تبریک یا معرفی فرستنده در وسط تاج گل استفاده نمایید. اگر قصد خرید بهترین تاج گل نمایشگاهی و مراسم‌های افتتاحیه‌تان را دارید می‌توانید همین حالا وارد وب سایت هانی گل شده و باقیمت‌های متنوع و ارزان بهترین گل‌ها را در محل کار و منزلتان در تهران تحویل بگیرید. گل‌ها از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و به‌راحتی و کاملاً آنلاین و اینترنتی تاج گل‌ها را خریداری نمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.