تفاوت کرم آ‌برسان و مرطوب کننده

تمام کسانی که به سلامت و زیبایی پوست خود را مهم می‌دانند به اهمیت رطوبت و آب‌رسانی پوست خود واقف هستند. پوست به عنوان سطحی‌ترین لایه بدن به‌طور مداوم در معرض پرتوهای خورشید، انواع آلودگی، هوای سرد و خشک است؛ به همین دلیل برای شاداب ماندن نیاز زیادی به حفظ و تأمین رطوبت خود دارد. استفاده از کرم آب‌رسان و مرطوب‌کننده یکی از بهترین روش‌هایی به شمار می‌رود که کمک زیادی به طراوت پوست می‌کند. در این مطلب به تفاوت‌های اصلی دو محصول آب‌رسان و مرطوب‌کننده خواهیم پرداخت.

کرم آبرسان و مرطوب کننده چه فرقی دارند؟

کاربرد اصلی کرم‌های مرطوب‌کننده که همه ما از کودکی با آن آشنایی داریم، ایجاد یک لایه محافظ روی پوست است که از تبخیر رطوبت سطح پوست جلوگیری می‌کند. همچنین میزان چربی به‌کاررفته در کرم‌های مرطوب‌کننده به ایجاد تعادل چربی پوست کمک می‌کند.

اما زمانی که سلول‌های پوست دچار خشکی یا اصطلاحاً دهیدراته می‌شود، دیگر استفاده از مرطوب‌کننده‌ها به کار نمی‌آید. در چنین مواقعی استفاده از کرم‌های آب‌رسان به کمک سلول‌های شاخی (بخش خارجی پوست) می‌آیند و با جذب رطوبت محیط آب موردنیاز را تأمین کرده و باعث انجام عملیات هیدرودرمی یا همان رطوبت‌رسانی می‌شوند. در این فرایند سلول‌های پوستی با جذب رطوبت سرزنده و متورم شده و از خشکی نجات میابند.

به‌طورکلی می‌توان گفت هر یک از این دو محصول کارکرد متفاوتی دارند و استفاده از هیچ‌یک جایگزین دیگری نیست.

چرا استفاده از کرم مرطوب کننده ضروری است؟

همان‌طور که گفته شد استفاده از کرم مرطوب‌کننده برای پیشگیری از خشکی پوست ضروری است. خاصیت مرطوب‌ کنندگی آبرسان برند نوتروژینا یکی از راه‌های اثربخش برای حفظ رطوبت پوستی به شمار می‌رود. در این بخش مزایای استفاده از این کرم‌های آب‌رسان را معرفی می‌کنیم:

  • محافظت از رطوبت پوست در برابر نور خورشید
  • کمک به روشنی و بهبود رنگ پوست
  • جلوگیری از خشک شدن پوست
  • محافظت از پوست در برابر آلاینده‌ها
  • ایجاد لایه محافظتی از پوست در هوای سرد

مرطوب کنندگی آبرسان برند نوتروژینا

چرا استفاده از آبرسان ضروری است؟

استفاده از یک آب‌رسان قوی مثل آبرسان برای انواع پوست الارو که مراقبت از انواع پوست را پوشش می‌دهد، راه خوبی برای پیشگیری از خشک شدن سلول‌های پوستی است. با توجه به نحوه عملکرد کرم‌های آب‌رسان که در بخش قبلی گفته شد، می‌توان به مزایا و فواید این محصولات در پیشگیری و برطرف کرده مشکلات رایج پوستی اشاره کرد:

  • کمک به حفظ طولانی مدت رطوبت بخش سطحی پوست
  • کاهش لک‌های پوستی
  • افزایش لطافت و شادابی پوست
  • پیشگیری از چروک‌های عمقی پوست
  • کاهش خطوط پوستی
  • ایجاد لایه محافظتی در برابر آلاینده‌ها
  • کمک به بهبود التهاب پوستی

معرفی آبرسان مناسب انواع پوست الارو

از مزایای استفاده از این محصول این است که کرم آبرسان برای انواع پوست الارو پاسخ خوبی به آب‌رسانی انواع پوست از خشک تا مرطوب و مختلط می‌دهد. این محصول رطوبت پوست را به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند و مانع خشکی پوست می‌شود. کرم آبرسان برای انواع پوست الارو ضمن آب‌رسانی ضد رادیکال‌های آزاد بوده و از پوست در برابر عوامل محیطی مضر مثل آلاینده‌ها به خوبی محافظت می‌کند.

معرفی آبرسان برند نوتروژینا

آب‌رسان برند نوتریژینا دارای خاصیت آب‌رسانی عمیق بوده و آثار خستگی پوست را برطرف می‌کند. مرطوب کنندگی آبرسان برند نوتروژینا ماندگاری ۲۴ ساعته دارد و به دلیل اینکه فاقد چربی است از ایجاد احساس ناخوشایند چربی و سنگینی پوست جلوگیری می‌کند. با مصرف روزانه و منظم این محصول می‌توان پس از مدتی تغییر را در سطح پوست خود احساس کرد.

معرفی آبرسان هیدرا اکتیو ژوت

کرم آب‌رسان ژوت یکی از محصولات مراقبتی برند ایرانی ژوت شناخته می‌شود. این کرم آب‌رسان حاوی ترکیبات مؤثری چون روغن زیتون، ویتامین E، شی باتر، آلوئه ورا و دکسپانتنول بوده و تأثیر خوبی در آب‌رسانی به لایه اپیدرم پوست دارد. از این کرم که فاقد هرگونه چربی و پارابن است می‌توان بدون احساس سنگینی و چربی بر روی پوست، به صورت روزانه و به‌دفعات استفاده کرد.

برای خرید آبرسان ژوت از موتن رو کافی است سری به وب‌سایت تخصصی این فروشگاه بزنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول موردنیاز خود را تهیه کنید.

خرید آبرسان با کیفیت برند ژوت

خرید بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده از موتن رو

خرید محصولات اصل و باکیفیت مراقبت‌های پوستی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف‌کنندگان بوده است. وب‌سایت موتن رو جایی است که می‌توان با خیال راحت وسواس را کنار گذاشت و خرید بهترین کرم آب‌رسان و مرطوب‌کننده را انجام داد. با مراجعه به وب‌سایت موتن رو می‌توان طبق فهرست محصولات، خرید مطمئن و راحتی را با صرف کمترین زمان ممکن انجام داد.

سخن پایانی

حال که با تفاوت‌های کاربردی کرم آب‌رسان و کرم مرطوب‌کننده آشنا شدیم، توصیه می‌کنیم از هریک از این دو محصول مراقبتی پوست در موقعیت مناسب استفاده کنید. با انجام این با صرف هزینه و زمان کمی می‌توان از بسیاری از مشکلات رایج پوستی به راحتی جلوگیری کرد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.