شرایط ثبت شرکت خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۱ و اخذ مجوزهای لازم

شرایط ثبت شرکت خدمات پرستاری یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروزه با توجه به اهمیت سلامت در کشورمان در نظر گرفته می‌شود و افرادی که قصد دارند تا شرکت هایی را در این زمینه دایر کنند و از این طریق به سود و درآمد قابل توجهی برسند به عنوان یک دغدغه بسیار مهم به تمامی شرایط ثبت شرکت خدمات پرستاری نگاه می کند که در این مطلب قصد داریم تمامی این شرایط را به صورت کامل در کنار مراحل مختلف ثبت شرکت توضیح دهیم.

شرایط ثبت شرکت خدمات پرستاری

شرکت خدمات پرستاری با توجه به اینکه می‌تواند در حوزه‌های مختلف سلامت فعالیت کنند و فعالیت هایی را به صورت حضوری و یا حضور در محل و منزل انجام بدهد می‌توانند در صورتی که خدمات بسیار با کیفیتی را در نظر گرفته باشد سودآوری بسیار بالایی را برای افراد به همراه داشته باشد.

راه اندازی کسب و کارها در زمینه های مختلف دیگر اندکی راحت تر از راه اندازی شرکت خدمات پرستاری است، اما با توجه به اینکه سودآوری بسیار بالایی در این زمینه در نظر گرفته شده است شما نیز باید تمامی شرایط ثبت شرکت و همچنین مراحل و مدارکی که برای آن در نظر گرفته شده است و به راحتی و در سریعترین زمان ممکن تهیه کنید تا بتوانید با هزینه بسیار مناسب شرکت خود را به ثبت رسانده و از مزیت های قانونی آن استفاده نمایید.

اعتماد و محبوبیت نسبت به خدمات اجرا شده در زمینه خدمات پرستاری یکی از مهمترین ارکان است که می‌تواند باعث جذب مخاطبین بیشتر و اعتماد بیشتر افراد برای انجام امور سلامت خود در مراکز خدماتی شما و همچنین استفاده از خدمات در منزل شما شود.

به همین دلیل برای اینکه بتوانیم شرکت خدمات پرستاری خود را در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید باید تمامی شرایط ثبت شرکت در نظر گرفته شده است را رعایت کنید.

از جمله مهمترین شرایط ثبت شرکت در نظر گرفته شده است می‌توانیم به عدم مشابه بودن نام شرکت باید نام دیگر شرکت های ثبت شده اشاره نمود که برای جلوگیری از این کار باید تمامی استعلام های لازم را در مورد نام شرکت های ثبت شده قبلی انجام دهید.

در کنار این موضوع یکی دیگر از موارد مهمی که به عنوان شرایط اصلی در ثبت شرکت خدمات پرستاری در نظر گرفته شده است، عدم مشابه بودن مدیرعامل شرکت و اشتغال آن در دیگر شرکت‌ها به صورت ثبتی و رسمی می باشد.

مجوز ثبت شرکت خدمات پرستاری

یکی از مهمترین تفاوت هایی که ثبت شرکت آنلاین سهامی خاص و مسئولیت محدود در زمینه خدمات پرستاری با دیگر مواردی که در ثبت شرکت فعالیت دارند می باشد این است که ثبت شرکت شما باید حتماً همراه با دریافت مجوزهای لازم است مراجع مختلف بهداشتی مانند وزارت بهداشت باشد.

یعنی تا زمانی که شما تمامی شرایط دریافت مجوز برای انجام امور خدماتی پرستاری را رعایت نکرده باشید می‌توانید به سراغ ثبت شرکت خود به صورت رسمی و قانونی بروید.

ثبت شرکتهایی که در زمینه خدمات پرستاری فعالیت می کنند نیازمند ارائه مجوز های لازم میباشد و در کنار این باید شما تمامی مراحل ای که در ادامه گفته می‌شود را به درستی رعایت کنید تا شرکت شما به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسد.

ثبت شرکت خدمات پرستاری

انتخاب نوع شرکت خدمات پرستاری

بعد از اینکه مجوزهای لازم را دریافت کردید ابتدا باید یک نام مناسب را برای شرکت خدمات پرستاری خود انتخاب کرده و پس از آن نوع شرکت را که می تواند مسئولیت محدود به سهامی خاص باشد انتخاب نمایید.

شرایط آسان‌تری که برای ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود در نظر گرفته شده است بیشتر کسب و کارها و افراد را سوق می دهد تا از این نوع ثبت شرکت استفاده نمایند.

البته ثبت شرکت خدمات پرستاری به صورت مسئولیت محدود مزیت های دیگری نیز به همراه دارد که از جمله مهمترین آن می‌توانیم به عدم نیاز به شرکا اشاره کنیم.

ثبت شرکت مسئولیت محدود به صورت سهامی خاص نیز می تواند سودآوری بسیار زیادی را در زمینه خدمات پرستاری برای شما به همراه داشته باشد و شرکت و کسب و کار شما به عنوان یک شرکت کاملا رسمی و کاملا مورد اعتماد بیشتر مشتریان و مخاطبان مختلف را جذب نماید.

در صورتی که تمامی این امور را انجام دهید باید مدارک ثبت شرکت را نیز آماده کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود

در جایی که قصد دارید با کمترین میزان شرکا و بدون نیاز به پرداخت اولیه سرمایه شرکت خود به راحتی شرکت خدمات پرستاری خود را به ثبت برسانید میتوانید با ارائه مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود و انتخاب نام مناسب برای شرکت خود این کار را انجام دهید.

مدارک ثبت شرکت به صورت سهامی خاص

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید و تمامی مراحل ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود در مورد انتخاب اسم و نوع شرکت را انجام داده اید، می توانید مدارکی که در ادامه گفته می‌شود را در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان

کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌ مدیره

ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

ثبت شرکت خدمات پرستاری

هزینه ثبت شرکت خدمات پرستاری چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت و البته مراحل و مدارک که میشود با همدیگر متفاوت است و با توجه به اینکه در کشورمان مصوبه خاصی برای تعیین هزینه ثبت شرکت در نظر گرفته نشده از موسسات مطالب با توجه به خدماتی که در این زمینه ارائه می‌کنند هزینه های مختلفی را برای ثبت شرکت در مدت زمان مشخص و معین در نظر می‌گیرند.

با توجه به اینکه تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خدمات پرستاری برای شما در سامانه آنلاین پایدار به صورت صددرصد آنلاین انجام می‌شود شما می‌توانید با ارزانترین هزینه ثبت شرکت و پایین ترین تعرفه و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های ایاب و ذهاب تشکیل پرونده و روال اداری در سریعترین زمان ممکن و در کمتر از ۳۰ روز شرکت خود را به صورت کاملا رسمی به ثبت برسانید.

هزینه های مربوط به ثبت شرکت به بخش های مختلفی تقسیم می شوند که در مرحله آخر شما باید به سراغ پرداخت هزینه روزنامه رسمی و هزینه روزنامه کثیرالانتشار بروید.

توصیه می شود که حتماً برای انجام امور ثبت شرکت خدمات پرستاری خود از مشاوره با کارشناسان خبره پایدار ثبت که سابقه ثبت شرکتهای رسمی متری در کشور را دارد استفاده نمایید تا هم هزینه های مربوط به ثبت شرکت برای شما کاهش یابد و هم اینکه در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه مشکلی بتوانید شرکت یا کسب و کار خود را به صورت کاملاً آنلاین به ثبت برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.