پرفروش‌ترین کرم پودر پوست چرب سال ۱۴۰۱

هوای گرم و آلودگی بیش از حد هوا و سبک زندگی افراد باعث شده تا امروزه خرید کرم پودر را برای پوست‌های چرب مشکل ساز کند. معمولاً در فصل تابستان مشکلات چربی پوست زیادتر شده و پایداری کرم پودر نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین انتخاب یک کرم پودر مناسب برای پوست چرب سخت و زمان‌بر خواهد بود.

انتخاب بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب با آزمایش مستقیم روی پوست مشخص خواهد شد. تست محصولات مختلف بر روی پوست امکان‌پذیر نیست و از طرفی برخی از محصولات نیز برای زیرسازی و رفع مشکلات صورت استفاده می‌گردند و اصلاً ایده آل نیستند.

اگر شما پوست‌هایی با منافذ باز دارید و از ترشح چربی زیاد پوست رنج می‌برید، با چاپار آنلاین همراه باشید تا بهترین و پرفروش‌ترین کرم پودرهای بازار ایران را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

روش آرایش پوست‌های چرب

هر روز قبل از آرایش باید از فیس واش مخصوص پوست چرب استفاده نمایید و بعد از شستشو با یک حوله تمیز آب اضافی صورتتان را بگیرید. حالا با کمی پنبه و تونر مخصوص پوست چرب استفاده کرده و پاک‌سازی را انجام دهید. با پنبه آغشته به تونر را روی صورت کشیده و پس از ۵ دقیقه روی صورتتان آن را پاک نمایید. تونر قابلیت شستشو کامل صورت سلول‌های مرده صورت را از بین می‌برد.

پس از پاک‌سازی صورت و قبل از آرایش باید از یک نرم کننده صورت استفاده نمایید و نرم‌کننده‌ای که به صورت خود زده‌اید را به خوبی بر روی صورت ماساژ داده و ذرات نرم‌کننده‌ای نماند.

قبل از آرایش با کرم‌های مخصوص زیرسازی نمایید. مناطق پر چرب صورت نظیر پیشانی، چانه و بینی و گردن عمر ماندگاری آرایش صورت را زیاد کرده و از درخشش نواحی چربی جلوگیری می‌کند. از کرم پودرهای مات و مخصوص پوست چرب استفاده نمایید و برای کمتر دیده شدن چربی پوست از کانسیلر استفاده نمایید و بیش از حد پودر و پنکیک استفاده نکنید و از بهترین برندهای پنکیک بهره ببرید.

کرم پودر پوست

پادشاه کرم پودر پوست چرب سال ۱۴۰۱

Super Stay کرم پودر میبلین مدل

قطعاً انتخاب کرم پودر ارزان قیمت و با کیفیت بالا در جامعه کار سختی است، یکی از کرم پودرهای با کیفیت و عالی میبلین مخصوص آرایش بی نقص و بدون مشکل می‌باشد. این کرم پودر به صورت ۳۰ ساعته با رنگ‌دانه‌ای قوی است که تأثیر بالایی بر روی ماندگاری آرایش داشته و دارای رنگ های طبیعی و پرطرفدار می باشد.

کرم پودر پوست

اگر پوست چرب و مختلط رو به چرب دارید و مخصوصا در فصل تابستان نگران عرق کردن صورت و چرب شدن صورتتان می شوید، این محصول گزینه خوبی است.

ویژگی های کرم پودر میبلین

  • ماندگاری بالا
  • کاملا مات
  • بدون روغن
  • مناسب پوست چرب و مختلط رو به چرب
  • کاور متوسط رو به بالا
  • مقاوم در برابر تعریق
  • حجم ۳۰ میل

کرم پودر پوست

ترفند طلایی ماندگاری کرم پودر در تابستان ۱۴۰۱

ترفند اول: در صفحه تمیزی ۲ پاف اسپری فیکس را با کرم پودر مخلوط کنید.

ترفند دوم: مقدار مساوی کرم پودر و پودر فیکس را مخلوط کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.