ماسک ورقه‌ای صورت چیست و چطور استفاده می‌شود؟

این روزها آلودگی‌های روی پوست با انواع و اقسام محصولات بهداشتی قابل تمیز شدن هستند که یکی از مهم‌ترین‌ها در این خصوص استفاده از ماسک ورقه ای است. در واقع ماسک‌ها برای التیام پوست به کارگیری می‌شوند و با توجه به اینکه نحوه‌ی استفاده از آنها راحت است، در برنامه روزمره‌ی بسیاری از افراد خصوصاً خانم‌ها قرار گرفته است. از طرفی همانطور که می‌دانید این نوع از ماسک‌ها در انواع مختلف وجود دارند که از جمله می‌توان به ماسک ورقه‌ ای نرم کننده و روشن کننده پوست و همچنین ماسک ورقه ای با ترکیبات طبیعی اشاره کرد. حال ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت استفاده از این نوع ماسک بپردازیم و سپس به نحوه‌ی به کارگیری آن نیز اشاره خواهیم کرد.

ماسک ورقه‌ای چیست

جنس این نوع ماسک‌ها شبیه پنبه است و سطح داخلی‌شان که روی صورت قرار می‌گیرد به طور کامل به مواد سرم مانند آغشته خواهد بود. حال بسته به اینکه از چه نوع ماسک ورقه ای استفاده می‌شود، تأثیرات بخصوصی را بر روی پوست خواهد گذاشت. در واقع پس از برخورد ماسک به صورت، مواد روی لایه به پوست نفوذ کرده و تأثیرات خود را خواهد گذاشت.

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های به کارگیری از ماسک ورقه‌ای می‌توان به عدم نیاز به تمیزکاری صورت پس از اتمام کار اشاره کرد، این در حالی است که استفاده از ماسک‌های روغنی، شما را ملزم به شستشوی صورت بعد از اتمام مراحل ماسک درمانی خواهد کرد. ضمناً در نظر داشته باشید که برداشتن ماسک ورقه ای از صورت بسیار راحت بوده و به همین دلیل اکثر افراد این نوع ماسک را برای استفاده انتخاب می‌کنند.

طرز استفاده از ماسک ورقه‌ای

اگرچه عنوان کردیم که استفاده و برداشتن این ماسک بسیار راحت است اما با این وجود برای به کارگیری از آن باید به بعضی از موارد توجه ویژه داشته باشید تا بهترین نتایج را دریافت کنید. به طور کلی روش استفاده از ماسک ورقه‌ای به صورت زیر است:

– در ابتدا باید پوست صورت‌تان را کاملاً تمیز کنید. این کار را با آب ولرم انجام دهید و اگر چوبی پوست‌تان زیاد است از پن‌های شستشو استفاده نمایید. پاکسازی پوست را با استفاده از یک تونر ادامه دهید تا سطح پوست صورت‌تان کاملاً آماده ماسک ورقه ای شود.

– حال به سراغ ماسک خریداری شده رفته و مایع مدنظر را روی پوست ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست صورت‌تان شود. سپس ماسک را با دقت تمام روی صورت قرار داده به طوریکه بخش‌های بریده‌ی شده ماسک بر روی دهان، چشم و بینی‌تان باشد.

– به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس اقدام به برداشتن ماسک نمایید. برای این منظور کافی است که از قسمت چانه شروع کنید. پس از برداشته شدن ماسک، احتمالاً مایع ماسک روی صورت‌تان باقی مانده باشد که کافی است با ماساژ دادن آن را جذب صورت کنید.

– نهایتاً با استفاده از یک مرطوب کننده، پوست‌تان را آبرسانی کرده تا اثرات ماسک ورقه ای بهتر دیده شود. گفتنی است که معمولاً استفاده از این نوع ماسک‌ها به صورت هفتگی کفایت می‌کند.

مزیت‌های به کارگیری از ماسک‌ ورقه‌ای

پر واضح است با توجه به اینکه به صورت روزانه در معرض بسیاری از آلودگی‌ها قرار دارید، به کارگیری از این نوع ماسک‌ها مزایای بی‌شماری برای بهبود شرایط پوست صورت دارند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سم زدایی صورت از هر نوع آلودگی، آرایش و…

– بهبود کیفیت و درخشندگی پوست

– حذف هر گونه آکنه، جوش و…

– شادابی و جوانسازی پوست

– از بین رفتن تیرگی‌های پوست

ماسک ورقه‌ای صورت

خرید ماسک ورقه ای از فروشگاه اینترنتی میس ملون

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به انواع ماسک ورقه‌ای دارید، کافی است که از مجموعه‌های معتبر استفاده کنید که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه میس ملون بهره ببرید. این فروشگاه با در نظر گرفتن انواع ماسک ورقه‌ای، سلیقه‌های مختلفی را پوشش داده است. همچنین کیفیت این ماسک‌ها و همچنین قیمت بصرفه‌شان باعث شده است که تا رضایت اکثریت مشتریان جلب شود. به طور کلی اهمیت استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای باعث شده است که این روزها فروشگاه‌های زیبایی بیشترین تقاضا را در این خصوص داشته باشند. حال اگر شما هم در حاضر نیاز به چنین محصولاتی دارید کافی است که از فروشگاه میس ملون استفاده کنید. گفتنی است که قبل از خرید ماسک، می‌توانید به استعلام قیمت ماسک ورقه ای بپردازید و سپس به ثبت خرید اقدام کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.