کدام سایت سازها، اپلیکیشن اندروید نیز دارا می‌باشند؟

در این مقاله می خواهیم به شما سایت سازهای ایرانی که همزمان با ساخت سایت، به شما یک اپلیکیشن اندروید نیز می دهند را معرفی کنیم. پس تا پایان این مقاله را حتما مطالعه کنید.

پس از بررسی تمامی سایت سازها فقط ۲ مورد از سایت سازهای فعال در ایران همزمان با ساخت سایت به شما یک اپ اندرویدی نیز می دهند. یکی از این سرویس ها یک وب اپلیکیشن ios نیز همراه اپ اندروید در اختیار مشتری قرار می دهد.

  1. سایت ساز سایتی شو

برترین شرکت سایت ساز که همزمان یک اپلیکیشن اندروید و یک وب اپلیکیشن ios به مشتری در زمان ساخت سایت می دهد شرکت سایتی شو می باشد.

این سایت ساز که توسط شرکت ثمین رایانه پویان طراحی شده است قابلیت های زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

یکی از مهم ترین قابلیت های سایتی شو برای مالکان پیج های اینستاگرامی، ربات هوشمند اینستاگرام می باشد. شما با کمک این ربات می توانید پیج فروشگاهی خود را در اینستاگرام به یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل تبدیل کنید.

به غیر از این ۲ قابلیت، تعداد زیادی فیچر و ویژگی در این سایت ساز وجود دارد که شما می توانید یک سایت کامل را با آن راه اندازی کنید. برای مشاهده قابلیت های سایت ساز سایتی شو به لینک زیر مراجعه کنید:

https://siteesho.com/attributes

اپلیکیشن اندروید

  1. سی فایو

یکی از شرکت های معتبر دیگر در زمینه سایت ساز که طبق گفته خود این شرکت یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را به فروشگاه شما متصل می کنند، سی فایو می باشد. در سایت این مجموعه خیلی در مورد این قابلیت چیزی بیان نشده است برای همین اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس ما نیست.

برخی از قابلیت ها این سایت ساز را می توانید از لینک زیر دنبال کنید:

https://see5.net/the-largest-site-builder-in-iran

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.