هنگام خرید لوازم برقی باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

لوازم برقی آشپزخانه، یکی از مهمترین و حساس ترین وسایل خانه به شمار می روند. اگر در انتخاب آن ها عجولانه تصمیم بگیریم و کیفیت نامناسبی را خریداری کنیم، ممکن است برای مدت ها دچار پشیمانی شویم. در هنگام خرید لوازم برقی، باید به موارد زیادی توجه کرد که به آن ها خواهیم پرداخت. اولین نکته ای که باید در زمان خرید به آن توجه کنیم؛ این است که هدف ما از خرید آن وسیله چیست. آیا برای زیبایی دکوراسیون خانه آن‌ را می خریم ؟ یا اینکه آیا وجود آن وسیله در آشپزخانه ما ضروری است ؟ در گام دوم‌ باید میزان نیاز و استفاده از آن را بسنجیم. برای مثال در هنگام خرید قهوه ساز دستی، باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنیم؛ چرا که مصرف قهوه خوش طعم، جزئی از نیاز های ما به شمار می رود. قهوه ساز جز دستگاه هایی است که اگر در خرید آن سهل انگاری کنیم، ممکن است برای همیشه از خوردن قهوه پشیمان شویم. در هنگام خرید لوازم برقی، طرح و زیبایی محصول از اهمیت کمتری برخوردار است و بیشترین میزان اهمیت را به کیفیت و مرغوبیت کالا اختصاص می دهیم. مثلا برای خرید سشوار، نیازی نیست که شکل و رنگ آن را مورد توجه قرار دهیم. بهتر است به میزان قدرت موتور و برند آن توجه کنیم. چرا که سشوار جز وسایلی است که ارتباط مستقیم با زیبایی ظاهری ما دارد و‌ اگر به درستی انتخاب نشود، ممکن است به موهای ما آسیب برساند. اگر سشوار ما، گرمای بیش از حدی تولید کرده و یا شدت باد آن زیاد باشد، ممکن است به ریشه موهای ما آسیب وارد کند. پس از رعایت موارد بالا و قبل از انتخاب نهایی کالا، به استاندارد بودن کالا، گارانتی معتبر دستگاه و خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر، توجه بسیاری نمایید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فلاویا (flavia.ir)، ارزانترین محصولات را با بیشترین کیفیت خریداری کنید.

انواع قهوه ساز ها و مقایسه آن ها

  • قهوه ساز کپسولی؛ کپسول قهوه یک محفظه است که توسط آن، نوشیدنی خود را آماده می‌ کنیم. این محفظه در برابر هوا عایق بوده و تا زمانی مورد ضربه و آسیب واقع نشود، طعم و عطر همیشگی قهوه را نگه میدارد. کار با این دستگاه قهوه ساز بسیار آسان است و کافیست که کپسول قهوه را داخل آن قرار دهید و باقی ماجرا با دستگاه خواهد بود.
  • فرنچ پرس؛ یکی از دستگاه‌ های قدیمی و پر مصرف می باشد که با استفاده از آن می توان، بیشترین میزان عطر و طعم را، از دانه‌‌ های کوچک قهوه استخراج کرد. جابجایی و حمل این دستگاه قهوه ساز راحت بوده و طراحی بسیار زیبایی دارد. این محصول دارای فیلتر قهوه نمی باشد و به تبع آن، روغن قهوه حفظ خواهد شد.
  • اسپرسو ساز دستی؛ ابعاد کوچک و قابلیت استفاده بر روی گاز، از ویژگی های این دستگاه می باشد. این قهوه ساز از سه بخش؛ مخزن آب، قهوه‌ از پیش مهیا شده و پودر قهوه تشکیل شده است. این محصولات دارای فیلتر داخل می باشند و طعم خالص تری از قهوه را به شما ارائه می دهد.

یک سشوار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خرید سشوار، اصولا کار بسیار سخت و وقت گیری است. اما اگر در ادامه همراه ما باشید، به شما خواهیم گفت که این کار، چندان هم سخت نیست. قبل این که اقدام به خرید سشوار خود کنید، بهتر است انواع این دستگاه را طبق قطعاتی که در ساخت آن به کار رفته بشناسید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که سشوار تنها برای خشک کردن سریع موها ساخته نشده و یکی از وسایل مهم در زیبایی ظاهر ما می باشد. برخی سشوار ها دارای آپشن های مهمی هستند. فناوری تورمالین، جز ویژگی هایی است که هر سشواری باید آن را داشته باشد. به کمک این فناوری، موها زودتر از معمول خشک می شوند و دیگر نیازی نیست تا آن ها را در معرض حرارت مداوم قرار دهیم. بنابراین اگر موهای شما فر و مجعد می باشد، بهتر است سشوار هایی را تهیه کنید که حاوی این ویژگی می‌ باشند. موهای نازک، اگر در معرض گرمای مستقیم قرار بگیرند، آسیب خواهند دید. بنابراین اگر به دنبال سشواری مطابق با جنس موهای نازک می‌ گردید، پیشنهاد می کنیم که سشوار های سرامیکی را مد نظر قرار دهید. اما اگر‌ موهای وز و فری دارید، باید از سشوار هایی با قابلیت تولید یون منفی یا تورمالین استفاده کنید. فروشگاه فلاویا (flavia.ir)، انواع متنوعی از سشوار ها را مطابق با جنس موهای مختلف، برای فروش ارائه کرده است. اگر برای خرید محصول مورد نظر خود، بین دوراهی گیر کردید و همچنان شک دارید، کافیست به سایت فلاویا مراجعه کرده و با کیفیت ترین محصولات الکتریکی را، خریداری نمایید.

خرید لوازم برقی

برای خرید یک سشوار خوب، کدام فروشگاه را انتخاب کنیم؟

سشوار یک وسیله اساسی و مهم‌ برای سلامت موهای ما به شمار می رود و سهل انگاری در خرید آن، ممکن است ضرر های جبران ناپذیری را به ما وارد کند. به جای خرید از برند های نامعتبر، بهتر است به سایت برند فلاویا (flavia.ir) مراجعه کرده و برای سلامت موهای خود ارزش قائل شوید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.