کاشت ابرو با موی بدن ممکن است؟

ابروها می‌توانند تاثیر بسیاری روی فرم چشم‌ها داشته باشد. در حال حاضر ریزش ابروها و کم پشتی آن‌ها به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت webmd: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد و به خصوص زنان با آن مواجه‌اند مشکل ریزش مو در ابروها است. از آنجایی که فرم ابروها تاثیر بسیار زیادی در داشتن چهره‌ای زیبا و جوان دارد ریزش ابرو باعث ناراحتی خیلی‌ها می‌شود. البته راهکارهای مختلفی برای مقابله با این مشکل وجود دارد که هر یک از آن‌ها نکات منفی و مثبت زیادی دارند. اما هیچ یک از این روش‌ها نتایج مطلوبی مثل کاشت ابرو ندارد.

کاشت ابرو با موی بدن ممکن است؟

کاشت ابرو با موی بدن هم یکی از راه‌های کاشت ابرو و درمان ابروهای کم پشت است. در واقع این روش انتخاب شده تفاوتی با کاشت مو ندارد و تنها بانک موی استفاده شده کمی متفاوت است. اما شاید برای شما هم سوال باشد که کاشت ابرو با موی بدن چگونه انجام می‌شود؟ در ادامه با مراحل کاشت ابرو با موی بدن بیشتر آشنا خواهید شد.

  1. مرحله اول مشاوره با پزشک است. در این مرحله شما قبل از هرگونه اقدامی یک جلسه با پزشک مورد نظر مشاوره خواهید داشت. او تمام مزایای و معایب کاشت ابرو با موی بدن را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این جلسه پزشک تشخیص می‌دهد که آیا راه دیگری می‌تواند روی ریزش ابرو و کم پشتی آن تاثیرگذار باشد یا خیر؟
  2. در مرحله دوم تصمیم بر این گرفته شده که از روش بانک موی بدن، ریزش و کم پشتی ابروهایتان را درمان کنند. در این مرحله ناحیه‌ای که به عنوان بانک مو مشخص شده است توسط پزشک استریل و بی حس خواهد شد تا برای برداشت فولیکول و آغاز پروسه کاشت ابرو با موی بدن آماده شود.
  3. در این روش پزشک باید با توجه به روشی که انتخاب شده است گرافت‌های مورد نظر را برداشت کند. برداشت گرافت در این بخش تقریبا مشابه کاشت موی سر است.
  4. بعد از برداشت از بانک مو، پزشک باید گرافت‌های مو را با استفاده از میکروسکوپ‌های قوی و با دقت در محل مورد نظر قرار دهند.

با این تفاسیر می‌توانیم بگویم که کاشت ابرو با موی بدن امکان پذیر است. انجام این پروسه حدود ۴ تا ۵ ساعت زمان نیاز دارد. از این رو حتما توصیه می‌کنیم که برای انجام این کار یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید.

نتایج کاشت ابرو با موی بدن

نتایج کاشت ابرو

یکی از اهداف مهم کاشت ابرو، طبیعی بودن و نچرال بودن آن است. از این رو استفاده از موی بدن قطعا یکی از بهترین راه‌ها است. استفاده از موی بدن علاوه بر اینکه ریسک پس زدن پیوند را کاهش می‌دهد، کمک بزرگی به طبیعی بودن کاشت و زیبایی آن خواهد کرد. معمولا پزشکان برای اینکه نتیجه بهتری از کاشت ابرو بگیرند از نواحی چون پشت گوش، گردن و…. به عنوان بانک مو استفاده می‌کنند. بعد از انجام کاشت مو و گذشت ۱۰ ماه از این عمل، می‌توانید نتیجه کاشت مو را مشاهده کنید.

عوارض کاشت ابرو با موی بدن

این روش هم مانند دیگر روش‌های زیبایی دارای معایب و عوارض خاص خود است. برای اینکه بتوانید شدت این عوارض را کاهش دهید بهتر است ابتدا آن‌ها را بشناسید:

  • خونریزی به دلیل فشار ایجاد شده در محل پیوند
  • احساس خارش و پوسته پوسته شدن در محل پیوند ابرو
  • بروز عفونت در صورت استریل نبود ابزار کار و کلینیک مورد نظر
  • التهاب، کبودی، ورم، قرمزی

به گفته پزشکان بیشتر این عوارض موقت بوده و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا کرده و از بین می‌روند.

مزایا کاشت ابرو با موی بدن

مزایا کاشت ابرو با موی بدن

مزایای بسیار این روش کاشت مو باعث شده تا در این سال‌های اخیر مورد استقبال و توجه بسیاری قرار بگیرد. ازجمله این مزایای و معایب عبارتنداز:

  • سرعت رشد متناسب با موهای طبیعی بدن
  • عدم ایجاد ورم و درد در نواحی سر به دلیل استفاده از موهای بدن به عنوان بانک مو
  • ایجاد یک ظاهر طبیعی و زیبا در ابروها
  • تناسب بالای موهای بدن با موی ابرو از لحاظ ضخامت، جنس و…
  • کوتاه بودن دوره نقاهت و زمان لازم برای رسیدن به نتیجه

هزینه کاشت ابرو با موی بدن

نمی‌توان هزینه قطعی و مشخصی برای کاشت ابرو عنوان کرد. هزینه نهایی و قطعی کاشت ابرو با موی بدن به عوامل بسیاری چون کلینیک مورد نظر، ضخامت موها، ناحیه مورد نیاز برای کاشت ابرو، پزشک مورد نظر و…. ازجمله عواملی هستند که می‌توانند روی هزینه کاشت ابرو با موی بدن تاثیرگذار باشند.

روش‌های کاشت ابرو با موی بدن

کاشت ابرو با موی بدن

کاشت ابرو با موی بدن روش‌های مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

روش FIT

در این روش از قسمت پشت گردن و و پشت گوش برای کاشت ابرو استفاده می‌شود. در واقع گرافت‌ها را با کمک پانچ از بانک مو خارج کرده و در محل مورد نظر قرار می‌دهند. بسیاری از افراد به دلیل کاهش خونریزی، درد و تورم استفاده از این روش را به دیگر روش‌های پیوند ابرو ترجیح می‌دهند.

روش میکرو گرافت

در این روش فولیکول‌های مو را برداشت می‌کنند و گرافت‌های برداشت شده را در محل‌های پانچ شده قرار می‌دهند. استفاده از این روش در مقایسه با دیگر روش‌ها دارای مزایای بسیار می‌باشد. ازجمله مزایا استفاده از این روش می‌توان به کاهش احتمال عفونت، نبود محدودیت جنسی و سنی، ماندگاری بالا، کوتاه بودن دوره نقاهت، عدم نیاز به پانسمان و اسکار و… اشاره کرد.

روش FUE

این روش به عنوان جدیدترین روش کاشت ابرو معرفی نشده است اما یکی از گزینه‌های انتخابی می‌باشد. در این روش به هیچ عنوان خبری از بیهوشی، اسکار، خونریزی و بخیه نیست. برخلاف سایر روش‌ها نیازی نیست مدت زمان طولانی را صرف کاشت ابرو کنید، بدین ترتیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید کاشت ابرو را انجام دهید.

روش  SUT

این روش یکی از رایج‌ترین روش‌های پیوند ابرو است که بدون خونریزی و با دوران نقاهت کوتاه انجام می‌شود. در این روش از ابزارهای به روز و متدهای جدید استفاده می‌کنند.

کاشت ابرو با بانک موی ضعیف

کاشت ابرو با بانک موی ضعیف

جمع بندی

پیشرفت علم پزشکی باعث شده تا افراد بسیاری به دنبال زیبایی ظاهر خود باشند. اما در این میان انتخاب یک کلینیک معتبر هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. با توجه به مطالب منتشر شده در وب‌سایت کلینیک صدف در رابطه با کاشت ابرو: اگر از ظاهر ابروی خود راضی نیستید و به دنبال یک راه‌حل دائمی برای پرپشت کردن ابروهایتان هستید، کاشت ابرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کاشت ابرو با برداشت فولیکول‌های مو از بانک موی سر فرد و کاشت آن در ناحیه ابرو انجام می‌شود. این عمل به دقت، مهارت و هنر بسیاری نیاز دارد؛ پس در انتخاب کلینیک و پزشک ماهر دقت کنید. علاوه بر تخصص پزشک، مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت ابرو هم در رسیدن به نتیجه دلخواهتان بسیار مهم است. ما در این مقاله به توضیح کامل کاشت ابرو پرداختیم. بنابراین قبل از تصمیم‌گیری برای کاشت ابرو، این مقاله را با دقت مطالعه کنید و اگر نکته دیگری به ذهنتان رسید، برای ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.