ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست فایل اکسل مدیر پیامک

همان طور که می ‌دانید بهترین پنل پیامک برای این که یک کسب و کار موفق داشته باشید نیاز به تبلیغات دارید، هر چه این تبلیغات کار‌آمد‌تر باشد، برای ایجاد یک کسب و کار موفق بیشتر می ‌توان به آن تکیه کرد.

در واقع چنان چه بخواهید یک تبلیغات گسترده داشته، که یک جامعه هدف مناسب دارد و این تبلیغات هزینه زیادی نیز به شما تحویل نکند، پیشنهاد ما به شما تبلیغات پیامکی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی پنل پیامک از اینجا اقدام نمایید.

امروزه بیشتر افراد جامعه از تلفن‌ های همراه استفاده می ‌کنند، بنابراین با ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی می ‌توانید مطمئن باشید که بیشتر افراد جامعه را مخاطب قرار داده اید.

این روش تبلیغاتی که باعث می ‌شود شما برای کسب و کار خود تبلیغاتی تاثیر گذار و در عین حال ارزان قیمت داشته باشید، با خرید یک پنل پیامکی از شرکت‌ های ارائه دهنده این خدمات ممکن است.

شاید با خود بگویید که این تبلیغات با تهیه یک نرم افزار ارسال پیامک نیز ممکن است و دیگر نیازی به خریداری پنل‌ های پیامکی نیست ولی آیا به این نکته فکر کرده اید که وارد کردن شماره‌ ها به صورت دستی در نرم افزار می ‌تواند چه کار دشوار و زمانبر برای شما باشد؟

اما با داشتن یک سامانه پیام کوتاه انجام این کار برای شما بسیار آسان خواهد بود.

بهتر است بدانید یکی از امکانات بسیار خوب پنل‌ های پیامکی امکان درج شماره مخاطبان به صورت فایل اکسل و یا به صورت فایل‌ های متنی می ‌باشد.

شما با به کارگیری این قابلیت پنل کاربری می ‌توانید پیامک‌ های خود را به شماره‌ های مورد نظرتان بدون هیچ خطا و اشتباهی ارسال نمایید.

در این مقاله سعی بر آن است که شما را با تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه با استفاده از فایل متنی و اکسل آشنا کنیم و تا حد امکان شما را از مزایا و معایب این نوع از تبلیغات آگاه سازیم.

مزیت‌ های تبلیغات و جذب مشتری پیامکی

در واقع با توجه به این که بیشتر افرادی که تبلیغات ارسالی برای آن‌ ها کارآمد است از گوشی‌ های تلفن همراه استفاده می ‌کنند، پس می ‌توان امیدوار بود که پیام تبلیغاتی ارسالی از جانب شما به مخاطب هدف تبلیغات رسیده است.

به طور کلی ارسال یک پیام کوتاه درباره معرفی کالا و خدمات و یا معرفی برند شما به افراد جامعه ی هدف می ‌تواند یک پیامک تبلیغاتی باشد.

در واقع این روش تبلیغات همان طور که پیش‌تر نیز بیان کردیم یک روش تبلیغاتی ساده و در دسترس است که می ‌توانید برای معرفی کالا و خدمات خود از آن استفاده نمایید.

از جمله مزیت‌ های استفاده از تبلیغ پیامکی موارد زیر را بیان می ‌کنیم:

  • پیامک شما در مدت زمان کوتاهی ارسال و معمولاً در همان لحظه ارسال به وسیله ی مخاطبان دیده خواهد شد.

  • نیاز نیست برای دیده شدن تبلیغات خود حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید.

  • با استفاده از این پنل امکان برگزار کردن انواع مسابقات ، انواع نظرسنجی و… را خواهید داشت.

  • احتمال این که با این روش تبلیغات شما دیده شود نسبت به چاپ بروشور و تراکت تبلیغاتی بسیار بیشتر است.

  • با ارسال پیامک، شما بدون هیچ گونه واسطه ای به یکی از شخصی ترین ابزار ارتباطی یک فرد در جامعه، یعنی تلفن همراه او دسترسی پیدا خواهید کرد.

  • در عصر تکنولوژی بیشتر افراد تلفن همراه دارند و شما این امکان را دارید که با همه ی افراد جامعه در ارتباط باشید.

  • ارسال کردن هر پیام کوتاه تنها چند ریال ناقابل هزینه دارد ولی چندین برابر جذب مشتری خواهند داشت.

  • برخلاف آنچه در گذشته رایج بود پیام‌ های بازرگانی تلویزیونیدر این روش آمار دقیقی از پیامک‌ های ارسالی در دسترس شماست.

علاوه بر آن حتی می ‌توانید از مخاطب خود نیز پیام کوتاه دریافت نمایید.

چنان چه شما نیز با آشنا شدن با تعدادی از مزیت‌ های تبلیغات به صورت اس ام اس به این نوع از روش تبلیغاتی علاقه‌مند شدید، با خرید یک پنل پیامک تبلیغاتی و ارسال کردن پیام‌ های مختلف تبلیغاتی توسط آن به مشتریان بالقوه خود کالا و خدمات خودتان را بشناسانید.

اما پیش از این که اقدام به خرید نمایید باید با ارسال این پیامک‌ های تبلیغاتی با روش‌ هایی متفاوت آشنا شوید.

در بین روش‌ هایی مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه با استفاده از فایل متنی و اکسل یکی از روش‌ های موثری است که از دقت بالایی نیز برخوردار می ‌باشد، در ادامه این مقاله شما را با روش ارسال پیامک انبوه با استفاده از فایل متنی و اکسل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ارسال پیامک متنی

انواع کاربرد ارسال پیام کوتاه با استفاده از فایل اکسل و متنی

در واقع باید گفت که از جمله بهترین و دقیق ترین روش‌ ها برای ارسال پیامک‌ های مختلف تبلیغاتی، ارسال آن پیامک تبلیغاتی با استفاده از فایل اکسل و متنی می ‌باشدبا استفاده از این روش شما به راحتی این توانایی را دارید که به تمام شماره تلفن‌ های که در فایل اکسل و یا به صورت متنی ذخیره نموده اید اس‌ ام اس تبلیغاتی بفرستید، از جمله مهمترین کاربرد های استفاده از فایل اکسل و فایل‌ های متنی در ارسال نمودن ای ام اس تبلیغاتی می ‌توان موارد زیر را نام برد:

ایجاد طبقه‌ بندی مناسب با گروه‌ های مشخص از مخاطبین:

با استفاده از این قابلیت بسیار کاربردی شما می ‌توانید شماره تلفن‌ های مخاطبین مورد نظر خود را به صورت طبقه بندی شده ذخیره نماییدبه عنوان مثال در یک دسته ارسال اس ام اس به خانم‌ ها را انتخاب کرده و تنظیمات لازم را اعمال می ‌نمایید.

امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی با دقت بالا:

با استفاده از این نوع از تبلیغات در مواقعی که در حال وارد کردن شماره‌ های تلفن هستید امکان این که اشتباه رخ دهد در حد صفر است، به عبارت دیگر در این روش دقت کار بالاست.

ارسال کردن کلمات کلیدی به صورت پیامک:

شما با به کارگیری این ویژگی خاص پنل پیامکی می ‌توانید قسمت‌ های قابل توجه پیامک خود را در فایل اکسل قرار داده و به طور مداوم و با نظم خاص به شماره‌ های مورد نظر خود پیامک ارسال کنید.

ارسال نمودن پیامک تبلیغاتی متناظر:

این امکان برای شما فراهم است که ای ام اس ‌هایی را با متن نوشتاری متفاوت و به شماره‌ های مختلف در یک تایم مشخص به صورت گروهی ارسال کنید.

ارسال پیامک با استفاده از خروجی نرم افزار های حسابداری:

خروجی نرم افزار‌ های حسابداری در پنل پیامکی:

تبلیغاتی این امکان را برای شما به وجود خواهد آورد که به عنوان نمونه، بتوانید به همه ی شماره‌ های تلفن کارمندان شرکتتان که در نرم افزار حسابداری شما ذخیره شده اند، اس ام اس ارسال نمایید.

. اگر تمایل داشتید میتوانید در خصوص وب سرویس پنل پیامکی نیز موضوع را بررسی و از قابلیت های سامانه مدیر پیامک استفاده نمایید.

در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف ۳۰ درصدی repor30off  استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.