هود مخفی مناسب چه آشپزخانه‌‌ای است به همراه مزایا و معایب

آیا قصد خرید هود مخفی داتیس را دارید؟ هود آشپزخانه از مهمترین لوازم در آشپزخانه به شمار می‌آید، چرا که می‌تواند از شما و اعضای خانواده در برابر منواکسیدکربن، بخار‌های خطرناک، چربی‌ها و بوی بد غذا محافظت کند. در سال‌های اخیر برندهای مختلفی، سعی کرده‌‌اند تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه را به طور کامل طراحی و تولید کنند. برند داتیس با استفاده از فناوری پیشرفته و به کارگیری مهندسین مطرح و خبره، انواع تجهیزات آشپزخانه را با طراحی زیبا و کیفیت بالا، تولید و به فروش می‌رساند. یکی از مهمترین تجهیزاتی که توسط برند داتیس تولید می‌شود، هود مخفی است که در ادامه به مزایا و معایب آن بیشتر می‌پردازیم.

مزیت هود مخفی

این هودها که به نام هود توکار نیز شناخته می‌شوند، به دلیل اینکه به هنگام نصب دیده نمی‌شوند، یکی از پرطرفدارترین هود‌ها در بازار به شمار می‌آیند. مهمترین مزیت‌های هود مخفی اشغال فضای کم در آشپزخانه است. این هودها به دلیل اینکه در داخل کابینت نصب می‌شوند، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

اگر دوست دارید آشپزخانه شما یکپارچه، ساده و بدون هیچ گونه شلوغی باشد، این هود یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود. چرا که یک پیوستگی مناسب در کابینت‌های دیواری دیده می‌شود.

معمولاً آشپزخانه‌های کوچک باید همیشه مرتب باشند، چرا که کمی شلوغی وضعیت آشپزخانه را غیر قابل تحمل می‌کند. به دلیل اینکه هود مخفی یک نظم خاصی را به آشپزخانه می‌دهد و از شلوغی‌ها می‌کاهد قطعاً برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب خواهد بود.

به دلیل اینکه هود مخفی داتیس در داخل کابینت قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود، برای انواع دکوراسیون آشپزخانه، از جمله سنتی، کلاسیک و مدرن می‌تواند انتخاب و نصب شود.

معایب هود مخفی

از مهمترین معایب هود مخفی این است که به دلیل نصب در داخل کابینت، کابینت مورد نظر باید به اندازه هود ساخته شود. اگر کابینت همخوانی و هماهنگی با اندازه هود را نداشته باشد، قطعاً به هنگام نصب هود به مشکل برخواهید خورد.

اما نکته قابل توجه دیگر عدم پوشش فضای کامل اجاق گاز است. معمولاً طول و عرض اجاق گاز نسبت به طول عرض کابینت بزرگتر است. در نتیجه هود مخفی به دلیل اینکه باید در کابینت جاگذاری شود، از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است. بنابراین نمی‌تواند به خوبی صفحه گاز را پوشش دهد.

هود مخفی آشپزخانه

نکات مهم در خرید هود مخفی

برای خرید هود مخفی داتیس چند نکته را به خاطر بسپارید. برخی از مدل‌های هود مخفی دارای یک نشانگر هستند که زمان تعویض یا شستشوی فیلتر را نشان می‌دهند. به دلیل اینکه هود مخفی است و نمی‌توانید فیلترها را به طور مرتب چک کنید، این مزیت کمک می‌کند تا به موقع فیلترها تعویض یا شسته شوند تا عملکرد هود بهبود پیدا کند. اگر تمیزی فیلتر به تعویق بیفتد قطعاً از طول عمر موتور هود کاسته خواهد شد.

در انتخاب هود مخفی دور و صدای موتور را در نظر بگیرید. قطعاً موتور با دور بالا باعث مکش بیشتر خواهد شد. به دلیل اینکه آشپزخانه، قلب خانه است، بهتر است یک هود با قدرت موتور بالا و مکش عالی انتخاب کنید، تا تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها را کشیده و خارج کند.

میزان صدای موتور هود مهم است. صدای موتور را بر حسب دسی بل حساب می‌کنند که هرچه این عدد کمتر باشد صدای موتور کمتر خواهد بود.

در خرید هود مخفی بحث ایمنی را جدی بگیرید. در برخی از مدل‌های هود مخفی، زمانی که دمای موتور افزایش پیدا کند، با توجه به سیستم ترموگارد موتور دستگاه به طور خود به خود خاموش می‌شود تا از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

در برخی از مدل‌های هود مخفی داتیس یک سنسور دود و گاز تعبیه شده است. به این معنا که هر گاه در آشپزخانه میزان دود و گاز بالاتر از حد مجاز برود، شما را در جریان می‌گذارد.

قیمت هود مخفی

قیمت هود مخفی با توجه به انتخاب برند و مدل هود متفاوت است. برخی از برندها به دلیل اینکه از متریال درجه یک استفاده می‌کنند، محصولات را با قیمت بالاتری می‌فروشند. برند داتیس با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، استفاده از متریال درجه یک، در نظر گرفتن هود در سایزهای مختلف و طراحی به روز سعی کرده است انواع هود از جمله هود مخفی را با قیمت بسیار پایین به فروش برساند. قیمت هود مخفی داتیس با توجه به رعایت استانداردها، طراحی منحصر به فرد و امکاناتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

سخن پایانی
برند داتیس، با توجه به دو اصل زیبایی و عملکرد، انواع هود مخفی را با عملکرد بالا، صدای پایین، طول عمر بالا و طراحی منحصربه فرد برای آشپزخانه‌های کوچک طراحی و تولید کرده است. علاوه بر هود مخفی، می‌توانید انواع هود روکار را نیز بررسی و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، هود مورد نظر را به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.