پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی در ساختمان

همانطور که تمامی افراد می دانند، تجهیزات برقی و الکتریکی؛ پایه و اساس تشکیل یک خانه و ساختمان مناسب می‌ باشد. اینکه از که مدل محصولاتی استفاده کنیم، تاثیر بسزایی در نمای داخلی ما می گذارد. نمای داخلی خانه، تنها چیزی نیست که باید با دقت آن را انجام دهیم. در‌ واقع یک سیم کشی مناسب، با استفاده از با کیفیت ترین کابل ها و سیم های موجود، می‌ تواند ایمنی و سلامت وسایل برقی و دیگر تجهیزات مرتبط با برق را، حفظ کند. کابل کرمان، تولید کننده بالاترین کیفیت سیم های موجود در بازار می باشد و می توانید با تهیه این محصولات، سیم کشی داخلی خانه خود را، تضمین کنید. کلید و پریز لمسی یکی از عناصر مهم در ارتقا کیفیت خانه و نمای آن می باشد و نیازمند لوله برق و اتصالات بسیار قوی است. برای این که یک خانه زیبا و لوکس داشته باشیم، باید زیبایی و کیفیت را در اولویت خود قرار دهیم. کلید و پریز های لمسی، جز محصولاتی هستند که به تازگی وارد بازار شده و کیفیت خود را اثبات کرده اند. شما می توانید با خریداری این محصولات، طراوت و زیبایی خاصی را به خانه خود ببخشید. تمامی محصولات مورد نظر خود را می توانید در سایت barghnet.com، تهیه و خریداری نمایید.

انواع مختلف کابل های ولتاژ متوسط

  • کابل های ولتاژ متوسط RHZ1؛ کابل ولتاژ متوسط نوع RHZ1 با عایق XLPE، بدون هالوژن و خطر شعله پذیری استفاده می شود. این محصولات، کابل هایی هستند که کاملاً برای حمل و نقل و توزیع انرژی در شبکه های ولتاژ متوسط سازگاری دارند.
  • HEPRZ1؛ کابل ولتاژ متوسط با عایق HEPR؛ بدون هالوژن و غیر قابل اشتعال. ایده آل برای توزیع انرژی در شبکه های ولتاژ متوسط.
  • MV-90؛ کابل ولتاژ متوسط با عایق XLPE که طبق استاندارد های جهانی تولید شده است. برای انتقال و توزیع انرژی در شبکه های ولتاژ متوسط به کار می رود.
  • RHVhMVh؛ کابل فشار متوسط مسی و آلومینیومی که برای کاربرد های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مخصوصاً برای تاسیساتی که خطر وجود نفت و عوامل شیمیایی از نوع هیدروکربنی یا مشتقات آن ها وجود دارد، توصیه می شود.

اجزای تشکیل دهنده کابل های برق

کابلی که برای انتقال و توزیع برق استفاده می شود، کابل برق نامیده می شود. از این محصولات، برای انتقال ولتاژ بالا در مکان هایی که استفاده از خطوط هوایی غیر عملی است، استفاده می شود. کابل برق به طور کلی از سه جزء اصلی یعنی هادی، دی الکتریک و غلاف ساخته شده است. مسیر هدایت جریان در کابل توسط هادی ارائه می شود. عایق یا دی الکتریک در برابر ولتاژ سرویس مقاومت می کند و هادی برق را از اجزای دیگر جدا می کند. غلاف اجازه ورود رطوبت را نمی دهد و از کابل ها در برابر تمامی تأثیرات خارجی مانند؛ حمله شیمیایی یا الکتروشیمیایی و آتش سوزی محافظت می کند. کابل های برق از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده اند که به شرح زیر می باشد؛

  • هادی الکتریکی؛ که جریان الکتریسیته را کانالیزه می کند.
  • عایق؛ جریان الکتریکی موجود در هادی را می پوشاند و در بر می گیرد.
  • عناصر کمکی؛ که از کابل محافظت کرده و طول عمر آن را تضمین می کنند.
  • غلاف بیرونی؛ تمام موارد ذکر شده را می پوشاند و از بیرون نقش محافظتی خود را اجرا می کند.

پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی

ضرورت استفاده از کلید و پریز های لمسی

آیا تا به حال برای روشن و خاموش کردن کلید و پریز ها به مشکل برخورده اید ؟ مخصوصا زمانی که دستان شما خیس می‌ باشد و همین امر ممکن است خطر برق گرفتگی را بالا ببرد. شما هرگز کلید های برق معمولی را با دست های خیس لمس نمی کنید؛ چرا که خطر برق گرفتگی ممکن است بلای جان شما شود. کلید و پریز لمسی بهترین جایگزین برای پریز های قدیمی هستند. برای روشن و خاموش کردن آن، کافیست کمی به آن ضربه بزنید. نکنه هیجان انگیز تر این است که می توانید بدون تغییر در سیم کشی خانه خود، کلید و پریز های لمسی را، جایگزین مدل های قدیمی کنید. می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیزات الکتریکی برق نت و یا جستجو در سایت barghnet.com، انواع و اقسام مدل های کلید و پریز لمسی را مشاهده کنید. شما می توانید بدون ترس از برق گرفتگی، پریز های خود را لمس کرده و یا با استفاده از کنترل از راه دور، آن را خاموش و روشن کنید. دیگر حتی نیازی نیست که نزدیک پریز شوید، می توانید به صورت لمسی و یا کنترل از راه دور، به کار های خود رسیدگی کنید.

پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی

مزایای استفاده از کلید و پریز لمسی

در اینجا چند مزیت عالی از پریز های لمسی را برای شما عزیزان آورده ایم؛

  • اگر کودک خردسالی در خانه دارید، می‌ دانید که ممکن است گاهی اوقات بازیگوشی کرده و خطر آفرین باشد. از آنجایی که نمی‌ت وانید همیشه آنها را زیر نظر داشته باشید، بهتر است از کلید و پریز های لمسی بهره ببرید تا خطر بر گرفتگی را به حداقل برسانید.
  • سطح پریز های لمسی از مواد مستحکم مانند شیشه و اکریلیک ساخته شده است که از آن ها در برابر سخت ترین محیط ها، خاک، گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند. این کیفیت باعث ماندگاری طولانی این محصولات می شود. بنابراین در هزینه تعمیرات و نگهداری نیز صرفه جویی خواهید کرد.
امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.