چاپ لیوان تبلیغاتی + قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی + چاپ لیوان تبلیغاتی

امروز لیوان تبلیغاتی یکی از اصلی ترین هدایای تبلیغاتی است که می توان تهیه کرد و برای انجام انواع بازاریابی، تبلیغات و استراتژی های وفاداری مشتری مورد استفاده قرار داد. کلید محبوبیت آنها به این دلیل است که با هر قیمت و هزینه ای سازگار هستند. زیرا می توانید از آنها برای صبحانه، نوشیدن آب در دفتر، برای نگه داشتن قلم و خودکار به عنوان جاقلمی و حتی به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده کنید. از اینرو آنها همیشه مورد استقبال قرار می گیرند و اگرکه به روشی هوشمندانه  سفارشی سازی شوند می توانند تاثیر تبلیغاتی موثرتری داشته باشند. نکته ای که همیشه بسیاری از برندها و شرکت ها در انتخاب لیوان تبلیغاتی بدان توجه می کنند، قیمت انواع لیوان تبلیغاتی است تا بر اساس جیب و بودجه خود برای تبلیغات کسب و کارشان برنامه ریزی کنند. لذا همواره لیوان های تبلیغاتی با کیفیت و ارزان قیمت، پرتقاضا بوده است.

لیوان تبلیغاتی

اصولا قیمت لیوان تبلیغاتی در انتخاب آنها برای استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد. مثلا لیوان های تبلیغاتی ارزان برای نمایشگاه ها، رویدادها یا برای اهداء به پرسنل و کارمندان یک مجموعه یا محل کار ترجیح داده می شوند. همچنین ماگ و لیوان های تبلیغاتی شامل طیف گسترده ای از طراحی ها، سبک ها، پوشش ها و مواد مختلف هستند که این موارد در کنار نوع و کیفیت چاپ می تواند در تعیین قیمت انواع لیوان تبلیغاتی تاثیرگذار باشد. با اینحال لیوان های تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی محسوب می شوند. به علاوه تحقیقات میدانی نشان می دهد که به ندرت ممکن است‌ لیوان های تبلیغاتی به دور انداخته شوند.

خرید لیوان تبلیغاتی ارزان

لذا از خانه تا محل کار به هنگام استفاده از لیوان تبلیغاتی، تبلیغات صورت گرفته بر روی آنها در معرض دید عموم قرار می گیرد و این باعث تبلیغات بیشتر شده و در نهایت به توسعه برندینگ می انجامد. ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو ارائه دهنده انواع لیوان تبلیغاتی اعم از لیوان تبلیغاتی سرامیکی، لیوان تبلیغاتی شیشه ای، لیوان تبلیغاتی پلاستیکی و… هستیم که امکان چاپ هر نوع آرم و لوگو یا طرح و رنگ بر روی آنها با نازلترین قیمت ها وجود دارد.‌ لذا از آنجائیکه تبلیغات نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، انتخاب یکی از پر استفاده ترین و پرکاربردترین محصولات برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی که از برترین استراتژی های تبلیغاتی است، کاری هوشمندانه خواهد بود. از اینرو می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع لیوان تبلیغاتی و سفارش هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو اقدام ‌نمایید.

خرید لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

دسته ای از لیوان ها هستند که جنس ساخت آنها پلاستیکی است و با چاپ تبلیغاتی که بر روی آنها صورت می گیرد، در حوزه تبلیغات به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. این دست از لیوان ها که به عنوان لیوان پلاستیکی تبلیغاتی شناخته می شوند، امروز از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و بسیاری از شرکت ها، آنها را به سایر لیوان های تبلیغاتی ترجیح می دهند. در واقع لیوان تبلیغاتی یک محصول تبلیغاتی بسیار پرکاربرد است که در زندگی روزمره چه در خانه و چه در محل کار به دفعات از آن استفاده می شود. از اینرو هروقت یک لیوان چای یا آب بخواهند به فکر لیوان تبلیغاتی ای می افتند که به آنها هدیه داده اید. لذا وقتی لیوان تبلیغاتی را بیرون می آورند، یادشان می آید که شما این محصول را هدیه داده اید و با نام و برند شما ارتباط برقرار می کنند.

همچنین این وضعیت با هر بار استفاده از محصول بیشتر می شود. آنها به جای استفاده از لیوان های دیگر، لیوان چاپی از جمله همین لیوان پلاستیکی تبلیغاتی را که شما به طور ویژه به آن شخص هدیه داده اید بیرون می آورند و استفاده می کنند و این حس ارزشمندی به آنها می دهد. به علاوه انواع مدل های لیوان پلاستیکی تبلیغاتی می توانند توسط برخی افراد برای مصارف مختلف استفاده شوند. به عنوان‌ مثال فردی که از لیوان پلاستیکی تبلیغاتی برای چای یا آب مصرف نمی کند، می تواند از آن به عنوان جاخودکاری استفاده کند.

بنابراین حتی اگر لیوان پلاستیکی تبلیغاتی برای هدفی متفاوت از مصارف مورد نظر استفاده گردد، منافع حاصل از محصول تبلیغاتی شما ادامه خواهد داشت و حتی بطور تصاعدی افزایش می یابد. زیرا لیوان پلاستیکی با لوگوی تبلیغاتی چاپ شده بر رویش که تمام روز بر روی میز قرار دارد، تبلیغات و لوگوی تبلیغاتی شما را به شخصی که محصول را به او هدیه داده اید و همینطور به اطرافیانش نشان می دهد. لذا شخصی که از این محصول استفاده می کند، نه تنها هنگام نوشیدن چای و قهوه، بلکه در طول روز، برند شما را روی لیوان پلاستیکی تبلیغاتی می بیند و به یاد می آورد.

خرید لیوان تبلیغاتی + قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

و اما قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی به نسبت سایر لیوان های تبلیغاتی، ارزان و مقرون به صرفه تر است. ضمن اینکه شما محصولی را خریداری می کنید که به قولی نشکن است و از عمر و دوام طولانی برخوردار است که همین موضوع نیز باعث به صرفه بودن این محصول تبلیغاتی می گردد. با اینحال عوامل زیادی در قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی دخیل هستند که از آن جمله می توان به کیفیت مواد اولیه آن، طرح و مدل لیوان، رنگ بندی، کیفیت چاپ روی آن، تعداد سفارش و… اشاره کرد. با این وجود انواع لیوان پلاستیکی تبلیغاتی در دسته لیوان تبلیغاتی ارزان قرار می گیرد. لذا چنانچه خواسته باشید لیوان پلاستیکی تبلیغاتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید، ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو، این محصولات را با قیمت های رقابتی و کیفیت بالا به شما ارائه می دهیم.

خرید لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان یکی از پرمصرف ترین ساخته های دست بشر است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بطوری که حتی افراد شاغل می خواهند در ابتدای روز قهوه یا چای داغ را از لیوان شخصی خود بنوشند. در واقع وقتی فرد از لیوان مخصوص خود استفاده می کند، احساس بهتری دارد. همچنین برخی از افراد به دلایل بهداشتی همیشه مایلند از لیوان خود استفاده کنند و برخی دیگر از افراد به دلیل ایجاد پیوند عاطفی با محصولی که استفاده می کنند، همیشه لیوان خودشان را ترجیح می دهند. به علاوه از میان انواع مدل های لیوان، لیوان های سرامیکی کاربرد بیشتری دارند. لیوان سرامیکی تبلیغاتی نیز بسیار ارزشمند است، زیرا محصولی است که هرگز دور ریخته نمی شود و می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد. حتی افرادی که عاداتی مانند چای خوردن ندارند، این محصول را هنگام دریافت لیوان های تبلیغاتی نگه می دارند.

بر این اساس ما با محصولی طرف هستیم که استفاده روزانه و زیادی دارد. و اصولا وقتی محصولی از این حد از استفاده برخوردار باشد، برای حوزه تبلیغات یک گزینه عالی محسوب می گردد. به همین جهت از لیوان ها بخصوص نوع محبوب و پرطرفدارشان، یعنی لیوان سرامیکی تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود. از اینرو لیوان سرامیکی تبلیغاتی را می توان یکی از انواع پرطرفدار لیوان های تبلیغاتی به حساب آورد. شاید بتوان دلایل محبوبیت آنها را در این موضوع دانست که از وسایل ضروری و مورد نیاز ما هستند، سالیان سال قابل استفاده بوده و همچنین برای انواع چاپ بر روی خود مناسب می باشند. به علاوه  لیوان سرامیکی تبلیغاتی  که توانسته است به راحتی جای خود را در ادارات، منازل و سایر فضاهای زندگی باز کند، با گذشت سال ها هیچگاه اثر خود را از دست نمی دهد.

چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی

یکی از خصوصیات بارز لیوان های سرامیکی، خصوصیت چاپ پذیری بالای آنهاست که این باعث می شود تا فرآیند چاپ تبلیغات بر روی آنها به خوبی صورت پذیرد. از اینرو ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو با در اختیار داشتن یک کارگاه چاپ اختصاصی، چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین روش های چاپ، همچون چاپ سابلیمیشن و در برخی مدل ها چاپ تامپو یا کوره ای به انجام ‌می رسانیم. لذا کیفیت چاپ کلیه محصولات لیوان سرامیکی تبلیغاتی در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره این کیفیت را برای مخاطبان و مشتریان خود تضمین نموده ایم. چراکه به این موضوع واقف هستیم که مهمترین مشخصه یک محصول تبلیغاتی، چاپ با کیفیت تبلیغاتی است که بر روی آن صورت می گیرد.

خرید لیوان تبلیغاتی ارزان

جهت خرید لیوان تبلیغاتی از شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو می توانید به وب سایت www.gifto.biz مراجعه کنید انواع لیوان تبلیغاتی با چاپ لوگو ، لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، لیوان شیشه ای تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ارزان همه این مدل ها داخل سایت هدایای تبلیغاتی گیفتو قابل مشاهده می باشد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.