کسب درآمد با تولید محتوای اینترنتی + بهترین پیشنهادها

بسیاری از ما فکر می کنیم که مهارت نویسندگی و رشته ی نویسندگی آنچنان پول ساز نیست. در این مقاله نگرش شما به نویسندگی و تولید محتوا تغییر می کند. بهترین راه حل ها برای کسب درآمد با تولید محتوای اینترنتی را خواهید آموخت.

کافیست در یک دوره آموزش آنلاین نویسندگی شرکت کنید تا بتوانید با تولید محتوای اینترنتی درآمد غیر قابل باوری کسب کنید. در این مقاله با بهترین راه های کسب در آمد در این زمینه آشنا می شوید.

کسب درآمد با نوشتن و انتشار کتاب الکترونیکی

شما هم عاشق کتاب هستید؟ بیشتر وقت خود را با مطالعه ی کتاب می گذرانید؟ چرا خودتان اقدام به نوشتن کتاب نمی کنید؟

اگر مهارت نویسندگی را دارید، حتما به فکر نوشتن کتاب در مورد موضوعات مورد علاقه خود باشید. نگران هزینه های چاپ و نشر و فروش کتاب خود نباشید.

دنیای امروز، نسبت به سال های گذشته تغییرات زیادی کرده است. بسیاری از مردم امروزه ترجیح می دهند کتاب الکترونیکی خریداری و مطالعه کنند تا کتاب کاغذی و فیزیکی.

خرید و مطالعه ی کتاب الکترونیکی مزایای زیادی دارد. صرفه جویی در هزینه، مصرف کاغذ، حمل و نقل و بسیاری از دلایل دیگر باعث می شود طرفداران کتاب های الکترونیکی روز به روز بیشتر شوند.

پیچیدگی های ذهن خود را کنار بگذارید. همین الان اگر مهارت نویسندگی را دارید، شروع به برنامه ریزی و نوشتن کنید.

نگران فروش کتاب خود نباشید. شما قرار نیست برای انتشار کتاب خود هزینه ای پرداخت کنید. چرا که کتاب شما به صورت الکترونیکی منتشر می شود.

نگران فروش کتاب خود هم نباشید. امروزه پلتفرم های زیادی برای انتشار کتاب های الکترونیکی به زبان فارسی و دیگر زبان ها وجود دارند.

فیدیبو

فیدیبو یکی از پلتفرم های برتر کتاب صوتی و کتاب های الکترونیکی است. پس از اتمام نوشتن کتاب تان، تنها کاری که لازم است، دریافت مجوز انتشار توسط یک ناشر است. این کار یک تا دو هفته زمان می برد.

پس از دریافت مجوز انتشار، به راحتی وارد سایت فیدیبو می شوید و درخواست انتشار و فروش کتاب الکترونیکی خود را ثبت می کنید.

تمام!

به این صورت شما به راحتی با تولید محتوای الکترونیکی در قالب کتاب می توانید کسب درآمد کنید.

طاقچه

طاقچه نیز یکی از پلتفرم های فروش کتاب های الکترونیکی و کتاب صوتی در ایران است. همانند فیدیبو، کتاب خود را در این برنامه نیز ثبت کرده و بفروشید.

اگر کتاب شما به زبان انگلیسی یا دیگر زبان های بین المللی است، شما حتی می توانید به سرویس های بین المللی مانند گوگل بوک، اپل بوک و کیندل فکر کنید. در اینصورت می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

کسب درآمد با تولید محتوای اینترنتی برای سایت

با داشتن مهارت نویسندگی، می توانید شروع به نوشتن مقاله در سایت اینترنتی خود شوید. آموزش های راه اندازی وب سایت اینترنتی فقط با ۲۰۰ هزار تومان به صورت رایگان در اینترنت در دسترس هستند.

سایت خود را راه اندازی کنید و مقاله نویسی را شروع کنید. کافی است به صورت مداوم و منظم مقاله منتشر کنید. با افزایش بازدید سایت، شما از طرق مختلف می توانید کسب درآمد کنید.

  • کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات
  • کسب درآمد از طریق همکاری در فروش
  • کسب درآمد از طریق انتشار مقاله میهمان
  • کسب درآمد از طریق فروش آموزش و محصول

کسب درآمد با تولید محتوای اینترنتی برای دیگران

امروزه نویسندگان مقالات اینترنتی اگر توانایی لازم برای نوشتن را داشته باشند، قطعا وقت خالی برای سر خواراندن ندارند.

کافی است در پلتفرم های کاریابی مثل پونیشا و جابینجا و … کمتر از ده پروژه ی موفق از کارفرماها دریافت کرده و انجام دهید.

به مرور سرعت دریافت سفارش های شما بالا می رود و طبیعتا برای نوشتن هر مقاله و تولید محتوای اینترنتی برای هر سایت، درآمد خود را دریافت می کنید.

کسب درآمد با پیاده کردن ویدئو های آموزشی

ممکن است در ابتدای شروع تولید محتوای اینترنتی به سختی بتوانید سوژه ی مناسب برای نوشتن پیدا کنید. اما نگران نباشید. برای شروع کافی است در رشته ای که علاقه دارید، جستجو کنید و ویدئو های آموزشی مرتبط با این حوزه را پیدا کند.

داشتن آشنایی حد اقلی به زبان انگلیسی به شما کمک می کند به ویدئو های آموزشی بی شماری در یوتیوب دسترسی داشته باشید.

ویدئو ها را ببینید و یک به یک آن ها را پیاده کنید. سپس با کمی ویرایش متن ها، آن ها را به عنوان مقاله منتشر کنید.

تمام!

پس از پیاده کردن تعدادی از ویدئو ها و انتشار آن ها به عنوان مقاله، به راحتی ذهن شما عادت به نوشتن می کند. قلم شما روان می شود.

کسب درآمد با برون سپاری تولید محتوای سایت

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و هیچ علاقه ای به تولید محتوا برای سایت خود ندارید. می توانید این مهم را به دیگران بسپارید.

باید بدانید که انتشار مقاله به صورت مداوم در سایت شما، فروش بیشتر شما را ضمانت می کند.

برای سفارش تولید محتوا می توانید عبارت «سفارش تولید محتوا در سایت فحوا» fahwa.ir را در گوگل جستجو کرده و از شرایط و قیمت ها مطلع شوید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.