چگونه مکمل فیتو ریزش مو را درمان می‌کند؟

شاید شما هم برای بهبود و درمان ریزش مو روش های زیادی را تجربه کرده اید. یا اینکه به فکر استفاده از یک مکمل مناسب برای رفع ریزش مو هستید اما نمیدانید کدام مکمل از بقیه بهتر است. لازم است در ابتدا بدانید در طول تاریخ بهترین تقویت کننده های مو چه به صورت خوراکی و چه موضعی بر پایه داروها و عصاره های گیاهی بوده اند. شاید علت این موضوع این است استفاده صحیح از داروها و عصاره های گیاهی میتواند موها و پوست سر شما را از هر عارضه‌ای محفوظ نگه دارد؛ در مقابل می دانیم داروهای رایج برای بهبود ریزش مو دارای عوارض خاص اند و محبوبیت کمی دارند.

مکمل فیتو یک محصول کاملاً طبیعی است که جهت مراقبت و رشد مو و ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکمل فیتو یکی از قدیمی ترین و شناخته‌شده‌ترین مکمل‌ها برای درمان ریزش موی سر در جهان است که نتایج و بازخوردهای مثبت و بسیار شگفت انگیزی داشته است. دلیل این امر نیز ترکیبات منحصر به فرد فرمول آن است که تمام نیازهای مو را جهت تغذیه بهتر و تقویت مو را پوشش میدهد. اگر برای شما هم این سؤال پیش‌آمده که چگونه مکمل فیتو ریزش مو را درمان می‌کند، باید از ترکیبات مهم آن مطلع شوید تا به پاسخ این سؤال برسید.

ترکیبات مکمل فیتو

قبل از بررسی ترکیبات فیتو، بهتر است بدانید که قرص فیتو دارو نیست بلکه یک مکمل تغذیه ای فوق العاده قدرتمند است که فاقد هرگونه مواد مضر است و تاکنون هیچ عارضه‌ای برای آن گزارش نشده است. فرمولاسیون این مکمل به گونه ای است که میتواند به بهبود ریزش و رشد مو در انواع الگوهای ریزش مو کمک کند.

بیوتین

ویتامین‌های گروه B از مهم‌ترین موارد برای داشتن موهایی سالم هستند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه مکمل فیتو ریزش مو را درمان می‌کند، باید گفت که این مکمل منبع غنی از انواع ویتامین B است. یکی از اصلی‌ترین مواد موجود در قرص فیتو که برای رشد و سلامت موها ضروری است، بیوتین نام دارد. بیوتین درواقع همان ویتامین B7است که به تقویت موها و رشد مجدد مو کمک شایانی می‌کند. مصرف روزانه قرص‌های فیتو، باعث می‌شود که بیوتین موردنیاز بدن شما تأمین شود. درنهایت نیز این امر موجب می‌شود که موهای شما در وضعیت رشد بماند و دچار ریزش بیشتر و یا آسیب‌دیدگی شدیدتر نشوند.

پیریدوکسین

ویتامین B6 یا پیریدوکسین نقش مهمی در افزایش هموگلوبین و اکسیژن خون دارد. این موضوع سبب می‌شود تا فولیکول‌ها مو در بهترین وضعیت خود بمانند و رشد بیشتری داشته باشند. ویتامین B6 باعث کاهش چشمگیر مشکلاتی مانند شکنندگی مو و نوسان هورمونی می‌شود؛ این امر نیز به‌صورت غیرمستقیم در درمان ریزش مو تأثیر دارد.

ویتامین E

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در اغلب روش‌های تراپی مو مورداستفاده قرار می‌گیرد، ویتامین E است. این ویتامین خواص آنتی‌اکسیدانی طبیعی دارد و می‌تواند با رادیکال‌های آزاد مقابله کند؛ همین امر نیز سبب می‌شود تا پیاز مو آسیب کمتری ببیند و پوست سر شما در وضعیت سلامتی قرار بگیرد. ویتامین E میتواند به ماندن موهای شما در فاز رشد کمک کند. یکی دیگر از تأثیرات مهم ویتامین E، افزایش میزان گردش خون است. اغلب پزشکان توصیه می‌کنند برای افزایش رشد مو، به‌طور روزانه زمانی را برای ماساژ پوست سرتان اختصاص دهید. دلیل این کار نیز افزایش گردش خون است. چراکه افزایش گردش خون باعث می‌شود مواد مغذی سریع‌تر به پوست سر برسند و رشد موها افزایش پیدا کند.

مکمل فیتو فانر

زینک

کمبود زینک در بدن باعث آسیب به فولیکول‌های مو، تضعیف تار مو و درنهایت ریزش مو می‌شود. در ریزش های ارثی و هورمونی؛ زینک شاخص ترین عنصر برای بهبود ریزش مو است چون مستقیم در مهار عامل این نوع از ریزش مو دخالت دارد. از این رو حضور زینک آن هم با فرم مولکولی دارای جذب بالا که در مکمل فیتو وجود دراد بسیار به درمان ریزش مو کمک میکند. یکی دیگر از نقش‌های زینک یا روی در بدن، کمک به تنظیم هورمون‌هاست؛ این مورد باعث می‌شود که ریزش مو تا حدود قابل‌توجهی درمان شود. می‌توان گفت که زینک از دو جهت به درمان ریزش مو کمک می‌کند؛ اول آنکه باعث استحکام تار مو می‌شود و سپس با تنظیم هورمون‌ها، رشد مو را در سطح قابل قبولی نگه می‌دارد.

ویتامین سی

ویتامین سی در مکمل های تقویت مو عموما علاوه بر ارائه خواص منحصر به فرد خود به مصرف کننده؛ به عنوان کمک کننده برای جذب بهتر ریز مغذی هایی مانند زینک و آهن عمل میکند. جذب بهتر آهن و زینک باعث می‌شود که شما تأثیرات این مکمل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشاهده کنید. اگر هنوز هم برایتان سؤال است که چگونه مکمل فیتو ریزش مو را درمان می‌کند، باید بدانید که ویتامین سی علاوه بر خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی که دارد، باعث تولید کلاژن می‌شود. کلاژن از اجزای اصلی لایه ای از پوست سر است که پیاز مو در آن قرار دارد لذا بهبود تولید کلاژن توسط ویتامین سی می تواند به تقویت پیاز مو (فولیکول مو) و سلامت پوست سر که منجر به رشد بهتر مو میشود کمک کند. افزایش رشد آن‌ها می‌شود. همچنین یکی دیگر از فواید کلاژن موجود در ویتامین C، افزایش استحکام ساهتار کراتینی مو و جلوگیری از ریزش آن از ریشه است.

مصرف قرص فیتو

فیتو فانر

مکمل فیتو شامل ویتامین‌ها و ریز مغذی های بسیار زیاد و منحصر به فردی است که در اینجا به اختصار چند نمونه آن را بررسی کردیم. جذاب ترین بررسی تخصصی مکمل فیتو را که با جزئیات نشان میدهد چگونه مکمل فیتو ریزش مو را درمان می‌کند را میتوانید از زبان دکتر شبنم فریدفر بخوانید. مکمل فیتو باید روزانه مصرف شود و توصیه شده است که روزی ۲ کپسول با یک لیوان آب ترجیحاً صبح‌ها مصرف کنید. برای مشاهده تأثیرات مکمل فیتو باید تلاش کنید ۴ ماه یعنی دو شیشه از این مکمل را مصرف کنید. به‌طورمعمول شما می‌توانید پس از پایان ماه اول، تغییرات را احساس کنید؛ اما ممکن است در برخی موارد به دلایلی شما دیر تر شاهد نتایج مثبت باشید. عواملی شرایطی وجود دارند که ممکن است شما نیاز به توصیه های یک فرد متخصص داشته باشید تا با بررسی دقیق بتوانید در مدت زمان کوتاه تر نتایج بهتر و و اقع بینانه تری را تجربه کنید. پس در مشورت با دکتر داروساز و یا متخصص پوست خود کوشا باشید.

عوارض مکمل فیتو
دو مورد از مهم‌ترین نگرانی‌هایی که در مورد مصرف مکمل فیتو وجود دارد، در مورد رشد موهای زائد و افزایش وزن است. در ابتدا باید بدانید تمامی ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در این کپسول، به‌اندازه نیاز روزانه شماست و هیچ مشکلی در وزن شما ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین نگران افزایش وزن و چاقی نباشد. یکی از مهم‌ترین تأثیرات مکمل فیتو پس از درمان ریزش مو و سلامت ناخن‌ها، افزایش رشد و ضخامت مژه‌ها و ابروها است. لازم است بدانید که دلایل رشد موی سر، ابرو و مژه هیچ ارتباطی با افزایش موهای زائد ندارد. به بیان ساده‌تر این مکمل هیچ تأثیری روی رشد موهای زائد از خود بر جای نمی‌گذارد.

خرید مکمل فیتو

شاید در نگاه اول قیمت مکمل فیتو برای شما کمی چالش بر انگیز باشد اما اطمینان داشته باشید که بهترین مکمل تقویت مو در جهان لیاقت قیمتی که برای آن تعیین شده است را دارد. و با توجه به هزینه های تامین کالا از اروپا نمیتوان قیمت پایینی برای این مکمل متصور بود. لازم است که بدانید یک شیشه از این مکمل برای استفاده دو ماه است که به خوبی به رفع ریزش مو و رشد مجدد آن کمک میکند در حالیکه روش های درمانی کلینیکی به مراتب هزینه های سنگینی در دو ماه بر دوش شما خواهند گذاشت.

می‌توان ادعا کرد که مصرف مکمل فیتو بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از روش‌های کلینیکی درمان ریزش مو است؛ زیرا این مکمل علاوه بر کمک به درمان ریزش مو، به رشد مژه، ابرو و سلامت ناخن نیز کمک زیادی می‌کند. معمولاً برای درمان مو، با توجه به حجم و بلندی موها، باید زمانی را در کلینیک‌های زیبایی صرف کنید؛ اما مصرف این مکمل هیچ‌وقتی از شما نمی‌گیرد.

درنهایت نیز باید خاطرنشان کرد در زمان خرید مکمل دقت داشته باشید که آن را از یک مرجع معتبر تهیه نمایید تا محصول شما با بهترین کیفیت و همچنین با اصالت باشد.

4.6/5 - (247 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. راضیه می‌گوید

    سلام این مکمل برای من عین معجزه بود بعد کرونا که ریزش گرفتم از همین دکتر فریدفر گرفتم و عالی بود. حتما استفاده کنید اگر ریزش مو دارید.

  2. افسانه می‌گوید

    خیلی مکمل خوبی بود و منم ازش راضی بودم بعد بارداری واقعا بدرد من خورد. مرسی از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.