گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش دوره‌های آرایشگری زنانه در تهران

در این مطلب که توسط گل گیس تهیه شده است، تعدادی از رشته‌های پولساز و محبوب آرایشگری است معرفی می‌شوند. این رشته‌ها در آموزشگاه آرایشگری گل گیس به طور تخصصی توسط مربیان بین المللی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

از گذشته تاکنون آرایشگری زنانه یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار بین خانم‌ها است. کارکردن در محیط کاری زنانه، داشتن تنوع شغلی، عدم نیاز به داشتن تحصیلات دانشگاهی در کنار درآمد بالای این شغل، از جمله دلایلی است که بسیاری از بانوان را به سمت آن جذب می‌کند.

رسیدن به درآمد بالا در هر یک از رشته‌های آرایشگری زنانه مانند دوره آموزش اکستنشن مژه، مستلزم داشتن مهارت و تخصص فرد آرایشگر است تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. به این خاطر فرد باید در دوره‌های آموزش آرایشگری معتبر و حرفه‌ای شرکت کند تا کار را به خوبی یاد بگیرد.

رشته‌های پولساز و پرطرفدار آرایشگری

 امروزه رشته های آرایشگری بسیار متنوع و تخصصی شده‌اند. به این خاطر افراد معمولا در ابتدا یکسری دوره‌های عمومی را طی کرده و پس از آن یک رشته آرایشگری را به طور تخصصی انتخاب و در آن آموزش کامل و حرفه‌ای می‌بینند. این کار علاوه بر اینکه مهارت و تجربه افراد را افزایش می‌دهد، به کسب درآمد بیشتر آنان نیز کمک می‌کند. در میان همه رشته‌های آرایشگری برخی از آنها هم مشتری بیشتری دارند و هم می‌توان در آنها به درآمد بالایی رسید. در ادامه تعدادی از آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

آموزش کاشت و طراحی ناخن

در سالهای اخیر رسیدگی به ناخن‌ها، زیبا کردن و آرایش دادن آنها بسیار در بین خانم‌ها رواج پیدا کرده و خدمات مختلف ناخن از جمله کاشت ناخن و دیزاین و طراحی ناخن بسیار پرطرفدار شده است. بنابراین رشته کاشت و طراحی ناخن مشتریان زیادی دارد و جزو پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری است. کاشت ناخن روش‌های مختلفی دارد، مانند کاشت اکریلیک، ژله‌ای، قالبی و … که همه آن‌ها را در دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه‌ای گل گیس یاد می‌گیرند.

در دوره طراحی ناخن هم با انواع لاک ناخن و ابزار‌های طراحی آشنا شده و یاد می‌گیرند که چطور طرح‌های مختلف و مورد نظر مشتری را به بهترین و زیباترین شکل روی ناخن اجرا کنند.

دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن

آموزش اکستنشن مژه

داشتن مژه‌های بلند و پرپشت را تقریبا همه خانم‌ها دوست دارند و امروزه تبدیل به دغدغه بسیاری از آنها شده است. یکی از روش‌های سریع و راحت برای داشتن مژه‌های بلندتر و پرپشت تر، اکستنشن مژه یا کاشت مژه است. اکستنشن مژه خانم‌ها را از آرایش هرروزه برای داشتن مژه‌های بلند و پرپشت بی نیاز کرده است، به این خاطر بسیاری از آنها مشتری دائم و همیشگی کاشت مژه هستند. به این خاطر اکستنشن مژه جزو رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد آرایشگری به حساب می‌آید.

در دوره آموزش اکستنشن مژه با تمام ابزار و وسایل مورد نیاز آشنا شده، انواع اکستنشن مژه را می‌شناسید و تمام روش‌های این کار مانند اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم، تار به تار، سه بعدی و … را به طور کاملا حرفه‌ای یاد می‌گیرید.

 دوره آموزش اکستنشن مژه

آموزش پاکسازی پوست (فیشیال صورت)

پاکسازی صورت یا فیشیال صورت یکی از خدمات زیبایی و مراقبت پوستی است.  فیشیال صورت، باعث شادابی و جوان سازی صورت، افزایش شفافیت، لایه برداری، رطوبت رسانی و ویتامینه پوست شده و در زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارد. مراجعه به مراکز فیشیال صورت امروزه در بین بانوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است و کار پاکسازی پوست بازار مشتری بسیار خوبی دارد.

در دوره آموزش پاکسازی صورت با ساختار پوست، انواع پوست و مشکلات آنها آشنا شده و روش ساخت انواع ماسک‌های لایه بردار، آبرسان، گیاهی و شیمیایی را یاد می‌گیرید. همچنین در طول دوره پاکسازی صورت با دستگاه به طور کامل آموزش داده می‌شود.

 دوره فیشیال صورت یا پاکسازی پوست

آموزش میکاپ و گریم

از قدیم تاکنون آرایش کردن برای زیباتر به نظر رسیدن، مورد توجه خانم‌ها است.  امروزه این کار بسیار حرفه‌ای تر شده به طوری که با گریم و میکاپ می‌توان ایرادات صورت را کم یا رفع کرد و فرم مناسبی به چهره داد. گریم و میکاپ صورت با ایجاد حالت طبیعی و در عین حال زیبا و جذاب، باعث شده در حال حاضر بین بانوان بسیار محبوب باشد و دوره آموزش گریم و میکاپ هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. از همین رو، این رشته بی شک جزو پردرآمدترین رشته‌ها در حرفه آرایشگری است.

در دوره گریم و میکاپ مباحث بسیار زیاد و متنوعی از جمله آموزش سایه زدن چشم به روش‌های مختلف از جمله سایه اسموکی، خلیجی، اسپرت و.. ، آموزش انواع خط چشم از جمله خط چشم گربه‌ای و… ، آموزش میکاپ عروس، آموزش شناخت فرم چهره و روش گریم صورت، آموزش هاشور ابرو، آموزش کانتور بینی و صورت و… یاد داده می‌شود.

آموزش گریم و میکاپ

آموزش کراتینه مو

صافی و درخشندگی مو یکی از مهمترین شاخص‌های زیبایی است و داشتن موهای صاف آرزوی اغلب خانم‌ها است زیرا موهای صاف و لخت، زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارند.  این موضوع مهم‌ترین دغدغه افرادی با موهای فر و وز  است. کراتینه مو یکی از این روش هاست که در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته و بازار مشتریان گسترده‌ای دارد. به این خاطر اگر در این رشته متخصص شوید، حتما می‌توانید به درآمد بالایی برسید.

در دوره آموزش کراتین مو با انواع مواد و روش‌های کراتینه کردن مو، صافی و احیای مو به طور کامل آشنا شده و کارهایی از جمله ویتامینه و کراتینه کردن حرفه‌ای مو، فیلر مو، آنزیم تراپی مو، بوتاکس مو، کلاژن تراپی مو، پروتئین تراپی مو… به خوبی یاد داده می‌شود.

آموزش کراتینه مو

گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش دوره‌های آرایشگری

رشته‌هایی که در بالا معرفی شد، تنها تعدادی از رشته‌های پولساز و محبوب آرایشگری است. علاوه بر آن رشته‌های آرایشگری دیگری هم هستند که در آموزشگاه آرایشگری گل گیس به طور  تخصصی توسط مربیان بین المللی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس دارای ۴۲ تخصص با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور، یکی از فعال ترین و بهترین آموزشگاه زنانه تهران می‌باشد. دوره‌های آموزشی به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌گردد و هر تخصص از مرحله پایه تا فوق تخصصی آموزش داده می‌شود. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس هایآموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. شیرین می‌گوید

    مطلب بسیار خوبی بود. دوره آموزش اکستنشن مژه رو من خیلی علاقه دارم حتما می رم ثبت نام می کنم

  2. سمیه می‌گوید

    من خیلی کاشت ناخن رو دوست دارم حرفه ای یاد بگیرم و توش کار کنم. ساکن شهرستان هستم دنبال یه دوره فشرده هستم شاید زنگ بزنم به این آموزشگاه…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.