بهترین جراح بینی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

در صورتی که در انتخاب جراح بینی خود دقت نکنند، آنگاه پشیمان و سرخورده خواهند شد. در این گونه مواقع شما برای ترمیم مجددا بینی خود باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید؛ زیرا در این مرحله جراح شما محدودیت بیشتری دارد؛ زیرا قسمت بیشتری از بینی شما برداشته شده است. لذا جراح جدید نمی‌تواند به اندازه جراح اول انتخاب بیشتری برای ترمیم بینی داشته باشد.

امروزه جراحی بینی یکی پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی در میان جوانان است که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری آن ها دارد. هر چقدر شکل و اندازه بینی شما با سایر قسمت‌های صورتتان مطابقت داشته باشد شکلی زیبا و دل‌نشین خواهید داشت. شما برای این که بتوانید عمل زیبایی بینی خود را به گونه‌ای انجام دهید که با شکل صورت شما مطابقت داشته باشد به سراغ بهترین جراح بینی بروید.

اگر عمل بینی خود را زیر نظر یک جراح متخصص و کار بلد انجام دهید و به توصیه‌ها و مراقبت‌های بعد از عمل او گوش دهید در این صورت یک تغییر فوق‌العاده‌ای را در ظاهر خود ایجاد خواهید کرد؛ بنابراین ظاهر شما دوچندان زیبا و جذاب خواهد شد؛ اما اگر به سراغ یک پزشک جراح پلاستیک غیرمتخصص تنها با توصیه دوستان خود بروید و هیچ گونه تحقیقی را در مورد دکتر خود انجام ندهید آن وقت جز پشیمانی چیزی به بار نخواهید آورد و نمی‌توانید کسی را مقصر کار خود بدانید. لذا لازم است اول خوب در مورد خصوصیات بهترین جراح بینی خود تحقیق کنید و اطلاعاتی را در مورد آن ها به دست بیاورید.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

شما برای انجام عمل زیبایی بینی خود باید در قدم اول یک پزشک جراح متخصص انتخاب و به او اعتماد کنید. این پزشک جراح را تا زمانی که برای یافتن آن تلاش نکنید نمی‌توانید به دست بیاورید. جراح بینی شما باید دانش بالایی در زمینه جراحی پلاستیکی داشته باشد و عمل‌های موفق آمیز زیادی انجام داده باشد. بهترین جراح زیبایی بینی شما باید ایده آل‌های صورت، ملاک‌ها و استانداردهای زیبایی را به خوبی بشناسد و دانش بالایی در ارائه توصیه‌های لازم به بیماران را داشته باشد؛ بنابراین در صورتی که شما بتوانید چنین جراح زیبایی را پیدا کنید می‌توانید مطمئن شوید که می‌تواند شما را بهترین شکل عمل کند.

آیا امکان دو بار عمل کردن بینی وجود دارد؟

یکی از مواردی که نشان می‌دهد شما در انتخاب پزشک جراح خود نهایت دقت را داشته باشید این است که امکان ترمیم دوباره بینی به دلیل جدا شدن بخش بزرگی از آن بسیار سخت است. لذا در صورتی که از عمل بینی اول خود به هر دلیلی راضی نباشید. برای انجام عمل دوم بینی خود باید محدودیت‌های زیادی را تحمل کنید؛ زیرا سایز و اندازه بینی شما کوچک‌تر شده است.

هم چنین باید شما برای ترمیم مجدد بینی خود هزینه دوباره و بیشتری را نسبت به عمل اول پرداخت کنید. به همین دلیل هزینه تمام شده عمل بینی شما خیلی زیاد خواهد شد. به همین دلیل بهتر است در همان انتخاب اول خود جهت پیدا کردن بهترین جراح زیبایی بینی تلاش کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید تا بعدا سرخورده نشوید.برای این انتخاب مهم حتما مقاله  بهترین جراح بینی در کرج را مطالعه فرمایید.

خصوصیات مهم بهترین جراح زیبایی بینی

  • یک جراح خوب باید مهارت‌های زیادی را در جراحی و ترمیم بینی داشته باشد.
  • متخصص بینی شما باید به علم ریاضیات مسلط باشد تا در بینی شما تقارن ایجاد کند.
  • قدرت بالایی در تجسم صورت شما با انواع مدل‌های بینی داشته باشد.
  • بهترین جراح زیبایی بینی باید صبور باشد تا بتواند تمام جزییات لازم برای بیمار را قبل و بعد عمل توضیح دهد.
  • اطلاعات بروزی در مورد ترمیم و زیبایی های عمل بینی داشته باشد.
  • بهترین جراح زیبایی بینی باید یک جلسه مشاوره با بیمار خود داشته باشد تا به تمام سوالات او پاسخ دهد.
  • بتواند اعتماد بیمار را جلب کند؛ زیرا این کار رابطه مستقیمی با نتیجه عمل دارد.
  • بهترین جراح بینی باید سلامت بیمار خود را در اولویت قرار دهد و به توانایی‌ها و سطح سلامت بیمار خود دقت کند.
  • دکتر جراح پلاستیکی شما باید در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید و سابقه بیماری که دارید اطلاعاتی را به دست بیاورد.
  • باید از حساسیت‌های دارویی و غذایی بیمار خود سوالاتی بپرسد.
  • در صورتی که بیمار به آزمایش‌هایی قبل از عمل نیاز داشته باشد آن ها را به او تجویز کند.

انتخاب بهترین نوع مدل بینی

بعد از این که بهترین جراح زیبایی بینی را انتخاب کردید باید در مورد بهترین مدل بینی برای صورت خود نیز تحقیق کنید؛ زیرا در حال حاضر مدل‌های بینی مختلفی (طبیعی، نیمه فانتزی و یا فانتزی) وجود دارند که همه آن ها برای چهره شما مناسب نیستند؛ بنابراین باید مدلی را انتخاب کنید که به صورت شما زیبایی خاصی بدهد و با آناتومی صورت شما مطابقت داشته باشد. لذا انتخاب بهترین مدل بینی برای افراد مختلف متفاوت است.

برای انتخاب بهترین مدل بینی معمولا در ابتدا ضخامت پوست بینی‌، معاینه غضروف‌ها و استخوان‌ها را انجام می‌دهند تا بفهمند که بینی شما جزو کدام دسته از بینی‌های گوشتی یا استخوانی است. سپس آن را با سایر ساختارهای صورت مانند چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها در نظر می‌گیرند و مطابق با آن ها مدل بینی انتخاب می کنند. در نهایت نیز با توجه به نظر و سلیقه شما بهترین مدل بینی را انتخاب می‌نمایند.

منظور از عمل بینی طبیعی چیست؟

در حال حاضر مدل بینی طبیعی از محبوب‌ترین و پر درخواست‌ترین مدل‌های بینی است که باعث می شود تغییرات زیادی را در بینی خود حس کنید. در حالی که دیگران متوجه نشوند شما بینی خود را عمل کرده‌اید. در این عمل بینی، بیشتر روی نقایص و ایرادهای ظاهری آن تمرکز می کنند تا ظاهر یک بینی طبیعی را حفظ کنند؛ زیرا در برخی مواقع مشاهده شده است که بیماران بعد از عمل جراحی با مشکلات تنفسی مواجه می شوند. در حالی که در عمل بینی طبیعی چنین چیزی وجود ندارد و طبق روال عادی زندگی خود می توانند ادامه دهند.

بنابراین به هنگام انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی خود به این نکته نیز توجه کنید تا بدانید که آیا متخصص شما می‌تواند بینیتان را طبیعی عمل کند؟ در صورتی که پاسخ متخصص شما مثبت باشد، آنگاه از او بخواهید که چند نمونه از آن ها را برای شما نشان دهد.

سخن پایانی

غرب کلینیک یکی از مراکز زیبایی قدیمی در تهران و کرج میباشد که خدمات با آخرین متد روز دنیا را خدمت شما ارایه میدهد.

افرادی که به دنبال جراحی بینی هستند باید در انتخاب جراح خود دقت کنند؛ زیرا انتخاب بهترین جراح بینی مزایای زیادی دارد؛ اما در صورتی که در انتخاب جراح بینی خود دقت نکنند، آنگاه پشیمان و سرخورده خواهند شد. در این گونه مواقع شما برای ترمیم مجددا بینی خود باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید؛ زیرا در این مرحله جراح شما محدودیت بیشتری دارد؛ زیرا قسمت بیشتری از بینی شما برداشته شده است. لذا جراح جدید نمی‌تواند به اندازه جراح اول انتخاب بیشتری برای ترمیم بینی داشته باشد.

هم چنین به یاد داشته باشید که مدل بینی طبیعی به عنوان یکی از شناخته شده ترین مدل‌های بینی است که تنها نقص‌ها و ایرادهای بینی را از بین می‌برد و جراحی کامل انجام نمی‌دهد. در این عمل بینی شما برخی از مشکلات تنفسی بعد از عمل را نخواهد داشت و دیگران هم نمی توانند به عملی بودن بینی شما پی ببرند. لذا قبل از انتخاب مدل بینی خود در این مورد نیز با جراح خود صحبت کنید.

آگر بینی گوشتی دارید حتما نزد متخصص جراحی گوش و حلق و بینی مراجعه کنید و نزد بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بروید چرا که متخصصین گوش و حلق و بینی به آناتومی بینی شما کاملا مسلط هستند.

3.7/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.