قیمت بهترین موتور کرکره برقی

اگر به دنبال قیمت بهترین موتور کرکره برقی هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه با انواع موتور کرکره برقی آشنا شده و در مورد قیمت کرکره برقی کامل توضیح داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت موتور کرکره برقی همین حالا با بهترین فروشگاه کرکره برقی در تهران تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

موتور کرکره برقی

در ابتدا باید گفت کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که از پنل های فولاد ضد زنگ و روکش آلومینیوم می ساخته شده است، که برای ورودی و پنجره های مختلف استفاده می شود.

موتور کرکره برقی به عنوان مغز متفکر کرکره برقی به حساب آمده و در واقع وظیفه کنترل عملکرد و کارایی کرکره را برعهده دارد.

انتخاب نوع موتور کرکره برقی بهتر است با توجه به وزن و عرض و کاربرد آن در ساختمان و حتی تعداد دفعات باز و بسته شدن کرکره در طول روز انجام شود، تا به لحاظ قدرت موتور و هزینه بهینه مشکلی پیش نیاید.

موتور کرکره برقی به سه نوع زیر در حالت های کلی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • استوانه‌ای یا تیوبلار (tubular)
  • سانترال (central)
  • ساید (side)

در ادامه مطلب به بررسی هر کدام از موارد بالا به صورت اجمالی خواهیم پرداخت.

موتور ساید کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی

موتور هایی که به عنوان موتور های صنعتی شناخته شده و برای کرکره هایی با وزن و تردد بالا کاربرد دارند موتور ساید نام دارند. در واقع این موتور ها به قابلیت جلوگیری ازافتادن کرکره به هنگام سقوط احتمالی آن مجهز می باشند و از این لحاظ نیز ایمن هم محسوب می شوند. با خرید موتور ساید کرکره برقی در واقع از یک محصول با ویژگی های زیر بهره خواهید برد:

  • مناسب برای میزان تردد بالا
  • مناسب برای کرکره‌های سنگین وزن
  • در صورت خرابی نیازی به مونتاژ کل کرکره برقی نیست و موتور از بیرون قابل تعویض و تعمیر می‌باشد.
  • دارای سیستمی که در صورت خرابی کرکره از افتادن ناگهانی آن جلوگیری می‌کند.

قیمت موتور کرکره ساید بالاتر از مدل های تیوبلار است و معمولا مناسب برای تیغه‌های پلی کربنات شفاف و غضروف دار و برای مکان‌هایی با تردد بالا توصیه می‌شود.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه موتور ساید کرکره برقی شوید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

موتور تیوبلار کرکره برقی

موتور تیوبلار کرکره برقی

موتور های پرکاربرد و رایج موجود در بازار که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و برای مکان‌هایی با تردد کمتر و با عرض و طول کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور تیوبلار می توان نام گذاری کرد. اصولا این نوع موتور در داخل لوله نصب گردیده و نمای خود موتور قابل مشاهده نیست. این موتور کرکره اغلب به خاطر اشغال فضای کم و پایین بودن قیمت دارای محبوبیت بالا می باشد ولی دارای معایبی نیز می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارا نبودن ارتباط با ups و استفاده از خلاص کن در مواقع قطع برق
  • محدودیت در تردد و تحمل وزن کم
  • برای تعمیر موتور باید کل کرکره پایین کشیده شود تا بتوان به موتور دسترسی پیدا کرد و آن را تعمیر کند.
  • در صورت آسیب دیدن گیربکس کرکره به یک باره سقوط می کند.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه موتور توبلار کرکره برقی شوید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

موتور سانترال کرکره برقی

موتور سانترال یا موتور کرکره مرکزی که این نام در واقع از قرارگیری در مرکز شفت الهام گرفته است، جزو موتور هایی کم کاربرد در بازار فروش به شمار می رود. مزیت اصلی این محصول نسبت به موتور کرکره های دیگر سرعت بالا در حرکت است. در نصب موتور سانترال کرکره برقی باید فنربندی شفت کرکره برقی انجام شود؛ و به همین دلیل نصب آن مشکل و نسبت به موتورهای ساید و تیوبلار هزینه بیشتری را در بر دارد. خرید موتور سانترال کرکره برقی بیش تر به دلیل حرکت سریع و روان کرکره، دارا بودن خلاص کن و عملکرد سریع و آسان در زمان قطع برق و قابلیت نصب بر روی کرکره های قدیمی و تبدیل به کرکره اتومات انجام می شود. اما معایب این موتور کرکره برقی را نیز می توان به صورت کلی در موارد زیر جست و جو کرد:

  • بالا بودن هزینه نصب و دشوار بودن نصب موتور
  • در صورت نیاز به تعمیر کل شفت کرکره برقی باید باز شود و امکان تعمیر جداگانه موتور وجود ندارد.
  • در صورت نصب اشتباه موتور موجب خط افتادن بر روی تیغه های کرکره می شود.
  • بالا بودن هزینه نگهداری

پیشنهاد ویژه: ما علاوه بر موتور کرکره برقی، فروشنده انواع درب اتوماتیک و جک پارکینگ نیز هستیم. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

بهترین موتور کرکره برقی

بهترین موتور کرکره برقی با توجه به کاربرد نیاز موردنظر به شما تعریف می شود. مهمترین ویژگی که یک موتور کرکره برقی باید داشته باشد این است که در طی زمان مقاومت بالایی داشته و طول عمر بیشتری داشته باشد.

در هنگام خرید اینترنتی موتور کرکره برقی باید میزان تردد و رفت و آمد مکان مورد نظر خود را در نظر گرفته و بهترین موتور کرکره برقی را متناسب با وزن کرکره برقی و میزان تردد انتخاب کنید. به طور کلی می‌توان گفت استفاده از موتور توبولار کرکره برقی برای مکان هایی که ابعاد کمی داشته و نیاز به جابجایی در ارتفاع زیاد ندارد بسیار رایج می باشد.

استفاده از موتور ساید کرکره برقی برای مکان های پر رفت و آمد و جابجایی کرکره برقی تا ارتفاع زیاد گزینه مناسبی است. آنچه در قیمت بهترین موتور کرکره برقی دخیل است جنس تیغه کرکره برقی و باتری آن می باشد. برای آنکه بهترین موتور کرکره برقی را خریداری کنید حتما به قدرت و توان موتور دقت داشته باشید.

به طور کلی برند های معتبر انواع موتور کرکره برقی در قسمت بالا ذکر شد ولی اگر بخواهیم کلی تر بهترین برند موتور کرکره برقی را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که برای موتور های ساید برند های زیر اعتبار بالاتری دارند:

برند موتور ساید اروپایی : مارانتک آلمان، BTF ایتالیا

برند موتور ساید چینی : SDC چینی، بارزانته، موتور اسمارت، اورال، بتا، سیگما، سیماران، اتومات، هیوث، توربو

پیشنهاد ویژه: ما علاوه بر موتور کرکره برقی، فروشنده انواع پرده برقی و شیشه بالکنی نیز هستیم. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

قیمت بهترین موتور کرکره برقی

هر کدام از موتورهای کرکره برقی ساید و توبولار با توجه به کارایی و قدرت قیمت های متفاوتی دارند. در قسمت پایین مقاله کارایی تعدادی از موتورهای کرکره برقی را برای شما به طور اختصار توضیح خواهیم داد. آنچه در تعیین قیمت موتور کرکره برقی دخیل است برند موتور و قدرت کارایی آن می باشد.

کشور سازنده موتور کرکره برقی و امکان استفاده از برق اضطراری ups از دیگر عواملی است که در قیمت موتور کرکره برقی بسیار تاثیرگذار است. بهتر است بدانید که قیمت بهتیرن موتور کرکره برقی در همتا ارزان تر از سایر نمایندگی هاست که دلیل آن حذف واسطه ها و سود کمتر ماست.

شما میتوانید برای خرید اینترنتی موتور کرکره برقی با کیفیت بالا و گارانتی و بهره مندی از خدمات پس از فروش با ما تماس بگیرید و یا به صفحه زیر مراجعه کنید تا با قیمت حدودی این موتور ها بیشتر آشنا شوید.

فروش انواع موتور کرکره برقی در تهران

در این مقاله قیمت و قدرت انواع موتور کرکره برقی معرفی کردیم. شما نیز میتوانید برای مشاهده انواع مدل های کرکره برقی و موتور کرکره برقی به همراه قیمت میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

باید بدانید که به طور کلی موتور های کرکره برقی در دو برند محبوب به فروش می رسند. اولین نوع آن ها موتور توبولار نام دارد که برای استفاده عموم و اغلب مردم کارایی دارد. طول عمر بالا و همچنین قدرت و قیمت مناسب و این که قابلیت نصب باطری را نیز دارا می باشند از ویژگی های آن است. که به صورت کامل در در بخش بعدی معرفی می شود.

برند دیگر محبوب موتور کرکره برقی موتور ساید می باشد که علاوه بر اینکه قدرت بسیار بالا تری نسبت به توبولار دارد برای مصارف صنعتی و یا کرکره های پارکینیگی که نیاز دائم به باز و بسته شدن را دارا می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید بدانید که قیمت این موتور های نسبت به موتور توبولار کرکره برقی بیشتر می باشد که برای اطلاع از قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی مطالب ما را در این مقاله دنبال کنید.

اگر برای ست کردن ریموت درب پارکینگ با مشکلی مواجه شدید میتوانید با مطالعه مقاله ما در کمتر از ۵ دقیقه ریموت پارکینگ خود را تنظیم کنید.

4.6/5 - (34 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.