میکروبلیدینگ در آرایشگاه مردانه تهران بکس

میکروبلیدینگ ابرو آقایان در تهران بکس

میکروبلیدینگ ابرو در تهران بکس یک روش جدید برای اصلاح فرم و پرکردن قسمت‌های خالی ابرو است. این روش به‌صورت نیمه تهاجمی انجام می‌شود. یعنی مانند جراحی‌های زیبایی به‌صورت تهاجمی و دخالت در قسمت‌های بدن صورت نمی‌گیرد همچنین این روش نیمه دائمی است و برای مدت نسبتاً طولانی ماندگاری دارد.

در این روش متخصص زیبایی به کمک ابزار مخصوص خراش‌هایی را در ناحیه ابرو ایجاد می‌کند تا رنگ‌دانه‌هایی را به لایه زیرین پوست اعمال کند. در میکروبلیدینگ خطوطی شبیه به موهای ابرو در ناحیه موردنظر ایجاد می‌شود و ظاهری مانند ابروی طبیعی ایجاد می‌کند.

مقایسه روش هاشور ابرو با میکروبلیدینگ

تفاوت عمده‌ای که میان روش هاشور و میکروبلیدینگ وجود دارد در ابزار کار آنها است که نتیجه‌ی کار را مشخص می‌کند. در هاشور ابرو از یک تیغه‌ی تکی استفاده می‌شود که پس از ایجاد خراش بر اساس فرم دلخواه، رنگ‌دانه‌ها را باتوجه‌به رنگ ابرو وارد لایه زیرین پوست می‌کنند ولی در میکروبلیدینگ از تیغه‌ای با سوزان‌های ریز استفاده می‌شود که خطوطی شبیه تارهای ابرو روی پوست ایجاد کند.

میکرو کار کیست؟

به فردی که در زمینه میکروبلیدینگ مهارت و تخصص کسب کرده است میکرو کار یا میکروبلیدینگ کار می‌گویند. میکرو کار با گذراندن دوره‌های مخصوص به این کار و کسب تجربه و آگاهی در نحوه ترسیم و طراحی فرم ابرو، آشنایی با انواع فرم صورت و ابرو، نحوه بی‌حسی، نحوه کار با قلم و ابزار میکروبلیدینگ و میزان فشاری که باید به ابزار وارد کند، تخصص و مهارت کسب می‌کند و دارای مدرک معتبر است.

مراقبت‌های قبل از میکروبلیدینگ ابرو

سعی کنید تا دو روز قبل از میکروبلیدینگ از مصرف الکل، ویتامین E، نیاسین، ایبوپروفن و کافئین اجتناب کنید. به مدت یک ماه پیش از عمل روش‌های پاک‌سازی پوست، لایه‌برداری، لیزردرمانی، میکرونیدلینگ پوست و… را انجام ندهید. به مدت دو هفته پیش از عمل نیز از اپیلاسیون، لیزر موهای زائد و تزریق بوتاکس و ژل اجتناب کنید تا در عملکرد رنگ‌دانه‌ها اختلال ایجاد نکنند و باعث بروز مشکل و صدمات نشوند.

۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷? حمید بخشی

تهران، زعفرانیه (آصف)

Hamidbakhshiiiiii@
پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی

بهترین آرایشگاه مردانه تهران

کوتاهی مو در سالن تهران بکس

چه مدل موی مناسب چهره من است؟
قبل از اینکه دست به قیچی شوید، باید مدل مناسب چهره خود را پیدا کنید. شاید شما هم از کوتاه کردن موی مردانه در منزل بدون کمک و نظر آرایشگر، می‌ترسید که مدل موی جدید شما مناسب چهره‌تان نباشد.

مدل موی مناسب برای فرم صورت مربعی

ایده‌آل‌ترین نوع صورت برای آقایان، فرم مربعی است. در این فرم، اندازه‌ی طول و عرض صورت به هم نزدیک است و فک شما زاویه‌دار است. برای کوتاه کردن موی مردانه در خانه با فرم صورت مربعی به نکات زیر توجه فرمایید:

شما می‌توانیداز تمام مدل‌های مو استفاده کنید.
اما شایان ذکر است که هرچه موی شما کوتاه‌تر باشد، زاویه فک شما را بیشتر به نمایش می‌گذارد.

مدل موهایی با فرق کج، به جذابیت چهره شما می‌افزاید.

خرد کردن موهای بالایی، یکی از راهکارهای زیباتر شدن مدل موی مناسب شماست.

و در آخر با یک ته ریش زیبا چهره خود را مردانه‌تر کنید.

  • برای جذاب‌تر شدن صورتتان، موهای خود را از روی پیشانی کنار بزنید. پیشنهاد می‌کنیم اول موهای خود را به سمت عقب حالت دهید و سپس فرق کج باز کنید. این کار باعث زاویه‌دار شدن صورت شما می‌شود.
  • از مدل موی کلاسیک غافل نشوید. به گونه‌ای که موهای کناره کمی کوتاه‌تر باشد و همچنین با فرق کج این مدل زیبا را تکمیل کنید.
  • مدل موهایی که به صورت خرد شده روی پیشانی شما می‌ریزند هم گزینه بسیار خوبی برای شما است.

در آرایشگاه داماد:
پروتز مو آقایان

پروتز مو آقایان یکی از راه‌حل‌های رفع مشکلات مربوط به ریزش مو به شمار می‌رود. در این روش تارهای مصنوعی مو به ‌جای کاشت در پوست سر، روی پروتزهای نانویی که جنس ظریف و مشبکی دارند، قرار می‌گیرند. سپس این پروتز را با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان و در نواحی طاس سر می‌چسبانند. پروتز مو یک راه‌حل موقت اما با ظاهری طبیعی برای پوشش دادن قسمت‌های طاس سر است.

ساختار پروتز مو چگونه است؟
پروتز مو از دو قسمت «بیس پروتز» و «موهای پروتز» تشکیل شده ‌است. بیس پروتز یک لایه توری مشبک بسیار ظریف است که با شبیه‌سازی پوست سر انسان ساخته شده و امکان تبادل هوا برای پوست سر را ایجاد می‌کند. روی این لایه موهای طبیعی و مشابه با موهای اصلی فرد یا به سلیقه خودش قرار می‌گیرد.


مزایای استفاده از پروتز مو چیست؟

پروتزها با توجه به وسعت طاسی سر فرد، جنس، رنگ و حالت موهای او ساخته می‌شود و دارای مزایای زیر است:

برای درمان انواع طاسی‌ها مانند آلوپسی آندروژنیک، آلوپسی آره‌تا، بیماران تحت شیمی‌درمانی و… قابل استفاده است.

نتیجه آن بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است.

قیمت پروتز مو از کاشت مو پایین‌تر است.

گرچه دائمی نیست اما یک راه طولانی مدت محسوب می‌شود.

هیچ محدودیتی برای فعالیت‌های زندگی روزمره فرد از قبیل: ورزش، شنا، استحمام و خواب ایجاد نمی‌کند.

هیچ مورد منع مصرفی در پروتز مو وجود ندارد (به‌ جز موارد آلرژی که ممکن است در اثر هریک از مواد استفاده شده در آن باشد. البته اکثر اجزای سازنده پروتز مو و مواد نگهدارنده آن ضدحساسیت هستند و آلرژی به ‌ندرت اتفاق می‌افتد).

پروتز مو یک روش برگشت‌پذیر است و اگر نتیجه مورد رضایت نبود، امکان برداشتن آن وجود دارد.

دسته گل عروس

تنها دسته گلی که می تواند تا همیشه تداعی کننده ی بهترین لحظات زندگی هر آدمی باشد، بی شک دسته گل عروس است. این دسته گل نمایانگر زیبایی و طروات و خوش اقبالی است و همین طور انتقال دهنده ی محبت و عشق است. از قدیم الایام شناسنامه ی این دسته گل را به نام گل رز زدند. البته الان هم همین طور است.

دسته گل عروس مدل فرمالیته

این نوع دسته گل طرفدار زیادی دارد. الهام گرفته از اجزای طبیعت است و فرمش در دو جمله ی طبیعت گرا و آزاد بیان شده است.

این مدل از دسته گل عروس بیشتر با رنگ های گرم جذابیت دارد. جالب اینجاست که زیبایی آن به بی نظمی آن است. یعنی برعکس دسته گل های گرد عروس باید دست را آزاد گذاشت تا گل ها حالت بگیرند. دور تا دور و حتی زیر آن را هم از برگ های مختلف استفاده می شود. خلاصه هر چه رنگ گل و نوع گل در آن بی نظم تر باشد چشم نوازتر است. طوری که باید در عین بی نظمی یک نظم خاصی داشته باشد.


خدمات تزیین ماشین عروس و اجاره هم در این مرکز انجام میشود.

آرایشگاه داماد و گریم داماد

گریم داماد با ریش ها ارتباط مستقیم دارد. اگر داماد ریش یا ته ریش داشته باشد باید در مورد اصلاح فرم آن اقداماتی انجام داد. هیچ چیز بدتر از داماد با ریش و سبیل ژولیده نیست. در مورد دامادهایی که ریش را کامل می زنند قضیه فرق دارد. حتی اگر شش تیغه هم بکنید باز هم ریشه ریش ها روی پوست دیده می شود. برای محو کردن جای ریش، آرایشگر از کرم های خاصی استفاده می کنند تا پوست صورت یکنواخت شود.

گریم ترمیمی داماد

یکی از مهم ترین کارهایی که برای آرایش داماد بعد از پاکسازی پوست داماد انجام می شود گریم ترمیمی با استفاده از سایه روشن است. برای از بین بردن زاویه های نامناسب پوست نظیر مشکلات بینی و چانه از کانتورینگ استفاده می شود تا برخی زوایا برجسته تر شود و اشکالات چهره به چشم نیاید.
در مورد لب داماد به شیوه عروس خانم از رژ لب پر رنگ استفاده نمی شود ولی در صورت خشک بودن لب ها ابتدا پوست های مرده با کشیدن کسواک نرم، جدا شده و سپس با استفاده از مرطوب کننده مناسب، لب ها چرب می شود. به این ترتیب شکل ظاهری لب ها بدون جلب توجه و یا ماتیک، زیباتر دیده می شود.


آرایش حرفه ای موی داماد

هرگز موها را در روز عروسی کوتاه نکنید چون خط قیچی روی موها کاملا مشخص است.
و نمی توان موها را شکل داد. در این مورد به آرایشگرتان اعتماد کنید و اجازه دهید با توجه به فرم صورت و مدل ریش و سبیل، برای موها حالت و فرم مناسبی را انتخاب کند.

اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ موی سر یا به عبارتی scalp micropigmentation به معنای هاشور زدن پوست سر است. در واقع اسکالپ شبیه‌سازی مو برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم سر میباشد ‌ روش کار به این ترتیب است که با استفاده از یک دستگاه طراحی شده، رنگ‌دانه‌های سازگار با بدن در سطحی‌ترین لایه‌ی پوست تزریق می‌شوند. این فرآیند توسط سوزن‌های بسیار ریز و با تزریق سطحی در پوست سر انجام می‌شود. نتیجه‌ی این کار پر کردن نواحی کم تراکم پوست سر با استفاده از پیگمنت‌های ارگانیک است. بنابراین در این روش خبری از کاشت موی طبیعی نیست، بلکه به روشی ساده‌تر و ارزان‌تر می‌توان طاسی‌های جزئی را رفع کرد.

مزایای اسکالپ سر:

می‌توان به ارزان بودن، کوتاه بودن دوره‌ی درمان، عدم ایجاد زخم‌های متعدد در سطح پوست و امکان ترمیم مجدد در صورت درخواست متقاضی اشاره کرد.

ماندگاری اسکالپ بین ۴ تا ۶ ماه پیش‌بینی شده است در صورت عدم رضایت قابل ترمیم یا حذف است.

برخی متخصصان معتقدند نفوذ سوزن‌های ریز به لایه‌ی اپیدرم پوست، سبب تحریک فاکتورهای رشد در این ناحیه و رویش مجدد موی سر می‌شود. البته این احتمال برای افرادی است که دارای فولیکول موی سالمی هستند.

میکرو اسکالپ برای چه کسانی مناسب است؟

اسکالپ موی سر نوعی آرایش دائمی است. این درمان می‌تواند باعث ایجاد ظاهر ضخیم‌تر موها شود. افراد زیر می‌توانند از این روش استفاده کنند:

کسانی که به دلیل افزایش سن دچار کاهش تراکم مو شده‌اند.

کسانی که به بیماری آلوپسی آره آتا (یک نوع بیماری خود ایمنی) دچار شده‌اند. این بیماری باعث ریزش مو می‌شود.

زنانی که دوست دارند موهای پرتری داشته باشند.

ریزش مو ناشی ازشیمی درمانی

شرایط هورمونی که باعث ریزش مو می‌شوند، از جمله سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)

تاسی سر با الگوی مردانه، عقب رفتن خط مو یا تاسی در فرق سر

جای زخم یا خال‌هایمادرزادی روی پوست سر

در قسمت سر برخی از افراد محل شکستگی، بخیه، اسکار و … وجود دارد.

این افراد برای پوشش دادن این قسمت می‌توانند از میکرواسکالپ استفاده کنند.

میکرواسکالپ هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. بنابراین خانم ها و آقایان در هر سنی می توانند آن را انجام بدهند.

همچنین کسانی که کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند، می توانند نتیجه مناسبی از میکرواسکالپ سر بگیرند.

لیفت و لمینیت ابرو آقایان در تهران و مراحل انجام آن

مرحله اول: ابتدا ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس میکنیم.

مرحله دوم: مواد شماره ۱ یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد گذاری میکنیم و کاور میکنیم. تایم مکث برای مواد شماره یک بر اساس برند مواد در نظر گرفته خواهند شد.

مرحله سوم: مواد ۱ را کامل از روی ابرو پاک میکنیم و آنگاه مواد شماره ۲ یا فیکس کننده را روی کل ابروها میگذاریم. ابروها را با نایلون کاور میکنیم . مدت زمان مکث ۱۵ دقیقه می باشد.

مرحله چهارم: بعداز تمیز کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود. رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت ۷ الی ۸ دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود.

مرحله پنجم: بعداز رنگ ابرو، ابروها کاملاً تمیز می گردد. به طوریکه هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

مرحله ششم: مواد شماره ۳ یا کراتین گذاشته می شود. توجه کنید که باید به مشتری گفته شود، تا چند ساعت ابروها را آب کشی نکنند. تا کراتین کاملاً جذب ابرو بشود.

کفسابی پای آقایان

از بین بردن پینه (کالوس) و پوست ضخیم و خشک کف پا به صورت حرفه ای با استفاده از کف سابی پا به وسیله رنده و سوهان پدیکور در بهترین آرایشگاه مردانه تهران انجام می شود. با کف سابی پا، لایه های بالایی پوست تمیز تر شده و اکسیژن بیشتری به پوست پا می رسد در نتیجه پوست پا لطیف تر و سالم تر می شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.