اتوکلاو تکنوگاز چه کاربردهایی دارد؟

تجهیزات پزشکی ، سری لوازمی هستند که باید با ظرافت و دقت خاصی تولید شوند. به همین دلیل است که تولیدکنندگان اندکی توانایی رعایت استانداردهای لازم برای تولید این گونه از محصولات را بدست می آورند. اتوکلاو تکنوگاز از وسایلی است که در این لیست وجود دارد. قرار است به معرفی یونیت پارس دنتال و یونیت ارزان نیز بپردازیم و اطلاعاتی در مورد اینها کسب کنیم. اتوکلاو تکنوگاز دارای طراحی کاملا ارگونومیک و زیبا می‌باشد، که از صفحه کنترل جدید با نمایشگر آبی بسیار مدرن و منحصر به فردی نیز بهره می‌برد. هدف شرکت تکنو گاز، تولید دستگاه‌های انعطاف‌پذیر متناسب با نیاز هر کاربر، تسهیل عملکرد دستگاه و امکان صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. یکی از پارامترهای بسیار مهم برای خرید اتوکلاو ، حجم محفظه‌ی آن است. اتوکلاو تکنوگاز دارای ظرفیت ۱۸ و ۲۴ لیتر می‌باشد.

دستگاه اتوکلاو تکنوگاز کلاس بی Europa B Evo یک اتوکلاو نسل جدید، از شرکت Tecno-Gaz است که هزاران نفر از افراد حرفه‌ای و دندانپزشکان، از اتوکلاو های تکنو گاز با رضایت بسیار زیاد استفاده می‌کنند. اتوکلاو Tecnogaz مجهز به دستگاهی برای کنترل و نظارت مداوم بر چرخه عقیم‌ سازی است و زمانی که هر ویژگی ناهنجار یا غیر معمولی باشد، به سرعت تشخیص می‌دهد و بلافاصله با پیغامی اپراتور را آگاه می‌کند.

ویژگی‌های اتوکلاو تکنوگاز

جنس چمبر اتوکلاو کلاس B تکنو از فولاد ضد زنگ می باشد. جهت ایمنی دستگاه اتوکلاو، ۳ ایمنی مختلف بر روی درب (الکترومغناطیسی، الکتریکی، پویا) قرار گرفته است. اتوکلاو کلاس بی به تمام لوازم‌های جانبی و برنامه‌های از پیش تنظیم شده مجهز شده است؛ دارا بودن چاپگر داخلی برای مستندسازی یکی از ویژگی‌های این دستگاه اتوکلاو است. این دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی مجهز به تستر سختی آب، تنظیم خودکار فشار هوای محیط و سیستم عیب‌یابی خودکار می‌باشد.

یونیت پارس دنتال

یونیت پارس دنتال مدل K24-2001 یکی از یونیت های باکیفیت به شمار می رود که در کشور ایران تولید و عرضه می شود.طراحی یونیت K24-2001 مدرن و منحصر به فرد بوده و ساخت آن با استفاده از تجهیزات درجه یک انجام شده است. در ادامه می توانید درباره ویژگی های این یونیت اطلاعات بیشتری کسب نمایید. این یونیت صندلی دارای موتور گیربکسی ۲۲۰ ولت می باشد که از حافظه نیز برخوردار است که به دندانپزشکان اجازه می دهد تا بتوانند تنظیمات مورد استفاده خود را ذخیره کرده و در واقع نیاز به راحتی از آن استفاده نمایند. این یونیت می توانید به یکی از بهترین انتخاب ها برای دندانپزشکان تبدیل شود.

صندلی  و تابلت

طراحی صندلی استاندارد برای یونیت بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد چرا که تاثیر بسیاری در میزان رضایت بیمار خواهد داشت. در واقع یونیت دندانپزشکی باید متناسب با ارگونومی بدن افراد مختلف قابل تنظیم باشد و این استاندارد در این یونیت رعایت شده است. همچنین زیرسری این یونیت دو محور می باشد که قابلیت استفاده آن را برای کودکان نیز فراهم می کند و راحتی بیشتر بیماران و کارآمد بودن یونیت برای دندانپزشک را به دنبال دارد. تابلت یونیت پارس دنتال سه شلنگه از بالا بوده و به قفل پنوماتیک و صفحه کلید الکترونیکی جهت کنترل صندلی مجهز است. چراغ این دستگاه از نوع هالوژن در نظر گرفته شده و از نور مطلوب برای دندانپزشک برخوردار است.

سایر ویژگی های یونیت پارس دنتال

مخزن آب اضطراری که می تواند در مواقع ضروری و در صورت نبود آب مورد استفاده قرار بگیرد. سیستم کنترل عفونت (ضد برگشت بزاق) از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه است. از دیگر مشخصات این یونیت می توان به تعبیه گیج نمایشگر هوا روی یونیت اشاره کرد. این یونیت صندلی دارای ۲ دستگاه پوار آب و هوا می باشد. ساکشن این دستگاه از نوع آبی قدرتمند بوده که فیلتر ساکشن نیز به همراه دارد. کنترل صندلی علاوه بر صفحه کلید، از طریق پدال نیز امکان پذیر می شود. علاوه بر تابلت پزشک ، به تابلت دستیار نیز دسترسی خواهید داشت.

یونیت ارزان

شرکت تولیدی و بازرگانی دنتوس که در چهارمین دهه فعالیت خود به سر می‌برد، یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی در ایران است. دنتوس خیلی سریع به  سهم گسترده‌ای از  بازار داخلی دست پیدا کرد. فناوری به کار رفته در یونیت‌های دنتوس همواره یک سر و گردن از رقبای داخلی آن جلوتر بوده است. مینی یونیت در دندانپزشکی جزء تجهیزاتی است که قابل حمل می‌باشد و دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است. ابعاد و حجم مینی یونیت به گونه‌ای طراحی شده است که دندانپزشک بتواند در شرایط مختلف از آن استفاده کند. مینی یونیت با وجود اندازه کوچکی که دارد، به اندازۀ یک یونیت بزرگ و کامل کارایی دارد. این یونیت یکی از انواع مختلف دستگاه‌های مینی یونیت ساخت ایران است که از نظر کیفیت طراحی و ساخت در مقایسه با مدل‌های وارداتی در وضعیت بهتری قرار دارد. کلیه مدارها، قطعات و بدنه این دستگاه در برابر شرایط مختلف اقلیمی، پایداری خوبی از خود دارند.

از قابلیت های مینی یونیت دنتوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اضافه شدن سیستم مخزن آب اضطراری استریل شده به دستگاه
  • صفحه کلید آنالوگ بر روی دستگاه
  • مجهز به پدال پا برای استفادۀ راحت تر
  • دارای یک سینی ابزار جهت قرار دادن ابزار دندانپزشکی
  • دارای یک سینی ابزار برای قرار دادن ابزار دندانپزشکی
  • مجهز به پوآر آب و هوا و گیج نمایشگر هوا

استفاده درست از این وسایل و تجهیزات پزشکی باعث افزایش طول عمر آنها میشود. همینطور خرید مدل مناسب با کیفیت مناسب نیز بر ماندگاری آنها تاثیر فراوانی دارد. در این راستا، شما میتوانید برای دیدن و خرید این محصولات به وبسایت Dentyshine.com مراجعه کنید و کاتالوگ متنوعی از این محصولات را مشاهده کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.