معرفی انواع دستگاه‌های لیزر الکساندرایت

از بین بردن مو‌های زائد امروزه به یک دغدغۀ مهم برای افراد تبدیل شده‌است. دستگاه‌های مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانند این امر را انجام دهند. با توجه به این‌که لیزر مو‌های زائد بدن از اهمیت بالایی برخوردار است، باید از بهترین دستگاه‌ها استفاده کنید. یکی از این دستگاه‌های پرطرفدار، دستگاه لیزر الکساندرایت است که امروزه در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دستگاه الکساندرایت و انواع آن آشنا کنیم.

معرفی دستگاه الکساندرایت

الکساندرایت دستگاهی است که مو‌های زائد بدن را با استفاده از طول موج ۷۵۵ با پالس بلند از بین می‌برد. این طول موج می‌تواند به‌راحتی از اپیدرم پوست رد شود و به‌صورت مستقیم به فولیکول مو برسد. فولیکول‌های مو انرژی لیزر را جذب کرده و گرم خواهند شد. در همین فرآیند، ساقه و فولیکول مو از ریشه نابود می‌شود. گفته می‌شود که دستگاه لیزر الکساندرایت برای افرادی که پوست روشنی دارند، نتیجۀ بهتری خواهد داشت.
امروزه تولید‌کنندگان مختلفی اقدام به تولید دستگاه الکساندرایت می‌کنند. هر یک از مدل‌های این دستگاه، ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارد.

خرید دستگاه لیزر موی زائد

خرید دستگاه لیزر موی بدن بسیار مهم است، زیرا شما باید دستگاهی را خریداری کنید که رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد و آن‌ها بتوانند به نتیجۀ دلخواه خود برسند. به همین علت قبل از خرید دستگاه لیزر موی زائد و انتخاب بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت، باید درمورد هر یک از مدل‌های آن اطلاعات لازم را کسب کنید. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، هر مدل از دستگاه قطعاً ویژگی‌های خاص خود را دارد و شما باید ابتدا نیاز‌های مشتریان خود را شناسایی کنید و براساس آن اقدام به خرید دستگاه لیزر موی زائد کنید.

شرکت حامین طب

شرکت حامین طب ازجمله شرکت‌هایی بوده‌است که سال‌های زیادی است درزمینۀ ارائه دستگاه‌های مختلف ازجمله دستگاه لیزر الکساندرایت فعالیت می‌کند، بنابراین اگر قصد خرید هر یک از دستگاه‌های لیزر را دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید تا آن‌ها بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت را به شما معرفی کنند.
با توجه به این‌که جنس و کیفیت دستگاه الکساندرایت از اهمیت بالایی برخوردار است، شما باید این دستگاه‌ها را مراکز معتبر خریداری کنید تا بتوانید در طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید. این شرکت مدل‌های مختلف دستگاه لیزر موی زائد را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.


دستگاه لیزر الکسادرایت دکا

یکی از انواع دستگاه‌های لیزر موی زائد، دستگاه لیزر الکساندرایت دکا است. دکا معروف‌ترین دستگاه لیزر محسوب شده‌است که می‌تواند مو‌های زائد ازجمله کرک و مو‌های نازک را به‌صورت دائمی از بین ببرد. این دستگاه از فناوری الکس سرد پشتیبانی می‌کند که می‌تواند مو‌ها را بدون درد و سوزش لیزر کند. دکا ازجمله دستگاه‌هایی است که می‌توان آن را برای تمامی انواع پوست‌ها به‌کار برد.
برخلاف سایر دستگاه‌ها که تأثیر زیادی بر روی پوست‌های سبزه و برنزه ندارند، این دستگاه می‌تواند بر روی چنین پوست‌هایی تأثیر ویژه داشته باشد. به‌علاوه این دستگاه، کمترین عوارض را دارد و هیچ احساس سوزشی را در حین و بعد از لیزر به‌وجود نمی‌آورد.

دستگاه لیزر گرویتی

نسل جدید دستگاه‌های لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر گرویتی است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه موجب شده‌است تا گرویتی به یک دستگاه لیزر محبوب تبدیل شود. این دستگاه تمامی ویژگی‌هایی که یک دستگاه لیزر باید داشته باشد را داراست و طراحی آن کاملا هوشمندانه است. در هر دستگاه لیزری، مهم‌ترین پارامتر، میزان طول موج دستگاه است.
درواقع طول موج دستگاه می‌تواند میزان اثربخشی و عمق نفوذ لیزر را مشخص کند. هر دستگاهی که محدودۀ طول موج آن بین ۷۱۰ تا ۸۰۰ نانومتر باشد، جزو دستگاه‌های الکساندرایت محسوب می‌شود. با توجه به این‌که دستگاه لیزر گرویتی نیز دارای طول موجی در حدود ۷۵۵ نانومتر است، آن را به‌عنوان یکی از دستگاه‌های الکساندرایت می‌شناسند.
طول موج دستگاه لیزر گرویتی توانسته است به‌صورت مستقیم به ریشه و فولیکول مو برسد و در آن نفوذ کند، بنابراین می‌تواند موی موردنظر را به‌صورت کامل از بین ببرد. این دستگاه برای افرادی که پوست روشنی دارند اثربخشی بیشتری خواهد داشت. همچنین نکتۀ مهمی دیگری که در خصوص دستگاه لیزر گرویتی وجود دارد، سطح مقطع بزرگ آن است. در این نوع دستگاه بزرگ‌ترین spot size بدون افت انرژی در نظر گرفته شده‌است.

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس

از دیگر نمونه‌های دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان به دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس اشاره کرد. این دستگاه یک گزینۀ عالی برای ازبین‌بردن مو‌های زائد با کمترین عوارض است. این دستگاه می‌تواند تمام مو‌های زائد ازجمله مو‌های نازک، کرکی و روشن را به‌خوبی از بین ببرد. دستگاه لیزر نابلکس جزو پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر به‌شمار می‌رود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابل‌تنظیم بودن طول موج آن و میزان انرژی برای رفع مو‌های زائد اشاره کرد.
طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است و برای ازبین‌بردن مو‌های زائد و رفع برخی از لکه‌های پوستی از انرژی لیزر سورس Alexandrite بهره می‌برد. انرژی ساطع‌شده از این دستگاه، به‌خوبی جذب ملانین مو می‌شود و به دیگر بخش‌ها و بافت‌ها آسیبی وارد نمی‌کند.


دستگاه لیزر کندلا

نوع دیگری از دستگاه‌های الکساندرایت، کندلا است. این دستگاه برای تمام رنگ پوست‌ها کاربرد دارد و می‌تواند مو‌های زائد را از بین ببرد. طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است و برای تولید این طول موج از الکسا استفاده می‌کند. این دستگاه پس از این‌که توسط یک منبع قوی تحریک شد، لیزر سبز رنگی را ساطع می‌کند که موجب ایجاد طول موج ۷۵۵ نانومتری دستگاه می‌شود. این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها دقت بالاتری دارد.
همچنین باید گفت که هزینۀ لیزر با استفاده از این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها، مقرون‌به‌صرفه‌تر است. از دیگر نکات مهم در خصوص لیزر کندلا نیز می‌توان به ماندگاری و طول عمر آن اشاره کرد.

دستگاه لیزر Duetto

دستگاه لیزر Duetto نوع دیگری از دستگاه‌های الکساندرایت است که یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد و آن این است که توانایی تابش لیزر قدرتمند الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری و لیزر ایمن Nd: YAG (۱۰۶۴nm) به‌صورت همزمان، پشت سر هم و در یک پالس جداگانه را دارد. ترکیب این دو لیزر موجب ایمنی بالا در درمان پوست‌های برنزه یا تیره می‌شود. این دستگاه دارای قدرت بالایی است و می‌تواند مو‌های زائد بدن را به‌خوبی از بین ببرد.

دستگاه لیزر اپیکر

دستگاه لیزر اپیکر یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت محسوب شده‌است که بسیار قوی است و می‌تواند ملانین ساقۀ مو را تحت‌تأثیر قرار دهد. این دستگاه توانسته است مو‌های زائد را به‌خوبی از بین ببرد و در عین حال کمترین عوارض را به همراه دارد. دستگاه لیزر اپیکر با عرض پالس ۳۰۰ تا ۳ میلی‌متر می‌تواند مو‌های ضخیم و نازک را از بین ببرد.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع ستگاه لیزر الکساندرایت آشنا کنیم و اطلاعات لازم در این زمینه را به شما عزیزان ارائه دهیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.