مشاهده لیست قیمت انواع لوازم ساختمانی در سایت ایمالز

ساختن هر خانه و ساختمانی نیازمند لوازم و ابزارهای ضروری است. لوازمی که برای امنیت، زیباسازی، راحت‌تر شدن امورات و زندگی و… در ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود. اگر شما هم در حال ساخت خانه جدید یا تغییرات در خانه قدیمی خود هستید، احتمالا به دنبال انواع لوازم ساختمانی می‌گردید که هم قیمت مناسبی داشته باشند هم کیفیت آنها قابل قبول باشد؛ از این رو در ادامه برخی از این لوازم را با ذکر انواع و قیمت بررسی می‌کنیم.

درب ضد سرقت
درب ضد سرقت در مقایسه با درب‌های معمولی امنیت بیشتری را برای منازل و اماکن مختلف ایجاد می‌کنند. پس طبیعی است که استقبال بیشتری از آن شود. ابعاد و طراحی این وسیله امنیتی به‌گونه‌ای است که در برابر دستکاری، فشار، برش یا تخریب مقاوم است و امنیت را برای شما در پی دارد. همچنین درب سرقت ضد حریق و عایق گرما و سرما و نیز رطوبت و صدا است. از دیگر مزایای استفاده از درب ضد سرقت می‌توان به عمر طولانی آن اشاره کرد که با یک‌بار هزینه کردن می‌توانید دوران طولانی را در امنیت به‌سر ببرید. قابلیت نصب قفل دیجیتالی و همچنین دزدگیر روی این گونه درب‌‌ها امنیت آن را دو چندان می‌کند و نگرانی شما را از بین می‌برد.

انواع مختلفی از درب سرقت موجود است که باتوجه به کشور سازندۀ آن تقسیم‌بندی می‌شوند. همچنین از محبوب‌ترین برندها نیز می‌توان به ونوس، کلاسیک، دیپلمات، بلوط و… اشاره کرد. در حال حاضر اکثر درب‌های موجود در بازار در بازه قیمتی بین پنج میلیون تا هشت میلیون تومان عرضه می‌شوند. اما می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از لیست قیمت‌ درب‌های ضد سرقت و مقایسه انواع  آن با هم، سری به سایت ایماز بزنید.

خرید و قیمت درب ضدسرقت، فلزی، لوکس ایرانی و ترک

سینک ظرفشویی
قبل از خرید سینک ظرفشویی بهتر است از انواع مختلف آن اطلاع داشته باشید. این محصول نیز مانند هر وسیله دیگری تنوع زیادی دارد. نوع، جنس و طرح ظاهری آن از معیارهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. محل قرارگیری تخته برش، سینی، آبکش، بخش تخلیه، ابعاد و سایر مشخصات و قسمت‌های سینک باعث تغیرت ظاهری آن می‌شود. همچنین از نظر نصب نیز دو نوع سینک روکار و توکار در بازار موجود است.

از لحاظ طراحی و ظاهر نیز انواع مختلفی از سینک ظرفشویی در بازار موجود است. سینک مزرعه، سینک میله‌ای، سینک گوشه‌ای، سینک تک لنگه، سینک دو  لنگه و… نمونه‌های این محصول هستند. همچنین از لحاظ جنس نیز می‌توان به مدل ضد زنگ، مس، چدن، چینی، خاک نسوز یا سرامیک، سنگ طبیعی و کامپوزیت اشاره کرد. باتوجه به نوع، ظاهر و کارایی سینک قیمت آن نیز متنوع است؛ اما در حال حاضر این محصول در بازه قیمتی دو میلیون تا چهار میلیون موجود است. از برندهای معروف و محبوب سینک ظرفشویی نیز می‌توان به اخوان، استیل البرز، کن، بیمکث و… اشاره کرد.

شیر آلات ساختمانی
همانطور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی شیرآلات متنوع و با کارایی‌ و متدهای روز دنیا در بازار موجود است. شما می‌توانید باتوجه به نیاز و همچنین کارایی محصول، به‌راحتی مدل مدنظرتان را تهیه کنید. در اولین گام لازم است بدانید که شیرآلات ساختمانی در دو نوع واشر دار و بدون واشر تولید می‌شوند. همچنین از لحاظ ظاهری و متد ساخت نیز به انواع شیرآلات توپی، دیسکی و کارتریجی، فشاری و لمسی بخش‌بندی می‌شوند.

اما جدا از شکل ظاهری و تکنولوژی ساخت، مهمترین معیار در انتخاب شیرآلات جنس آن است. شما باید هنگام خرید به سختی آب و تطابق جنس محصول با آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال شیرآلات برنجی برای مناطقی که آب سخت دارند مناسب است. استیل ضدزنگ، مسی، برنزی، پلاستیکی و روی از دیگر متریال ساخت شیرآلات هستند. این محصول در بازار در بازه قیمت‌ سه میلیون تا پنج میلیون عرضه می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت و همچنین بررسی مشخصات هر محصول از سایت ایماز دیدن کنید.

هود آشپزخانه
کارایی هود بر کسی پوشیده نیست و تقریبا در هر آشپزخانه‌ای این محصول کاربردی دیده می‌شود. اما علاوه بر مکندگی بو و دود حاصل از طبخ غذا، هود ویروس‌ها، باکتری‌ها، جذب گازهای مضر و سمی را نیز جذب می‌کند. از برندهای محبوب این محصول می‌توان به اخوان، کن، آلتون، استیل البرز و… اشاره کرد. قیمت هود در بازار در حال حاضر بین سه میلیون تومان تا چهار میلیون است که باتوجه به برند و جنس و کارایی متغیر است.

خرید و قیمت هود آشپزخانه توکار مخفی و ساده لمسی

فر تو کار
این مدل از فر در اغلب آشپزخانه‌های امروزی دیده می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است این محصول به‌صورت تو کار و درون فضای مخصوص بین دیوار یا کابینت قرار می‌گیرد. فر تو کار در انواع برقی و گازی موجود است. همچنین از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به تنوع رنگی و قابلیت ست شدن آن با وسایل آشپزخانه اشاره کرد. برندهای اخوان، آلتون، بوش، داتیس و… از برندهای محبوب و معتبر در بازار هستند. باتوجه به مدل و برند فر قیمت‌های متنوعی دارد که از یازده میلیون شروع شده و به چهارده میلیون هم می‌رسد.

کاشی و سرامیک
دیوارهای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، اتاق‌ها و راهرو از جمله مکان‌هایی است که از کاشی و سرامیک برای پوشش آن‌ها استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید این محصول نیز در طرح‌ها و نمونه‌های متنوعی روانه بازار می‌شود و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. از محبوب‌ترین برندهای این محصول می‌توان از استیل، پالرمو، پاندا، کریستال و… نام برد. لیست قیمت کاشی و سرامیک از قیمت ۴۰۰ هزار تومان شروع شده و در حال حاضر حدود ۶۰۰ هزار تومان ختم می‌شود.

خرید و قیمت سرامیک کف پذیرایی و سرویس بهداشتی

پارکت و کفپوش
از لوازم ساختمانی که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد، می‌توان به پارکت و کفپوش اشاره کرد. ابتدا از این محصول برای پوشاندن کف در مقابل سرما و همچنین رطوبت استفاده می‌شد. اما امروزه نقش زیباسازی این وسیله را در خانه نمی‌توان نادیده گرفت. همچنین استفاده از پارکت چوبی گرما و نشاط خاصی به فضا می‌دهد و حس راحتی و دلچسبی را هنگام راه رفتن روی آن تجربه خواهید کرد. اغلب پارکت و کف‌پوش‌ های محبوب در بازار بین قیمت‌های ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان موجود هستند.

ایمالز؛ بستری مناسب برای انتخاب و خرید لوازم ساختمانی
لیست قیمت لوازم خانگی مدام در حال تغییر و به‌روز شدن است. لازم است هنگام خرید اینترنتی تمامی مشخصات کالا و همچنین قیمت‌ها را بررسی کنید. سایت ایماز بستری است مناسب برای اطلاع از قیمت‌ها و بررسی محصولات ارائه شده از لحاظ کیفیت و اصالت برند؛ از این رو می‌تواند مرجع خوبی برای شما باشد. لازم به ذکر است که ایماز سایت فروشگاهی نیست و یک بازار رقابتی است. شما می‌توانید قیمت فروشندگان مختلف را در این سایت ببینید و بهترین و مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.