چرا رنگ مو دودی در سال ۲۰۲۳ ترند می‌باشد؟

داشتن رنگ مو دودی زیبا یکی از علایق بانوانی است که به آرایشگاه ها مراجعه می کنند. آن ها به دنبال آن هستند که در کنار زیبایی، سلامت موهای خود را نیز تضمین نمایند. به همین دلیل از آرایشگر خود درخواست دارند تا از بهترین نمونه و بهترین برند های موجود استفاده کند. در روز های ابتدایی سال ۲۰۲۳ همه به دنبال ترند رنگ مخصوص مو هستند تا بتوانند خود را با این ترند تطبیق دهند. در ایران نیز بانوان به دنبال زیبایی هرچه بیشتر خود هستند. شما می توانید برای زیبایی بیشتر خود رنگ مو دودی و ترکیبات جذاب آن را انتخاب نمایید. این رنگ در سال جدید ترند می باشد و ترکیبات زیبای آن نیز از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه همچنین به معرفی دو نمونه از بهترین رنگ های مخصوص مو خواهیم پرداخت.

چه رنگ مو دودی در سال ۲۰۲۳ ترند می باشد؟
در زمستان ۲۰۲۳ رنگ موی دلخواه و ترند سلبریتی های مشهور رنگ های شاه بلوطی، قهوه ای، دودی کاراملی، خاکستری و … بوده است. با پیشروی فصل به سوی بهار شاهد تغیر رنگ های بلوطی به خانواده رنگ های دودی بوده ایم. شما نیز میتوانید برای تغییر رنگ مخصوص موهای خود اقدام کنید. رنگ های دودی با داشتن ترکیبات مختلف می توانند نیاز هر فردی را با هر رنگ پوستی فراهم آورند. همچنین می توانید برای رنگ نمودن موهای خود از روش هایی مانند آمبره، لایت و هایلایت، مش و … با رنگ مو دودی اقدام نمایید.

رنگ مو دودی را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید
انتخاب رنگ مو دودی و ترکیبات آن شاید کمی برای شما سخت باشد. در این زمینه پیشنهاد می کنیم، بر اساس رنگ پوست خود برای انتخاب رنگ مد نظر اقدام کنید. در حالت کلی رنگ پوست را به سه دسته گرم و سرد و خنثی تقسیم بندی می کنند. آن هایی که دارای رگ های آبی رنگ هستند، پوست سردی دارند. اگر رگ های شما دارای رنگ خاصی نیست و یا قابل تشخیص نیست، رنگ پوست خنثی دارید. همچنین اگر رگ های شما سبز رنگ هستند، پوست شما رنگ گرمی دارد. اگر رنگ پوست گرم دارید رنگ های گرمی مانند قهوه ای، دودی کاراملی، عسلی دودی و … مناسب خواهند بود. اگر رنگ پوست سردی دارید، از بلوند دودی، دودی خاکستری، دودی نقره ای و … استفاده نمایید.

رنگ مو بدون دکلره و یا با دکلره
رنگ مو بدون دکلره و یا با دکلره

چگونه می توان از رنگ مو و ترکیبات دودی استفاده کرد؟
برای آنکه بتوانید رنگ مو و ترکیبات دودی را ایجاد نمایید، می توانید یا با دکلره و یا از روش رنگ مو بدون دکلره استفاده نمایید. در چنین حالتی بسته به ترکیب مورد نیاز شما، می توانیم انتخاب کنیم که نیاز به دکلره نمودن مو دارید یا خیر. برای ایجاد رنگ موهایی مانند دودی روشن، تیره، متوسط، نسکافه ای، مسی، عسلی و .. نیاز به انجام دکلره ندارید. برای ترکیب نمودن رنگ مو دودی طلایی، دودی روشن، دودی کاراملی، دودی خاکستری و نقره ای به دکلره نمودن مو نیاز خواهید داشت. در صورت نیاز می توانید برای انتخاب ترکیب رنگ مو بدون دکلره دودی اقدام کنید. نه تنها این ترکیب رنگ، بسیاری از ترکیب های دیگر نیز امکان این مورد را دارند تا بدون انجام دکلره بر روی موهای شما اجرا شوند.

چه زمان هایی به دکلره نیاز داریم؟
اگر قصد دارید رنگ موی روشنی داشته باشید ولی موهای اصلی شما تیره هستند، قطعا باید برای دکلره نمودن موی خود اقدام کنید. در این زمینه توصیه می کنیم توسط آرایشگر برتر که از مواد اولیه عالی استفاده می کنند، برای این عمل اقدام نمایید. در چنین حالتی بهترین رنگ مو را بدون ایجاد آسیب بر روی موهای خود خواهید داشت. همچنین اگر موهای روشن و در پایه ۶ و یا ۵ دارید، نیازی نیست که برای روشن نمودن مو ها از دکلره استفاده کنید و می توانید با انتخاب رنگ مویی در پایه نزدیک به رنگ موهای خود، برای رنگ نمودن مو اقدام نمایید و بدون دکلره رنگ مد نظر را بر روی موهای خود اجرا نمایید.

بهترین ترکیب های رنگ مو دودی کدامند؟
بهترین ترکیب های رنگ مو دودی کدامند؟

بهترین ترکیبات انواع رنگ دودی مو کدامند؟
اگر بعد از مطالعه این متن قصد دارید برای رنگ نمودن موهای خود با رنگ مو دودی اقدام کنید، باید بدانید برترین و ترند ترین ترکیبات کدامند. از مهمترین ترکیبات موجود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. دودی کاراملی
  2. دودی عسلی
  3. دودی نقره ای
  4. دودی با رنگ های فانتزی مانند صورتی و بنفش و …
  5. دودی خاکستری
  6. دودی کاراملی
  7. دودی گردویی
  8. دودی زیتونی
  9. دودی تیره، روشن و متوسط

با در نظر داشتن نیاز خود می توانید از آرایشگر درخواست نمایید ترکیب مد نظر را تهیه کند. همچنین اگر در خانه برای ترکیب نمودن این رنگ ها اقدام می کنید، بهتر است بدانید از چه برند رنگ مو هایی استفاده کنید و اکسیدان و یا واریاسیون مورد نیاز هر ترکیب کدام است.

بهترین برند های رنگ مو را برای ترکیبات خود استفاده کنید
اگر آرایشگر هستید، خوب میدانید که استفاده از رنگ مو برتر و از برند های عالی سبب می شود تا بتوانید بهترین نمونه رنگ را برای موهای مشتریان خود ایجاد نمایید. به همین منظور می توانیم عنوان کنیم، اگر از برترین برند ها و ترکیبات استفاده نمایید، موهایی براق خواهید داشت. همچنین آسیبی به موهای شما وارد نخواهد شد. اگر قصد دارید در خانه و با ترکیب چند رنگ مو با یکدیگر ترکیب مد نظر خود را ایجاد نمایید، پیشنهاد می کنیم از برند هایی مانند فرامسی و رنگ مو اسکالیم استفاده نمایید. همچنین در زمان ترکیب به نوع اکسیدان و نیاز ترکیب که اکسیدان ۳ درصد است یا ۶ درصد و یا ۹ درصد دقت نمایید.

رنگ مو فرامسی
رنگ مو فرامسی

آرایشگاههای برتر در ایران از چه برند هایی استفاده می کنند؟
بسیاری از آرایشگر ها رنگ مو هایی با برند های رنگ مو فرامسی، رنگ مو اسکالیم و … کار می کنند. این نمونه برند ها در ایران جایگاه خود را به دست آورده اند و تنوع در نوع تولیدات این نمونه محصولات، سبب می شود نیاز بسیاری از آرایشگران برطرف شود. این نمونه برند ها هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و زیبایی موهای شما را بدون رسیدن هیچگونه آسیبی به مو دو چندان خواهند نمود. شما نیز برای ترکیب نمودن این نمونه رنگ ها و ایجاد رنگ مو دودی می توانید به انواع رنگ های موجود در پالت این برند ها مراجعه نمایید و در نهایت برای خرید اینترنتی آن ها اقدام کنید.

رنگ مو اسکالیم و آشنایی با آن
یکی از رنگ مو های مخصوص مورد استفاده در سالن های آرایشی برند اسکالیم است. این برند، ایتالیایی است و در ترکیبات آن می توانیم مواد گیاهی را مشاهده کنیم و به همین دلیل از ایجاد آسیب به مو جلوگیری خواهد کرد. این محصول با ایجاد رنگی درخشان و با پوشش دهی بالا می تواند زیبایی شما را افزایش دهد. همچنین از شکننده شدن مو ها به دلیل داشتن ترکیبات و روغن های مفید، جلوگیری خواهد کرد. در ترکیبات این محصول روغن آرگان که محافظ مو ها و ایجاد کننده درخشندگی در مو است را می توانیم مشاهده نماییم. می توانید برای خرید رنگ مو اسکالیم با تنوع بالا و تهیه شده در ایتالیا همین الان اقدام نمایید.

رنگ مو اسکالیم
رنگ مو اسکالیم

رنگ مو فرامسی و انواع آن

یکی از دیگر برند های مطرح رنگ مو در دنیا، برند رنگ مو فرامسی است. این برند دارای کالکشن های متفاوتی از رنگ های مخصوص مو می باشد و در بسیاری از این رنگ مو ها خواص یکسانی به چشم می خورد. در کالکشن های مختلف، تفاوت های کوچک و کارآمدی به چشم می خورد. نمونه گلامور این کالکشن، در ایتالیا تولید شده است و به ساقه های موهای شما رنگی درخشنده، ماندگار و نرم را هدیه خواهد کرد. همچنین به ریشه مو ویتامین های متنوعی مانند ویتامین E،D و … را می رساند. به همین منظور سبب تقویت مو ها خواهد شد. این محصول ضد حساسیت می باشد و با قیمت باورنکردنی می توانید برای خرید این محصول عالی و با کیفیت اقدام نمایید.

خرید بهترین محصولات از سایت برتر ویتالوکس
شما می توانید بهترین محصولات، با کیفیت ترین آن ها را از سایت برتر ویتالوکس بخواهید. محصولات متنوع و اورجینال آرایشی مانند رنگ مو فرامسی و رنگ مو اسکالیم در رنگ های متنوعی در این سایت بفروش میرسند. شما می توانید با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن از سایت معتبر ویتالوکس بهترین و مرغوب ترین محصولات را تهیه و خریداری نمایید و با آن ها موهای دودی و ترکیبات رنگ مو دودی زیبایی ایجاد نمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.