کلینیک کاشت ابرو در سعادت آباد

کاشت ابرو در سعادت آباد

این روزها کاشت ابرو یک روش رایج برای زیبایی است و عده ی بسیاری از مردم برای رسیدن به ابروهای زیبا دست به انجام آن می زنند. اهمیت جایگاه ابرو در صورت افراد غیر قابل انکار است. کاشت ابرو باعث زیباتر شدن چهره  می‌شود.

قبل از فرآیند کاشت ابرو، روش هایی مانند تاتو و هاشور رایج بود، که معمولاً باعث غیرطبیعی شدن چهره می شد.

در روزهایی که بیشتر مردم دوست دارند با داشتن چهره ای طبیعی، زیباتر به نظر بیایند روش کاشت ابرو ایده ی بسیار بهتری است.

روشهای کاشت موی طبیعی برای ابرو

معمولا  کاشت موی طبیعی برای ابرو به دو روش انجام می گیرد:

  1. روش کاشت ابرو به کمک میکروبلیدینگ
  2. روش کاشت موی طبیعی برای ابرو

برای کاشت ابرو از موهای خود فرد برای کاشت در نواحی کم پشت ابروها استفاده می‌شود.پس اگر شخصی موهای کافی برای انتقال به ناحیه ی کم پشت در ابرو را نداشته باشد، نمیتوانید از این روش استفاده کند. بی تردید  روش کاشت ابرو نیازمند مراقبت‌های خاص و ویژه ای برای حفظ ابروهای کاشته شده است.

در ادامه به توضیح نکاتی در مورد دو روش عنوان شده در بالا می پردازیم.

کاشت ابرو در سعادت آباد به روش میکروبلیدینگ 

در این روش با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، قسمت های خالی بین موهای ابرو را با خطوط ریز و نازکی از ماده ی ویژه ای که جنسی شبیه به جیر مصنوعی دارد، پر می‌کنند.

پس برای افرادی که موهای کافی برای کاشت ابرو در اختیار ندارند یا آن که تمایل ندارند تا از موهای خود برای کاشت ابرو استفاده کنند، انتخاب این روش مناسب تر است.

مزیت روش میکروبلدینگ این است که، به مراقبت کمتری برای حفظ ابروهای کاشته شده نیاز دارد.

توصیه ی ما در کاشت ابرو در سعادت آباد این است که پیش از اقدام به کاشت ابرو، با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش زیبایی برای شما مشخص شود.

بدون شک کارشناسان و پزشکان مستقر در کلینیک تخصصی کاشت ابرو “ایران” در سعادت‌آباد قادر به ایفای راهنمایی های درست به شما هستند. هدف این مجموعه آن است که بهترین تصمیم با بهترین راه حل در اختیار متقاضیان قرار گیرد و سلامت و حس خوب زیبایی را برای آن ها به ارمغان آورد.

بهترین کلینیک برای کاشت ابرو چه ویژگی هایی دارد؟!

انتخاب یک کلینیک مناسب و معتبر برای کاشت ابرو، از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا کاشت ابرو عملی بسیار حساس و دقیق است و حتماً باید توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود. در غیر اینصورت، احتمال بروز مشکلات برای افراد غیر قابل اجتناب است.

رعایت بهداشت در محیطی مناسب در کلینیکهای کاشت ابرو نکته ی بسیار مهمی است و نباید به آن بی توجه بود. بنابراین این نکته برای اکثر مراجعین بسیار اهمیت دارد.

اگر کاشت ابرو در شرایط نامناسب و غیر استاندارد کلینیک ها انجام شود، عدم رعایت موارد بهداشتی احتمال بروز مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. این خسارات می­توانند  هزینه­ های مالی ، جسمی و روحی بسیاری را برای افراد به وجود آوردند.

از موارد حائذ اهمیت دیگر وجود یک مشاور خوب و مجرب در کلینیک کاشت ابرو است. قطعا توضیحات و راهنمایی­ها و پاسخ به سوالات متقاضیان، قبل از کاشت ابرو، کمک فراوانی به آن ها در رسیدن به نتیجه ی مطلوب می ­کند و افراد را نسبت به همه عوارض و مزایا کاشت ابرو آگاه می سازد.

مهم ترین ویژگی بعدی کلینیک های کاشت ابرو، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. وجود و نصب این مجوز در کلینیک ها از اهمیت خاصی برخوردار است و به متقاضیان این اطمینان را می دهد که تمامی فعالیت­های کلینیک مورد نظر، زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود. قطعا متخصصان حاذق و قابل اطمینانی در کلینیک های تخصصی مجوز دار مشغول به کار هستند. کلینیک ایران در سعادت آباد با داشتن شرایط گفته شده در بالا یکی از بهترین کلینیک های تخصصی کاشت ابرو در ایران است.

کادر پزشکی متخصص و باتجربه از مهمترین ویژگی های یک کلینیک معتبر کاشت ابرو است.

تصور متقاضیان کاشت ابرو این است که خود پزشک و متخصص پوست و مو اقدام به کاشت ابرو می­کند و به تنهایی جراحی را پیش می برد و به پایان می رساند. اما در واقع یک تیم کامل پزشکی کاشت ابرو در سعادت آباد شامل پزشک متخصص پوست و مو، جراحان کاشت و پرستار برای انجام موفقیت آمیز جراحی کاشت ابرو مورد نیاز است.

تیم جراحی باید از مجموعه ای از افراد با تجربه، متخصص و کاردان تشکیل شده باشد، تا فرد متقاضی کاشت ابرو درگیر عوارض و مشکلات نادر این جراحی نگردد.

در پایان اگر قصد دارید تا عمل کاشت ابرو را انجام دهید و اگر بنا دارید تا از مزایا و امکانات یک کلینیک تخصصی قوی بهره مند شوید. ما کلینیک تخصصی ایران را به شما معرفی می کنیم.

جراحان و متخصصان مجرب و با تجربه در کلینیک ایران واقع در سعادت آباد ، این توانایی و تبحر را دارند تا در کنار یکدیگر تیم تخصصی قدرتمندی را برای کاشت ابرو و تحقق رویای زیبای شما، بسازند.

برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره

شما می توانید برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های ۰۲۱۷۵۱۱۳ و ۰۹۱۲۴۱۴۵۱۳۲ در تماس باشید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.